Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@frank de jonge wrote:
Hoe zit dat dan met IDS+?? want dat is toch electronisch geregeld??
Ik heb gelukkig geen IDS+ er op zitten dus daar had ik geen last van.
@Spacejam wrote:
Heb je achter eigenlijk echt veerspanners nodig? Als je hem omhoog krikt en dan de bout los maakt en als je de krik dan omlaag laat gaan komt de veer toch ook vanzelf rustig los of niet?
Vandaag nog een uur bezig geweest met de voorste moeren maar weer zonder succes, de demper blijft meedraaien, wat ik ook doe :(.
Hier een fototje van de staat van de moer:

Heeft iemand nog tips?
Ik had gisteren het zelfde, uren zitten k*tten uit eindelijk was ik er helemaal zat van gezien me slagtol te weinig lucht kreeg uit me compressor ben ik uit eindelijk naar een maat van me gereden die werkt bij een transport bedrijf en heb ik daar de bouten los gedraaid dat was eigenlijk zo gedaan echter was ik daarvoor wel al 5 uur verloren met klooien :S.
Echter is alles uit eindelijk goed gekomen en zit het er knap onder, heb nu tevens koper vet in die schaal gesmeerd voor tegen de roest.
Conclusie bij de job is een luchtsleutel wel vereist vind ik persoonlijk anders krijg je de veerpoten niet los voor.
Ps spacejam ik heb zelf wel veerspanners gebruikt vond dat beter werken voor me zelf.
Idd het is niet zoals vroeger dat je opnieuw de code moet invoeren :).
Idd zoals spacejam zegt ze zitten vast gesmolten maar zijn wel los te boren idd. Ik heb op een groot engels forum gezien dat ze de nieuwe strips weer vast smelten met een soldeerbout.
Zal dus al met een klusje zijn maar het is te doen.
Handig die tricks :thumb ik ga morgen aan de slag met me schroefset king:
Phiew had je beter zelf even een cdti airbox op de sloop kunnen halen en slangen via het net kunnen bestellen was je een stuk goedkoper uit king:
Vaak krijg je ze er wel af met een verfbrander, en anders ff blanco houders kopen.
Den Helder (Noord-Holland)
Ik heb al eens een howto er van gemaakt zie:
Mooi spul :thumb
Mooi dat er weer een opc in goede glorie hersteld is :thumb top werk king:
Ik ben zelf voor iets duurdere schuifslotbouten gegaan omdat ik toch kwaliteit wilde hebben maar goed ik kan niet in iemand anders zijn budget kijken.
Jup laagste snelheid maar geen succes helaas.
Ik zal nog eens proberen te branden om te kijken of het lukt.
Hmz hij wil hem niet pakken helaas :S
Ik vind het er ook vet uit zien waar kan je dat spulletje kopen en is het lastig aanbrengen?
[rquote=1918155&tid=146743&author=BlackSapphire][rquote=1918114&tid=146743&author=GSI Racer]verbaasd me dat hij geen Belgische platen heeft:jerry[/rquote]
wat wil je daarmee zeggen :angel[/rquote]
Whaahhaha lol king:
Je kan natuurlijk ook even gm-tuningparts bellen deze is vaak dik goedkoper als de dealer ;) tis maar een tip die ik je tot 3x geef :agent
Die gaat passen 100% gezien dit de juiste is.
idd ik zou het hier eens proberen http://www.opel-forum.nl/forumdisplay.php?fid=100
Lol nu al last van een zonnesteek :agent
Als je een hoop uitzoek werk wil besparen kan je eugene contacteren zoals reeks aangeven.
Hij verkoopt zulke dingen en zal je dan ook snel kunnen helpen ;).
Adres
GM-Tuningparts VOF
Oirschotseweg 92A
5684 NL BestTel.: +31-654984999
Succes ;)
Mooie wagen voor het vrouwtje eugene :)
[rquote=1914992&tid=117943&author=rdh]Iemand die weet hoe je de mislichten activeert met de op-com?
De schakelaars etc en mistlichten zijn al geplaatst[/rquote]
iemand?
Beter koop je hem van ebay af ben je slechts 30 euro kwijt tegenwoordig, je kan veel met het apparaatje wat je kosten kan besparen bij de garage, zoals uitlezen resetten en wat activeren, enkel moet je weten hoe :D .
Je kan een beetje gaan lezen op het vectra forum bij op-com zie http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=117943
Idd het bekende GM nummer hebben ze nodig ;)
-
AuteurBerichten