Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hhaha prachtig dit :kewlpics en wat een toeval :D
Hertz! Good choice :thumbup
Ja is goed, als de tijd aankomt laat ik het je weten. En helaas mist er 1 naafkapje.
Gr. RedaStond deze calibra niet een tijdje te koop recent. Automaat uit 1997? Dealeronderhouden?
Mooie calibra! De sideskirts die er al op zaten vind ik mooier , maar dit gaat ook niet verkeerd staan denk ik. :thumbup
31 oktober 2013 om 22:52 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183258Mooie Calibra, DTM uitvoering. Helemaal origineel. I love it! :wub
Dankjewel! Ik vind de velgen te druk staan op de calibra. Zelf hoop ik in het voorjaar de velgen weg te doen, twee velgen hebben een slag(zo gekocht).
Steek 5×110 interesse, voor de velgen misschien later :D ?
Blijven hangen in de toeren van 2.0 8v is vaak de stappenmotor, tenminste mijn ervaring :D
27 oktober 2013 om 18:32 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472837The Offspring – All I Want
Wat een pech heb je Maurice, als je blijft doorzetten met wat je wil dan vind je het uiteindelijk wel. :thumbup
Vandaag dit als reactie gekregen :cry
helaas reda
ik kan u niet verder helpen
omdat ik verder ook geen gegevens meer heb.
sorrymvg frans kortenray
Bij deze een mail gestuurd naar Kort En Ray:
Geachte heer/mevrouw,
Recent heb ik een Opel Calibra V6 gekocht bij een bedrijf in Apeldoorn, helaas zonder enige historie of gegevens van de auto, hij zei dat hij deze niet tot zijn beschikking had.
De Opel Calibra heeft hiervoor te koop gestaan bij jullie, met de informatie dat de calibra afkomstig zou zijn van de 1e eigenaar is, wat ook klopt volgens de gegevens.
Mijn vraag is of jullie enige contact informatie hebt van de vorige eigenaar? of andere documentatie die bij de auto hoort.
Ik zou jullie echt dankbaar zijn als jullie iets voor mij zouden kunnen betekenen. Ik ben een Opel liefhebber en wil de auto in topstaat terugbrengen.Kenteken: PS-DB-85
Bouwjaar: 1996Klik voor fotos: viewtopic.php?f=7&t=179264
Met vriendelijke groeten,
Reda21 oktober 2013 om 12:23 In reactie op: Weet iemand of deze achterplaat te koop is,voor afterburners #18180983Dit is de standaard middenplaat van Lumma, plamuur ze aan elkaar en Voila!
Een bekende calibra staat te koop, volgens mij een ex-CTN calibra. Mooie auto alleen jammer van de achterlichten
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m733616700-opel-calibra-2-0i-bj-1995.html
Ziet er goed uit Maurice, heb zelf ook nog een dakspoiler van Lumma in de schuur. Staat een calibra mooi en strak. :thumbup
Het is niet raar dat Opel begint aan deze ontwikkeling. Opel doet op dit moment veel zaken met Alfa Romeo. Zo zijn de diesel motoren van Opels meerendeels van Alfa Romeo en is zijn een aantal benzinemotoren die in de Alfa’s zitten van Opel. Zoals de 1,8-liter mpi 140pk benzinemotor in de 159 en de V6.
Een ode aan Dr. Friedrich Indra voor het ontwikkelen van de C20XE en de C20LET. Dat waren mooie motoren die door opel ontwikkeld zijn: http://nl.wikipedia.org/wiki/Fritz_Indra
Mooi originele calibra heb je gekocht :thumb Inclusief originele GM accu :D. En een v6 is inderdaad op de snelweg best zuinig.
PS:Weet iemand waar je trouwens het hoesje kan kopen voor je accu?
Gr. Calibra
Dankjewel Wim, :thumb
Hallo Jory, je hebt echt een mooie calibra. Zo zie je ze vaak niet en Wijhe is niet ver weg van Deventer af :thumbup
14 september 2013 om 00:35 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472783Bij een c20ne is dit stuur standaard vaak geleverd, soms in combinatie met volledig lederinterieur en soms met stoffen interieur. Het is maar net wat de 1 eigenaar heeft gekozen aan accessoires bij aankoop. Zo zie je ook soms calibras met airco en schuifdak, maar weer zonder leder interieur of net weer andersom.
Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
14 september 2013 om 00:29 In reactie op: dader van de kadett turbo die is afgefikt is bekend!!!! #17898245Dit is inderdaad anno 2012. Had iets te maken met wraak of zo. Is niet helemaal duidelijk.
Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
13 september 2013 om 11:51 In reactie op: bij laag toerental stationair lampjes aan dashbord #18154194@lucas- wrote:
Mijn voltmeter staat meestal zo rond de 13volt. Soms duikt hij tijdens het rijden echter onder de 12v en begint het acculampje iets op te lichten. Na een paar minuten springt hij dan weer terug naar de 13 of 14 volt. En als ik bijvoorbeeld de achterruitverwarming aanzet als de meter zo laag staat dan springt hij soms gelijk al terug, alsof de dynamo dan ineens weer mee doet.
Is dit een indicatie dat de dynamo slechter wordt? of is dit normaal. Anders is het misschien verstandig om al naar een andere te gaan kijken voordat ik er mee kom stil te staan.
Laat eens een accutest uitvoeren bij een garage, die kunnen zo zien of je dynamo genoeg spanning afgeeft of dat je accu zelf zwak is.
13 september 2013 om 06:05 In reactie op: bij laag toerental stationair lampjes aan dashbord #18154192Mooi dat het is opgelost bij jou, ik heb ook een keer een probleem gehad met mijn massa kabel van de dynamo. Maar bij zijn er 2 dynamo’s toen destijds erdoor kapot gegaan. :thumbup
Waar kan ik de oliesensor vinden bij een v6?
Die getunede DTM van zakspeed lijkt mij echt een bruut ding. :kewlpics
-
AuteurBerichten