Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Thanks. Zit ook een hoop geld in ;-)
Die van jou mag er ook zijn trouwens. Nog eens plannen om een GSi bumper- en spoilerkit eraan te hangen?
Mijne dan ook maar even hoe die er nu bij staat.











Zojuist op de A12 bij Veenendaal zwarte Astra H station Z20LEL, ik vermoed gechipt, met z’n standaard 170 PK had ie me denk ik niet zo weggereden. Kenteken 6*GTJ-*
Was wel een dikke bak, Irmscher uitlaat, Xenon.
origineel gepost door DimenzionX

Sinds vandaag erg waardevolle foto’s dit…
Origineel gepost door Astralfred
Hoezo dwingen? Als je kilometerregistratie bijhoudt en maar prive gebruikt tot 500km met de lease auto kun je gewoon de GSi blijven rijden en heb je geen bijtelling hoor ;)Dat zit wat anders, ligt niet zozeer aan de kosten, maar meer aan de parkeergelegenheid. Ik woon in het Centrum van Ede, en bij de koop van mijn appartement zat 1 vaste parkeerplek. Ik heb geen ruimte om een tweede wagen neer te zetten, en een parkeervergunning voor een tweede plek krijg ik niet vanwege de eigen parkeerplek.
Origineel gepost door seh power
zo hey, dat lijkt erop.respect hoor, overgebleven krat of zo nieuw besteld?
groeten
Onderblok werd hier te koop aangeboden, zat nog nieuw in doos. Kwam bij een tuner vandaan begreep ik van Saiko.
Origineel gepost door geert666 @redbill
dat was toch gsi twente zijn blokje??
Klopt, maar de revisie was door Zomer Motorentechniek een beetje heel belabberd uitgevoerd. Zowel het onderblok als de kop waren er heel slecht aan toe (hoewel het bij montage wel goed leek). Na 15000 kilometer een olieverbruik van 2 liter olie op een tank.
Vandaar opnieuw helemaal uit elkaar geweest, nieuw onderblok gekocht en de kop nu goed laten reviseren.
Vond dit eerder in het topic.
Origineel gepost door GSi Twente


Deze wordt binnenkort in een Astra GSi gebouwd.
Zonder Lexmaul wel te verstaan.Origineel gepost door gielio35 tot 40 dkm per jaar is wel erg veel om benzine te rijden….. Geen zin om over te stappen naar een lekker rijdende diesel (niet de mijne hoor :P)
Tja, ik ben aardig verslaafd aan mijn GSi. Weet dat het niet de goedkoopste manier van transport is, hoewel de kilometervergoeding van mijn werk veel compenseert. Ik ben allang blij dat ze me niet dwingen om in een Leasebak te gaan rijden. Dan zou ik deze namelijk weg moeten doen.
Nee, ik rij deze wagen met erg veel plezier, en heb er ook erg veel energie (en geld) in gestoken om em in de huidige staat te krijgen.
Gewoon, de standaard 150 Pk’s die de XE heeft. Ging mij niet om het maximale vermogen (dan had ik er voor dat geld ook wel een V6 of LET in kunnen leggen) maar om het feit dat ie technisch weer bij een 0 km stand zou beginnen. Ik rij jaarlijks tussen de 35 en 40 duizend kilometer met deze auto. Dan vind ik 1:12,5 wel zat.
OK, de mijne dan:
Wintertrim, toen nog met de standaard achterlichten:




Zomertrim, toen nog met C20NE:




Toen kwam dit in the picture:




Bovenstaande gecombineerd wordt dan inclusief Irmscher achterlichten het volgende:






SFI tekst moet nog even met een lakstiftje bewerkt worden



SFI tekst moet nog even met een lakstiftje bewerkt worden
Motor heeft een splinternieuw onderblok (BJ 1998, afgelopen 12 dagen geleden voor het eerst gelopen).
Kop is een Coscast Kop uit 1989 met 16 nieuwe kleppen, 16 nieuwe klepgeleiders en 8 nieuwe klepzittingen.Het onderblok, BJ 1998






Wachtwoord ontvangen
-
AuteurBerichten