Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
En een Gele color edition voor weinig: http://www.speurders.nl/137336232″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Voor de liefhebbers van witte calibra’s : http://www.speurders.nl/137447063″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Klimaat is bijna hetzelfde als Nederland. Werkgelegenheid is er in het noorden van Zweden niet veel, wel in het zuiden dichtbij de grote steden. Meeste vragen worden hier beantwoord: http://www.emigreren-naar-zweden.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;. Het loont echt om even te kijken.
De benzineprijzen zijn al een stuk minder , de overheid betaalt je zorg , kinderopvang.
Voor meer info: http://www.emigreren-naar-zweden.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;Een mooie toekomst en veel succes gewenst in Zweden! Gaat de calibra mee?
Gebruik de onderstaande how to:
25 november 2013 om 10:41 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183281Probeer een andere luchtmassa meter, en haal die resonatie pijp uit je luchtfilter. Kan je zo uit de luchtfilterbox eruit schuiven.
Anders kan je het hier nog proberen: http://www.calibraturboclub.nl/calibraonderdelen/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Gr. Reda
24 november 2013 om 22:40 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183279De laatste foutcode die je krijgt, is van de luchtmassa meter, deze schoonmaken met carbarateur reiniger en terugplaatsen. Even je accupolen loskoppelen voor 10 min. Accupolen weer terugkoppelen. Blijft de foutcode terugkomen dan je luchtmassameter vervangen. Je zult merken dat hij veel beter in toeren blijft. Gr.Reda
Dankjewel allemaal, ga morgen de warmtewisselaar demonteren. Houd jullie up to date. :thumbup
Is dit de warmtewisselaar? ik weet dat de Omega ook kwaaltjes heeft met de warmtewisselaar:

Maar als je warmtewisselaar lek is, dan zou je toch koelvloeistof moeten verliezen?
Dat is juist het gekke, bij de nationale Opel test dag hebben ze het koelsysteem onder druk gezet en dat was goed volgens hun. Geen lekke koppakking zei de monteur. Ik zal morgen kijken of er geen plasje olie op de grond ligt. Bedankt voor je antwoord Maurice. I Let you know.
Thanks, lijkt me handig als wij straks een database hebben voor de calibra. Waar wij de meeste dingen op terug kunnen vinden.
Idd bij je stoelen horen kapes op te zitten, en die rot dingen klikken niet goed vast na verloop van tijd.
Waarschijnlijk met het monteren stekkerblokje losgeschoten, is mij weleens overkomen :thumbup
Ex CTN auto, was al gepost
Dit is wat ik kon vinden:
De Bose brochure voor de calibra:
http://www.bose.nl/NL/nl/Images/Opel%20Calibra_EN_tcm55-67232.pdf

En zie hier een topic op het omega forum. Hoop dat je hier wat aan hebt:
http://www.opelomegaportal.nl/viewtopic.php?f=45&t=290&start=10Anders kan je het nog proberen in de I.C.E. topic!
Vastegelopen calibra project, 2.5 V6
Opel Calibra 1994 loop of sloop
maar beide sets zijn 225 tands breedte :30mm :wtf
Ik moet er wel bij zeggen dat ik een X25xe motor heb.
Bij carpartsdirect.nl, kostte mij 128 euro inclusief verzendkosten. Gaat om een complete kit van continental.(zonder waterpomp). Met waterpomp komt er 35 euro bij. Gr.Reda
Nationale Opel testdag was geslaagd, inclusief een foto met de Mede Ontwerper/tekenaar van de Opel Calibra weten te maken.



Had de auto bijna gekocht, maar kwam mijn huidige v6 tegen op mijn pad, en ja ik ga binnenkort ook de dis.riem +multiriem+automaatbakolie+krukaskeering+kleppendekselpakking en grote beurt uitvoeren.
-
AuteurBerichten