Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
EGR is brandschoon, net als de mapsensor.
Klinkt als een wiellager, dus niet aan toeren gerelateerd.
origineel gepost door OPCdriver
Alle sensoren kunnen stuk , en waarom vraag je waar deze zit als je zegt
dat je hem al een keer hebt gereinigd.Hoi, dat lees je verkeerd.
Mijn gedachte is dat er nog een sensor ergens zit die atmospherische druk meet, die mogelijk vervuild is, maar geen idee waar die dan zit.
Is het signaal van de map sensor ergens te meten waar ik aan kan zie of die slecht is?Of een CD70 met color display, heb je gelijk navi. Maar is dus wel duurder.
Ik gebruik Meguiars leather cleaner en de conditioner.
Deze is ook in combi te verkrijgen. Is goedkoper, en je hebt maar 1 flesje.
Andere merken kan natuurlijk ook, Glipton is ook erg goed bv.Supercoulant bedrijfje… dat Mtech. Ik een afspraak gemaakt voor Juni.
Bedankt voor de tip,{operation:flashpoint K.A.}
DIESELPOWER TO ALL!!!:afro
Je moet eens vragen aan hun of het waar is, dat als ze bij de opeldealer een reset doen, dat je dan opnieuw kan laten chippen. Dat ben ik wel tegengekomen, maar weet niet of het waar is.
In Nederland kun je eventueel bij Mtec terecht. Zie banner op de forum site. Doen alleen de egr niet weg programeren.
Alvast een fijne dag gewenst. En natuurlijk een goede toekomst :thumbup
origineel gepost door Spacejam
en hoe zit het bij de 19dth/19dt?Die gloeien normaal ook niet; wel onder het vriespunt, 2 – 3 seconden, maar nooit langer; althans bij mij.
Is standaard; eerst een keer remmen, dan werkt de cc pas.
Navinc in Eindhoven; is hier helemaal in thuis.
Zie maar:
http://navinc.nl/index.php?cPath=486_488_514&osCsid=6c4e160219340451351452e2a4184d55Wat is precies een UHP? Heeft dat met de radio te maken? Of met telefoon?
Kan zeker te maken hebben met de kwaliteit van de gekopieerde CD.
Zelf gebruik ik ook regelmatig zelfgebrande MP3 cd’s in de CD70, en krijg ook af en toe die melding.
Ik krijg de cd er echter wel uit. Schuif hem er weer in en hij gaat weer.
Tip: gebruik goede kwaliteit cd’s en brand op een zo laag mogelijke snelheid.
Dan heb je de minste problemen.OP100 ken ik niet. Is niet op de H toegepast bij mijn weten.
Zo te zien heb je een Astra H; je hebt ook een CD30 systeem.
Een CD70 systeem met kleuren scherm zou een optie zijn.
Ik denk dat het inbouwen niet zo’n probleem zal zijn, maar om het werkende te krijgen is een heel ander verhaal.Volgens mij heb je orginele codes nodig om het systeem daadwerkelijk te laten werken.
Gaat duur worden denk ik.
origineel gepost door wim-v6
Welke motor ligt erin jouw astra??Willem
Bijna tegelijk gepost ;)
Ik heb een 1.9 CDTI, 150pk
:thumbup Thanks !!
Ga gelijk even meten.Krijg ik geen afwijkingen op naviagatie e/o snelheids aanduiding?
Beste wensen !!:thumbup
Van beurt tot beurt zonder olie bij te vullen tussendoor. 1.9 CDTI, 150 pk
Ben inmiddels gestopt met de weekelijkse controle. Nu nog slecht 1X per maand even peilen. Heb nu 95000 km weg.origineel gepost door Dimitri01
Van 75pk naar 100pk koppel is gestegen van 165Nm naar 212Nm.
zolang de turbodruk niet te hoog is en de pomp niet abnormaal veel inspuitDaar zit dus juist de veneinigheid bij powerboxen. Ze houden de ecu voor de gek en spuiten dus meer brandstof in. Gevolgen op termijn, roet aanslag in de motor en temp. problemen.
Meet de uitlaatgastemp eens na….
MET en ZONDER powerbox.Alleen de timer functie?? Die timer functie is daar wel een onderdeel van. Bij mij krijg ik info over het verbruik, de resterende rijafstand met de huidige hoeveelheid brandstof, en ook nog twee trip tellers. In mijn geval wordt ook nog de bandenspanning van iedere band weergegeven.
Ik heb daarbij ook nog check control die meldingen geeft wanneer een lamp stuk is, wanneer er slip gevaar dreigt of wanneer 1 van de vloeistoffen tekort is.
Laatste twee is in ieder geval niet standaard op de BC.
Ook ik heb de CID icm de CD70 navi.Check het even met de dealer zou ik adviseren.
Een powerbox?
Waarom heb je niet wat meer uitgegeven aan echte chiptuning?
Powerboxen hebben geen beste naam. Deze doen veelal de ecu misleiden met alle gevolgen van dien op termijn.Ja hoe zet je dat uit als je geen sportknop hebt? Geen idee. Staat dat niet in je instructieboekje?
Ik denk dat je ook esp hebt. Alleen tc was geloof ik geen optie bij Asta.
Ik denk dat je je net als ik verkijkt op tc. Het werkt wel degelijk, er gaat alleen geen lampje branden.
Test maar op de sneeuw. Dwz, als je esp uit hebt gekregen…Ik vrees dat ik er al achter ben……
Als ESP ingrijpt wil dat niet zeggen dat TC actief is.
Heb het vandaag eens goed getest. Inderdaad, op sneeuw kun je gas geven wat je wilt, maar de motor maakt dan weinig toeren, dus TC doet zijn werk, je rijd en behoud grip. Verandert de auto van koers, anders dan dat je stuur aangeeft, dan treed ESP in werking.
Moet je eens zien als je ESP uitschakelt………..
Wat een mooi systeem dit!! -
AuteurBerichten