Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
21 december 2010 om 22:25 In reactie op: Manta A resto + c2.0xe ombouw Mini Update 05/01/’12 #17447112
@JohnC: don’t worry, deze is echt gescheurd op de bovenkant…
Normaal ga ik met tijd en geld die achterbank laten herbekleden.Greetz
Word wel een cool remorque’ske… :D
Greetz
Hier zit engelen geduld in, i can bounce for that! :D
Bijna iedere godganse avond eraan werken enz., ben soms jaloers op z’n doorzettingsvermogen. :PGreetz
18 december 2010 om 00:04 In reactie op: Manta A resto + c2.0xe ombouw Mini Update 05/01/’12 #17447110@Alex: Yezzz…
@Kermitkiller: Jaja, wil tegen de zomer van 2011 op de weg met de manta, we zullen of het lukt… ;)Greetz
15 december 2010 om 22:52 In reactie op: Manta A resto + c2.0xe ombouw Mini Update 05/01/’12 #17447107Look’n good… Merci voor “the spray en update” hé.
Greetz
12 december 2010 om 14:10 In reactie op: Achteras Topic Manta 24v volg ons op Facebook**Update27-09** #17775014Deze ga ik wel es volgen… Altijd es intressant om te weten hoe je dit kunt doen.
Geef je ook een woordje uitleg over hoe je de zaken aanpakt bij de revisie?Greetz
@kermitkiller: Die onderkant is *kwijl* supernetjes
Owkay… Thx
Misschien dan maar bij 40mm verlaging houden…
origineel gepost door mr-turbo
volgens mij iets met 10 cilinders en 8 liter :D of is die al verkocht ?Hoho, hier wil ik wel meer over weten! :D
Greetz
Silicone spray doet wonderen met plastic!
greetz
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door dr_antrax
Wat zou eraan gedaan zijn???jammer dat ze niet in details daar over treden idd..
wat je zo kan zien is niet veel.
tb`s
hoge compressie zuigers
h- profiel drijfstangen.
andere krukas (maar wat er anders aan is)
alles in de kop versterkt om de toeren aan te kunnen maar met wat?erg gaaf dit, belachelijk veel vermogen voor een c20xe :P
Krukas is volgens mij gepolierd… Da’s het enige wat me er aan op valt. Maar inderdaad die sound is echt *kwijl*
Greetz Red
Alvast bedankt, ‘k ga het direct es bekijken, maar zag zo op’t eerste zicht geen moer zitten.
Zal es wat beter moeten zien denk ik.THX!
11 oktober 2010 om 17:54 In reactie op: Manta A resto + c2.0xe ombouw Mini Update 05/01/’12 #17447104Lekker… Maar ‘k twijfel nog altijd tussen zwart en grijs… Enfin, eerst nog wat lassen en plamuren daarvoor.
29 augustus 2010 om 16:13 In reactie op: Manta A resto + c2.0xe ombouw Mini Update 05/01/’12 #17447099Lol! Slapen? Puur gezichtsbedrog die foto! ‘k Was keihard met de slijptol bezig. :D Echt waar… :P
Grtz
20 augustus 2010 om 12:37 In reactie op: Manta A resto + c2.0xe ombouw Mini Update 05/01/’12 #17447096Wel niet zo heel veel vooras bijna af… En ondertussen een heel klein beetje verder gewerkt ah chassis.
Nog maar net huisje gekocht en beetje bezig geweest met notarissen, banken en veel heen en weer geloop…
Maar daar zijn we bijna vanaf en dan ga ik wel weer wat meer tijd hebben, (hoop ik).Greetz
Wel, ik heb vroeger gezien van een vriend van me, dat ze de countergewichten in een punt slepen om de krukas te verlichten
en door dat ze een vorm van een punt hadden, ondervinden de countergewichten ook minder weerstand als ze door de olie
heen moeten. Maar dit was bij een kever motor… In hoe ver je dit kunt toepassen in een c2.0xe weet ik natuurlijk ook niet.
Maar denk dat het verlichten vd krukas dezelfde functie heeft als het verlichten van het vliegwiel of zie ik iets over het hoofd hier?
@corsaboy: ‘k Weet dat m’n maat daar toen iets van een 360 euro voor betaald had…Greetz
‘k Heb het puur over de krukas, voor het vliegwiel heb ik een alu exemplaar…
’t Is een 2.5 van “voor ’93”, maakt dat iets uit?Een dan nog een vraagje: De c2.0xe die ik nu heb is geen DIS, komt er veel bij kijken om die naar DIS om te bouwen?
Greetz
origineel gepost door corsaboy
Ik weet wel dat de gesmede zuigers van JE, Wossner etc idd meer uitzetten dan de standaard zuigers helemaal bij hoge vermogens.
Vandaar dat ik ook 1mm speling heb ingebouwd in mijn nieuwe motor zodat de zuiger kan ‘uitzetten’..
*Edit*
Bestaat er ook zoiets als teveel speling? ‘k Zeg maar iets…
Greetz
18 juli 2010 om 17:58 In reactie op: schmidt 13" 7j ET20 voor vooraan icm Rekord E 2.2i remm #17699205Thx en niemand die hier iets weet over die velgen?
Greetz
Deze vind ik onweerstaanbaar, Dita Von Teese…

Bij deze…

Ja hoor… :thumbup Zijn al aangepast, moeten enkel nog gespoten worden… :D
Man,man… ‘k Heb 8 nwe boutjes nodig om m’n remschijven vast te zetten en overal hebben ze ze niet of moet ik ze kopen per 200 ofzo en heb ik hier in belgië dan nog een btw nr. nodig enz. Het zou blijkbaar fijne metrische draad zijn ofzo…
Maar particulier bijna niet aan te komen en bij Opel te lui om te zoeken. pffft… iemand die zo’n boutjes toevallig liggen heeft ofzo?Greetz
EDIT* Gevonden bij “Fabory” heb wel m’n adem moeten inhouden tot hij ze wilde per stuk verkopen. Trucje die ik geleerd heb in m’n kindertijd en werkt nog altijd :D
Greetz
24 juni 2010 om 07:52 In reactie op: Manta A – Verlaging + welke velgen icm Rekord E 2.2i remmeri #17691715Aha, da’s al iets… Dus verbrede stalen SR velgen mag ik al vergeten…
En wat is het maximum dan ergens in ET waarde?
‘k Zou graag es een foto zien van een Manta A met 60mm verlaging om es een idee te hebben.Greetz
-
AuteurBerichten