Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Okay, dan geef ik liever meer uit en ga voor originele nieuw gaan dan…
Heb geen zin om te klooien dan kan ik evengoed m’n oude herstellen.
En die nwe imitatie zijn ook niet bepaald goedkoop.
Als iemand iets weet, let me know…Greetz
Teaser! :D
Woot! Nice!
@JohnC wrote:
origineel gepost door Manta 24V
Heb ze bij splendid parts besteld, we zullen zien.origineel gepost door JohnC
origineel gepost door Manta 24V
Ik heb ze besteld, dus ff afwachten wat het is.Zijn iig niet te duur ;)
moest je ook deze hebben dan danny”??
laat maar horen of deze er ook bij zaten..:hmmz
en of het een beetje past .en is het pakje er al..:hmmz
als het goed ids krijg ik ook een pakje als het de goeie zijn als het zo is zet ik het hier bij met de link
nu maar hopen dat het de goeie zijn :hmmzEn waren het nu eigenlijk de goeie? :D
Entree = Inkom :D
Alvast bedankt! :thumbup
’t Is een nieuwtje hé! :thumbup
Greetz
Nice… Verlang om volgende week mee te gaan naar de keuring. :jerry
Okay, ik had iets gelezen ook over de afstand van de injector ten opzichte van de inlaat ofzo maar hoe dat dan weer in elkaar zit
heb ik geen idee over. Weet jij er soms iets meer over?Greetz
Thank you! :wors
[rquote=1862003&tid=142120&author=hanzzz]van een B manta is zeker anders dan A?
Bij A zit er een heel klein schroefje aan de zijkant daarna heel hard dat ding met opening naar beneden op de grond rammen :D
Dan heb je kans dat die eruit schiet. Heb het bij 3 geprobeerd en bij 1tje gelukt :P[/rquote]Hahaha, niet te doen, in de grond rammen… :D :D :D
Hilarisch…Sorry voor de off topic!
Greetz
Had echt de zoek functie al uitgeprobeerd en had een link gevonden maar die was dood…
*edit* Bovenstaande dus ook… :cry
Hartelijk bedankt!
Echt niemand die een manual heeft hiervoor?
‘k Heb nog niks opgemeten ofzo maar op het eerste zicht zijn ze wel gelijkend aan elkaar…
greetz
Koendettc heeft dit op z’n kadett en is er dacht ik blij mee… :thumbup
29 januari 2011 om 17:37 In reactie op: Manta A resto + c2.0xe ombouw Mini Update 05/01/’12 #17447155Idd, ben er ook gelukkig mee! :D 13″ 7j ET20
De bedoeling is/was om hem nog 40mm te verlagen, maar vind het niet mis staan zoals het nu is ook…
Weer stof om over na te denken. :hmmzGreetz
Bij ons in de clubgarage zeggen we altijd: Het zit tussen de oren, niemand ziet het,maar je weet het zelf wel. :D
[rquote=1852683&tid=140977&author=manta1977]Een stalen staartstuk is ook veel beter als de aandrijfas eens mocht breken. Het aluminium staartstuk kan wat dat betreft veel minder hebben.
Een stalen staartstuk is best zelf te maken, ik heb zelf een poging gedaan :hmmz:)

[/rquote]Wat mooi man! :wub
26 januari 2011 om 19:05 In reactie op: adapterplaten schijfrem achter (kan ze mee nemen naar maarss #17800761[rquote=1851615&tid=140809&author=Manta-aero]Wij hebben ook een keer op deze manier de as omgebouwd. Remklauwen van een Golf 2 GTI en remschijven van een BMW E30.



Dit was het los passen, moesten nog centreerringen en de nodige bouten gemaakt/gezocht worden. Zonder de sluitring tussen adapterplaat en klauw kwam ik niet weg trouwens. Velgen waren 16″ Borbet A.[/rquote]
Zijn dit de sets die es via het forum aangeboden werden?
Van mij waren het ook BMW schijven, maar vraag me niet meer van welk model,
‘k heb dan op m’n toenmalig werk het centergat van de remschijven iets vergroot,
dan 2 centreer ringen gedraaid. Maar de draadtap gaten waren ook te groot.
Dan heb ik op de lasermachine ringen gelaserd om dat ook op te vullen.
Als het lukt zal ik morgen es foto’s posten daarvan.Zijn dit dan de klauwen die je dan nodig zou hebben? –> http://www.autopartsonline.nl/nl/ao_list_specificatie.php?&art=528861&artoms=Remklauw%20,%20Achter%20Links
Anders zou ik ze binnenkort bestellen.
Greetz
De hart transplantatie is goed gelukt! :D
25 januari 2011 om 18:28 In reactie op: Manta A resto + c2.0xe ombouw Mini Update 05/01/’12 #17447150Okay, ‘k hou je op de hoogte!
25 januari 2011 om 13:08 In reactie op: Manta A resto + c2.0xe ombouw Mini Update 05/01/’12 #17447148[rquote=1851282&tid=96902&author=Hulkie][rquote=1839831&tid=96902&author=red_maniac]thx vo de positieve reacties!
En wat bedoel je met die remleidingen van de vooras Hulkie?
Heb ik me eigenlijk nog niet in verdiept eerlijk gezegd…Greetz[/rquote]
Bij 2.2 klauwen heb je het koperen stukje naar de slang toe niet meer nodig. Normaal gesproken zit er aan de klauw een stukje koper (ofja origneel staal) leidingkje. Die ervoor zorgt dat de remslang aan de voorkant van de vooras uitkomt.
(hier zit het houdertje voor de remslang op de chassisbalk gelast)aangezien je het beugeltje achter remschijf dus niet meer gebruikt kruist de remslang van de 2.2 klauwen de voorveren (kan er dan ook tussenkomen) dat is eigenlijk het probleem.
weet niet of het beetje duidelijk is uitglegd.
(als niet helemaal duidelijk is maak ik gebruik van foto’s :P haha)
[/rquote]‘k Heb ongeveer een idee wat je bedoeld, maar post gerust een foto ter verduidelijking.
Is weer een zorg minder waar ik op me kan voorbereiden ’t moment dat de nwe vooras eronder gaat.Alvast bedankt!
Beter als nieuw! :D
24 januari 2011 om 22:45 In reactie op: Manta A resto + c2.0xe ombouw Mini Update 05/01/’12 #17447145Hehe,idd. Zijkant terug in epoxy…
Maar toch nog niet tevreden over de strakheid ervan, moet nog iets bijgewerkt worden.
Komt wel in orde!Greetz
-
AuteurBerichten
