Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik rijd zelf al jaren castrol edge sport 10w60 volsynthetische uit volle tevredenheid.
Jij zal vast niet de originele opcom hebben gekocht robert want die software werkt prima, ik heb zo een vermoeden dat je een clone hebt gekocht en mogelijk het software cdtje niet helemaal lekker is.
Ik heb zelf ook de clone gekocht voor een paar 10tjes op ebay een jaar terug en dat werkt uit de kunst op win7 ulti 64 bits.
Dus toch zat al te twijfelen king: zo een tijd terug alweer me fje
9 juni 2011 om 15:33 In reactie op: aftermarket radio aansluiten op stuurwielbediening astra G #17749079Normaal moet je een aparte kabel er voor aanschaffen zo heeft alpine van deze kabels dit had ik toen der tijd ook in me astra g.
Meestal zitten ze aan de bumperbalk vast denk niet dat je ze zo door de roosters kan zien moet je echt even onder de auto kijken achter de bumper.
Klinkt als aux mogelijk was dat een astra met een extra kastje er tussen voor aux uitgang heb er wel meer mee gezien op het forum.
Herstel er zit wel verschil in de gaten de motorkop voor de rest is wel het zelfde.
Thx voor de opheldering opelpower89 :thumb
Helaas is dit niet het geval jammer genoeg :(.
Zover ik weer heeft geen één cd30 / cd30mp3 / cd70 navi / dvd90 navi hebben een losse aux aansluiting standaard er op zitten.
Er zijn wel howto`s op het internet te vinden hoe je op de printplaat een mogelijk aux uitgang kan creëren.
Zie http://www.astraforum.fr/galerie/displayimage.php?album=random&cat=4&pos=-5540″ onclick=”window.open(this.href);return false; http://www.astraforum.fr/galerie/displayimage.php?album=random&cat=4&pos=-5534″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=gCXzNOhs_90″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Weet je heel zeker dat ze er niet zitten? meestal zitten ze aan de bumperbalk geplakt zijn blauwen stekkers.
nergens dizs zelf bouw, denk dat ze gewoon een opc gaas onderstukje gepakt hebben althans zo lijkt het.
8 juni 2011 om 16:48 In reactie op: KAN IK MIJN ASTRA G 1.6 4 CM VERLAGEN MET 18 INCH ???? #17826984Lijkt me geen probleem hoor ik denk dat je banden dan zo gelijk met de wielkastrand komen + -.
Arg das zuur klote trekhaak ook altijd geeft aardig wat schade al lijkt het nog mee te vallen bij je, leuk is natuurlijk anders.
Succes met herstel man.
Mogelijk is het even handig als je vermeld om wat voor type astra het gaat :D
Bij een astra h zit het binnen kapje met 3 klikkers vast deze kan je zo los trekken daarna zit je spiegel met 3 torx vast.
Lekker kontje zo king:
Niet mijn auto :puke
Op mijn dvd90 kon het ook dus het zal daar ook vast op mogelijk zijn, echter hoe zou ik niet durven zeggen ik had toen de dvd compleet van nieuwsgroepen af :).
Dikke energie boost op de inlaat :P
Mooie opc veel veilige kms king:
@Erwin_Astra wrote:
[rquote=1919773&tid=146488&author=OPCdriver]Vind je Astra een hele verbetering ten opzichte van een Zafira veeeel
mooier model.
En niet te vergeten minder zwaar ook , dus ook een stuk rapper met die Z20LET.
Leuk kenteken overigens ik had vroeger de 52 NZ GT en de 51 NZ GT heeft een tijdje
terug ook te koop gestaan.[/rquote]ja klopt, zag die 51 nz gt ook te koop staan,
ik dacht eerst WTF, dat is mijn opc die die daar verkoopt:P
schrok al:Den 53 nz gt is een politie wagen in den helder:angel
Klopt een zilvere :P ik zie ze vaak rijden die hufters undercover :puke
op zich is dit alles niet nodig als je maar een goede compressor en luchtsleutel hebt dan lukt het ik ben zelf ook 6 uur hiermee aan het klooien geweest.
Ik had dat eerst ook maar dat was op een kleine compressor van de gamma, later ben ik naar een maat van me gegaan donderdag en die hadden een grote compressor met genoeg luchtdruk deze sloeg de moer zo los van de veerpoot. het klopt dat de veerpoot zelf ook mee draait maar als je genoeg lucht hebt is dit geen enkel probleem meer, de poot draaide bij mij soms ff mee en toen schoot de moer er af.
Jou foto lijkt sprekend op hoe de moeren er bij mij uitzagen.
4 juni 2011 om 17:22 In reactie op: ik wil graag leren sleutelen,bij wie kan ik dit leren ?? #17876448Door gewoon zelf te doen en veel te lezen op het internet kom je een heel, en als je ook nog eens een beetje aanleg voor sleutelen hebt moet het vast goed komen :thumb
Zoals ik zei spacejam in de howto topic ik had precies het zelfde als jou en heb hem eindelijk naar heel veel klooien los gekregen met een luchtsleutel dit was zo gedaan in 1 min.
Dus de tip van mij is, ga naar iemand toe die een luchtsleutel heeft zodat hij de moeten van de veerpoten even los kan halen voor je en dan er weer los op zet zodat je ze thuis kan demonteren anders lukt het je niet.
mvg remco
Dan is het 3 bouten los draaien en pak je ze er zo af.
-
AuteurBerichten