Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Piepen/kraken is inmiddels weer terug, kben er wel achter dat het uit de rugleuning komt.
Ik ga binnenkort de bekleding van de rugleuning weer even losnemen .
word vervolgt…………
Ik wil graag mijn ramen van de auto kunnen openen met de afst. bed.
Ramen sluiten is geen probleem.
Iemand enig idee waar deze optie te vinden is in de opcom.
Vorige keer dat ik in de garage was konden we het nl. niet vinden.30 december 2013 om 21:29 In reactie op: Bestuurder deur aan de binnenzijde wil niet meer open #18202846Net deurkaart aan onderzijde even losgemaakt, het witte clipje welke aan de handgreep vast hoort te zitten was losgeraakt. Vermoedelijk is dit gebeurt bij het vervangen van de windvanger 2 weken geleden.
Wat mij nog wel opviel is dat de schroeven aan de onderzijde al heel snel “dol”draaien.
bedankt voor de adviezen, topic mag van mij op slot.
29 december 2013 om 18:49 In reactie op: Bestuurder deur aan de binnenzijde wil niet meer open #18202843Ik ga het morgen bekijken.
Word vervolgt……
29 december 2013 om 18:17 In reactie op: Bestuurder deur aan de binnenzijde wil niet meer open #18202840Als ik het kabeltje van de speaker loskoppel, kan ik toch het volledige deurpaneel wegnemen?
29 december 2013 om 16:56 In reactie op: Bestuurder deur aan de binnenzijde wil niet meer open #18202837Okay, die achter het speakerkapje wist ik niet.
Neem aan dat ik wel eerst het deurpaneel naar buiten moet trekken om blindnieten los te trekken, en daarna het paneel naar boven duwen/trekken?
Deurpaneel hangt als het waren aan de bovenzijde?29 december 2013 om 15:56 In reactie op: Bestuurder deur aan de binnenzijde wil niet meer open #18202835Tijdje geleden heb ik de windvanger van de betreffende deur vervangen, ik kreeg toen het deurpaneel niet volledig los.
Hij blijft vast zitten over de volledige bovenzijde ter hoogte van onderzijde raam.Weet iemand hoe ik het paneel volledig van de deur kan halen?
28 december 2013 om 13:42 In reactie op: Bestuurder deur aan de binnenzijde wil niet meer open #18202833Is dit geen mechanisch systeem (deurgreep naar binnen trekken/deur ontgrendelen)?
En waar gaat dit kabeltje dan naartoe, naar de stekker van de deur welke tussen de scharnieren zit?vectra c is gewoon accupolen loshalen en daarna stekker losnemen.
De stoel er vanmorgen uitgehad, maar om echt bij de veren te komen van de zitting, moet er nogal wat los gemaakt worden.
Aangezien de hele stoel nogal ingenieus in elkaar zit is dit inderdaad een monnikenwerk. ik heb dit dus ook niet gedaan.Wel heb zoveel mogelijk potentiële kraakpunten ingespoten met siliconen-spray en de stoel teruggeplaatst.
Het resultaat zal ik binnenkort vermeldenEr zit 1 grote stekker aan de onderzijde, deze, samen met 2 bouten aan de achterzijde zijn toch voldoende om de stoel de demonteren?
ik heb alle scharnieren ook ingespoten, maar kraken/piepen blijft.
volgens diverse personen zit het in de veren van de zitting.als ik de stoel eruit gehaald heb en ingespoten zal ik laten weten of het werkt ja/nee.
Is het makkelijker om de hele stoel eruit te pakken?
bedankt voor de reacties tot zover.
okay ga ik op zoek naar een andere achterbumper met PDC.
een trekhaak zal wel lastig worden denk ik als er een opc achterbumper op komt?klopt heb ik ook gelezen maar ik zag in bovenstaand topic een foto van een gefacelifte bumper waar je kon zien dat het onderstuk los erin geklikt zat, dus leek het mij dat dit te demonteren was.
Bovenstaand verhaal eens even doorgelezen, wat mij niet helemaal duidelijk geworden is:
ik ben zelf in bezit van de gefacelifte gts dus heb standaard geen zichtbare uitlaten.
kan ik nu het onderste deel van de bumper losnemen en hier een opc onderstuk voor monteren?of is de enige optie een complete bumper te kopen van voor de facelift en deze voorzien van een opc-onderstuk?
heeft iemand hier een orgineel GM-onderdeelnummer van?
weet iemand waar je de benodigde spreidnieten en ander bevestigingsmateriaal kunt kopen?
okay, weer wat geleerd, zo zie ja maar…………….
bedankt voor de reactie, iemand een how-to hoe deze skirts vervangen moeten worden?
klopt zit er bij mij op.
probleem is ook geheel weg, de toevoegingen zou ik willen gebruiken om problemen in de toekomst te voorkomen.
helemaal gezien de leeftijd/km-stand van mijn auto zit ik er niet op te wachten om met 100000 weer de distributie te vernieuwen.vandaar mijn vraag of iemand ervaring heeft met dit spul.
inmiddels is de complete distributie vervangen, en bij de eerste keer starten moet ik zeggen dat ik mijn eigen auto niet weer kende. :thumbup :thumbup .
Nu het volgende:
oorzaak van de nu al kapotte distributie is niet echt aan te wijzen.
Echter een te geringe smering zou heel goed mogelijk kunnen zijn.is het aan te bevelen om de motor een keer te behandelen met het volgende:
Forté Motor Flushwordt in combinatie met Forté Top End Treatment.
okay, stel dat de garage wel de diagnose stelt dat de kettingspanner niet goed, is wat is dan aan te raden om allemaal te laten vervangen??
ik heb op de auto nl. nog (bovag)garantie en hij zit ook nog in de opel-garantie.
En bestaat er vanuit opel ook nog iets van een coulance-regeling mbt. de distributie van de 2.2. het probleem is nl niet bepaald nieuw, en op internet word wel gesproken over een nieuw model kettingspanner (buitendienst-oplossing).
dacht dat dit probleem niet meer voorkwam bij de laatste lichting vectra 2.2……………en dan bij deze km-stand………
alleen spanner vervangen niet afdoende??
hij gaat maandag naar de garage voor controle van bovenstaand probleem. als hun dezelfde diagnose stellen kan ik eropaan praten dat ik de complete distributie vernieuw wil hebben. zijn dit meerdere kettingen??
-
AuteurBerichten