Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
20 juli 2012 om 21:27 In reactie op: Bij optrekken gaat vermogen lichtjes op en neer Omega-A ’90 #18005490
Het blauwe rook houd dus in dat je verbranding niet goed is.
Zoek bij>Ontsteking/Verbranding> Verdelerkap>bougies>kabels. maar ook een lamdba sonde als hij dat heeft,Echt een nette Turbo WOW! :thumb
Ik heb nu al een half jaar mijn led verlichting in de calibra, dit is met kentekenverlichting, dashboardverliching, binnenverlichting, en onder de motorkap eeen led lapmje geplaatst. Nog steeds geen problemen, ook niet met vocht etc.. Dit is wel allemaal van het merk Pilot
@calibrafan wrote:
Hallo.. Die rode calibra is van mij en ja klopt de eigenaar van die
Shoarma zaak..maar over een maandje zal het heel anders eruit zien (uiterlyk plus motorish) .. Jullie kunnen het volgen via http://www.arnomotive.nl/opel-calibra-turbo/” onclick=”window.open(this.href);return false;Hello Ik heb een wachtwoord nodig voor arno motive om de project pagina te kunnen lezen :thumb
Fotos van je calibra ? :D :D, deze stond ;later te koop op marktplaats.
Als die maar blijft rijden :-D
Hij heeft ook veel roest weg moeten halen, het zat werkelijk overal.
@Maurice89 wrote:
En waarom een oud blok van een v6? Had je niet beter een x25xe kunne pakken?
het enige wat ik weet van de oude type v6 blokken is dat ze af en toe nogal koelingsproblemen vertoonden. :hmmz
Mee eens.
Ik zie Den haag als jan klaasen land, je ziet de poppen bewegen in de poppenkast maar je weet niet wie het handje is die de pop bestuurt. Geld word overal rondgepompt in allerlei landen zonder garantie dat het goedkomt. De middenklasse bezuinigen en de topmannen van belastingdienst hebben privechauffeurs met dikke autos die van huis naar hun standplaats worden gereden terwijl ze 40 km van hun werk wonen. Maakt hun dat hoger? Nee dus. Kwartje van kok is dik door iedereens mond geduwd.
En om het af te maken, 55% van de Nederlanders stemden tegen de Euro, waarom hebben we alsnog de euro gekregen?
We kunnen op internet blijven reageren maar er word net zo hard tijdens de verkiezingen gestemd op iemand die het weer niet waarmaakt en vervolges weer aftreed met zijn zakken gevuld, echte actie uitvoeren biedt uitkomst. Staken zoals de vrachtwagen chauffeurs dat deden.Ik vind dat er in Den Haag gewoon er meer mensen moeten komen met levenservaring als mensen die diploma’s hebben gehaald en nooit weten hoe het is om te leven in een gezin die van de bijstand moet rondkomen etc.. maar goed dit is mijn mening…
C20NE
Vervaldatum APK
13-09-2012
Datum aanvang tenaamstelling
03-07-2012Is al verkocht zo te zien :thumb
1 juli 2012 om 10:01 In reactie op: 27 Juli NO LIMIT crew & Photograph-D meeting @ Deventer #18036222Zal erook zijn :thumb, en mensen neem je zwembroek mee, zwemmen is mogelijk tot 10 uur bij de scheg :D
Volgens mij is die van een Astra F GSI hetzelfde.
http://forum.astragsi.nl/viewtopic.php?f=1&t=14127″ onclick=”window.open(this.href);return false;

DHZ Twente zal ze moeten hebben. :thumb
Dikke, Dikke Respect. Echt hoop echt ooit een calibra turbo te kunnen bezitten en dan net zoveel liefde geven als jij doet. God Damn! :thumbup :thumbup :thumb
Weet iemand in welke type opels de c20ne met vsnaar erin zit.
Wat klopt hier niet? :hmmz

De calibra was toe aan nieuwe motor nadat uit onderzoek is gebleken dat de onderblok kapot is gelopen. Verkeerde olie zegt men maar is niet te bewijzen
Dus ging ik aan de slag:
Begonnen met de wiite calibra te strippen, deze had op de bodem veel vochtschade en er zat een kabelbreuk in de kabelboom, ook de computer reageerde niet meer na behoren. Dus deze heb ik gestript als onderdelen voorraad voor de zwarte calibra.



Motorblok met de twingo opgehaald

Oude Motorblok eruitgetakeld


Nieuwe Motorblok Erin en alles overgezet wat nodig is.

Voor de rest heb ik de witte tellers overgezet inclusie oliedruk&volt meter(dient nog wel aangesloten te worden_. T
Tapijt overgezet van de auto.
Speakers,tweeters van JBL en Hertz geinstalleerd.Meer fotos volgen snel.
De afdekplaat was nodig voor de lage CW waarde, de 8v had meeste CW waarde omdat de grill ook dicht was. De 16 al minder.
Wat je vaak ziet is dat de eigenaar van dit soort auto’s vast zitten of op vakantie zijn gegaan. Maar het vast zitten komt het meest voor.
Enig idee wat ik kwijt ben, als ik een complete dubbele uitlaat van voor naar achteren wil laten monteren inclusief dempers?
@Pastra wrote:
Zaterdag ben ik met Dasmoerf naar Niels(DHZ Twente) geweest!
De OPC van Dasmoerf krijgt deze dagen een volledig nieuw RVS uitlaatsysteem, maar mijn calibra kreeg deze zaterdag deels al.
Vanaf de katalysator gaat er een Groep A pijp van Bastuck naar de einddemper, de einddemper welke ikzelf mee had genomen(Racemus) paste niet :???: Maar dat glim glim vind ik toch niks, dus ging ik samen met een maatja van Niels even shoppen tussen de stellingen en rommeltjes…Ik vond een Sebring demper voor een calibra, met de juiste diameter voor Groep A, maar met 2 ronde DTM-eindstukken… :puke
Ergens onderop de berg demper zag ik ineens iets bijzonders… En originele einddemper van Astra GSI 16v… Mooie zwarte eindstukken dus…Even overlegd, en na akkoord van beide kanten de slijptol er in.
Andy & Niels, super bedankt!Gr.
PatrickAuto staat weer te koop op marktplaats voor een dikke 5400-, koper weeet wat hij waard is.
http://link.marktplaats.nl/564161025″ onclick=”window.open(this.href);return false;.
:thumbup
Ik ga ze monteren morgen op mijn oude calibra die ik heb teruggekocht, deze zijn wel van jbl. Ik laat je fotos zien cheers!
Je kan het ook combineren he Pat! Calibra & vrouwen:

:D

De LED achterlichten zijn van Lars fraaije ook een tijd lang actief geweest op calibraclub.com/forum. Dit was het enigste setje die hij zelf heeft gemaakt. Wegens een andere auto stonden deze te koop. Hij heeft een calibra turbo gekocht destijds.
En heeft ook andere dingen gemodificeerd: http://www.calibraclub.com/forum/viewtopic.php?t=1212″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Maar hoe lees je dan de auto uit met lopende motor? want met de obd werkt het niet en met de paperclip methode ook niet.
Condensator kan je er tussen uit laten.
Het enigste nadeel is dat je accu een klap krijgt, doordat de versterker(afhankelijk van het aantal watts) een flinke stuk stroom afneemt wat je accu niet leuk kan vinden. Ik heb zelf ook geen condensator maar wel een accu erin van 66A wat voornamelijk in Diesel auto’s zit.
Voor de rest is het belangrijk dat je een goeie massa trekt, de kabels dik genoeg zijn, de plus gezekerd is en je remote goed staat aangesloten.
Gr. Reda

-
AuteurBerichten