Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
redmanta
Deelnemerja da 1e word moeilijk hier, 1 na de ander gaat falliet lijkt het wel.
en de enige die er is levert alleen k&n aan 58€ per stuk dat keer 4, afijn ik zoek het internet nog wel eens afredmanta
Deelnemerhij zal misschien in het sprint circuit opduiken, denk niet dat hier een NL kenteken op gegeven gaat worden.
redmanta
DeelnemerOriginally posted by ahrend
by the way ,heb je een slechte adem :jerrymet al die kauwgom in je auto :D:Dhahahah ik moest echt ff zoeken waar het nou ligt, maar ik heb het gezien.
redmanta
Deelnemer@gts32v6. het dashbord scheurt als het ware uitelkaar als de airbag eruit komt, kdacht da vroeger ook lekker handig bij een ongeluk klapt er een stuk dashbord in je gezicht.
maar ik ben passagier geweest in een ongeluk en de airbag kwam er uit, alleen dat witte ding dus.redmanta
Deelnemerwelk deel snap je niet,
ze hebben via autostyle.nl een assortiment aant bochtjes linksom rechtsom 45gr 90 gr u-stukken enzovoort om zelf een links rechts uitlaat te maken, de TS vraagt om maten om het zelf te gaan maken, maar op pagina 2 heeft hij nog steeds niks omdat tot nu toe niemand hier op het OF een L R uitlaat heeft in combi met een trekhaak.
daarom geef ik hem deze tip, zijn niet heel duur en dan kan hij zelf aan de slag.redmanta
Deelnemervia autostyle.nl kun je een heel gamma aan bochtje ed verkrijgen, ik denk dat je daar mee aan de slag moet gaan want je gaat hier niet veel verder komen denk ik
redmanta
Deelnemerik vind dit wel een goeie
maaar eigenlijk is het dieptriestig, en zeker dat ze het constant in de doofpot stekenredmanta
Deelnemernet even opgezocht, zijknippers zijn verplicht voor autos die na 31 december 1997 op kenteken zijn gekomen.
redmanta
Deelnemerdie `hoekstukjes` op de motorkap of zijscherm waar ze mogen zitten zijn er gewoon af te schroeven hoor, en zijknippers zijn niet verplicht als je geen trekhaak hebt.
redmanta
Deelnemerziet er leuk uit maar laat dat `supercharger` maar weg dat is iets compleet anders dan dit.
het zal wel werken in combi met die lexmaul maar het is meer een geforceerde luchtinlaat, ofwel ram air inductionredmanta
Deelnemergrappig morgen eens met de terrein daf proberen maar volgens mij gaat dat niet
redmanta
Deelnemerook niet overal hoor, binnekant prima in orde koelkast climate control nog wat extra opties, extra kasten in combi met 2e bed, we overnachten praktisch nooit maar goed.
redmanta
DeelnemerOriginally posted by brobbel1
scania kopen.
zitten al verstralers in de zonneklep.dit is een beetje domme opmerking, ik heb geen inbreng in soort autos dat er komen.
en stel dat me baas een scania koopt en die optie niet aanvinkt heb ik ze nog niet.voor de anderen bedankt voor het antwoord van de verstralers ik blijf daar wel mooi van af.
nu nog de zijmarkering , ik wil van het achterlicht stroom pakken en dan links bij de tussen de bumper en opstap, net achter spatbord voorwiel en demper 1 en dan net voor het achterwiel, en rechts dan bij de bumper, net voor de tank en net achter de tank, dit moeten of deense breedtelampen worden of gylle die zijn wat goedkoper of van die dubbelpolige die je veel ziet tegenwoordig.
gaat dit wel of ook niet??
dat zijn 6 x 10 watt lampen per kant extra gaat dat wel.redmanta
Deelnemerdat kan ik wel doen, de lampen zelf er op zetten ik wou in de 2e grille ter hoogte van de koplampen 4 naast elkaar steken, en dan alle kabels leggen dat dekt alvast een deel van de kosten
redmanta
Deelnemersorry ik haak hier al af haha oldtimers kom ik aardig weg mee autos tot 2000 ook wel maar daarna zakt me broek er vanaf.
misschien tog maar ff sparen ervoor, ik hoorde van de week een verhaal over een chauffeur die had ook overal lampjes tussen gefrot met speakerkabels en kroonsteentjes, dat moest eens fout gaan en jawel maandag op dinsdag nacht kortsluiting resultaat halve kabelboom weg en zekeringkast gesmolten, gaat lieve rekening worden ben ik bang. de chauffeur kon ze spullen pakken.
ik blijf er wel vanafredmanta
Deelnemercanbus daar ben ik niet mee op de hoogte, geloof niet dat ik het ooit al heb gezien, kun je dan niet meer zoals bij de ouwe stroom pakken rechtsstreeks van de koplamp?
zit wel domme bochtenverlichting op dat slaat echt nergens op tot 30km/h bij elke kleine stuur uitslag links of rechts gaat linker of rechter lamp aan. ziet er nie ma goed
tis precies deze maar dan BE kenteken ivp PL en euro 5
beetje karig aan de buitenkant buiten om vroeger toen meer opties, sideskirts lampenbeugel.
ma goed we doen het er maar mee, ik dacht trouwens wel dat zijmarkering lampen verplicht waren want dat zit er niet op bij geen een heb ik al gezienredmanta
Deelnemerik heb me ook wat ingelezen, en mijn stem voor pvv begint tog wat te wankelen, hij roept veelste veel, ik denk tog maar iets rechts maar niet dit onnozel gedoe
15 maart 2010 om 18:37 In reactie op: Auto kopen: lenen of sparen? Wat is het beste volgens u? #17620496redmanta
Deelnemervoor de nl´ers omnium is all risk op ze belgs,
nog bijkomend voordeel nieuwe autos moeten pas op het 4e jaar naar de keuring dan op het 6e en 8e en dan elk jaar dus 9e 10e enzovoorts, spaart ook geld uit, kvind het alleen wel iets te veel vertrouwen in de techniek, binnen 4 jaar kun je best een band op rijden en er zijn genoeg mensen voor wie de auto een middel is om van a naar b te gaan en er verder niet naar kijken, dus als ze niet terecht worden gewezen is dit ook niet echt veilig.redmanta
Deelnemerkleine moeite om er voor apk 2 normale deuren in te hangen
wel leuk ding beetje duur alleen14 maart 2010 om 11:12 In reactie op: Auto kopen: lenen of sparen? Wat is het beste volgens u? #17620493redmanta
Deelnemerben ik tot nu toe de enigste die er voor uit wilt komen die wel wilt gaan lenen voor een auto.
ik zit heel sterk te denken om een nieuwe corsa aan te schaffen, niet gelijk de duurste maar ook geen instapper,
ja 1/3 van de nieuwprijs met inruil van mijn eigen auto + cash spaargeld heb ik wel maar de andere 2/3 niet. en dan spreken we nog van een 8 a 9000 die overblijft die heb ik nu niet morgen niet volgend jaar niet, zo zijn er velen.
maar ik lees me eigen wel heel goed in, ik probeer omdat over de aanschaf tog wel een maand of 3 a 4 overeen gaat nog wel wat extra geld van me eigen bij te leggen, en dan heel goed de voorwaarden lezen.
en ja je betaalt de auto misschien wel 0.3 keer meer maar dat is nou eenmaal zo, als ik daarvoor een hele goeie auto heb waar ik jaren in vooruit kan prima.redmanta
Deelnemerik vind die citroen leuker dan die opel als trouwauto
redmanta
Deelnemermooie auto maar niet zo heel bijzonder tog?
redmanta
Deelnemerik ga geert wilders een kans geven, hij zou alleen eens wat minder stom moeten roepe maar heeft wel een paar goeie ideeen en zowieso beetje tegengas tegen de gevestigde orde is nooit weg, al verandert er wel super veel, eurlings voert eerst een boel zooi in die bolt het af, wouter bos stopt er mee, balkende zei als die geen premier wordt dat die er mee stopt.
redmanta
Deelnemermet schuifbouten los je het probleem op van andere steken tot 2mm, die zijn daar speciaal voor gemaakt.
ik en meerdere mensen in dit topic rijden er mee en totaal geen problemen.
en wat voor soort velgen onder welke auto liggen maakt egt geen fuck uit, het is jou auto en jij moet doen wat je wilt.
er zijn veel merken met super coole wielen standaard dus waarom niet oversteken op een ander merk, die turbinewielen van die nu nieuwe slk die zijn egt super.redmanta
DeelnemerOriginally posted by arjontje
origineel gepost door redmanta
maakt geen verschil, steek 112 of steek 110 dat is 2mm verschil delen door 5(boutgaten) is 0.4mm verschil dat overlap je wel.
ik heb zo nog nooit trillende autos gehad nadat ze op “vreemde” velgen werden gezet, wel eens omdat ik niet zo’n naafring had gestoken omdat ik dacht dat de wielen centreerde op de bouten wat dus niet helemaal waar bleek te zijn.Doe dat maar bij jou eigen auto’s
Dit is LEVENSGEVAARLIJK!!!De bout maakt nooit 100% gebruik van zijn conus.
wat resulteer in trillingen en los lopen.ik zeg er tog ook bij dat ik die ring was vergeten toen trilde het, met als ik door had gereden alle gevolgen van dien.
ik heb dan een juiste naafring gestoken toen was alles in orde, auto rijd al 4 jaar zo. je geeft zelf al aan dat hij nooit 100% op ze bout centreert ook niet met schuifbouten dus dan maakt het geen verschil. -
AuteurBerichten