Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@2000 wrote:
Mooi, opgelost! Maar hoe doe je dat resetten dan?
Door de resetknop op het dashboard 4 seconden ingedrukt te houden.
Opgelost. Wat bleek:
Ik had niet moeten re-setten. De gerepareerde band stond op veeeeel lagere druk dan de andere 3.
Door dit relatief grote drukverschil wist die het kennelijk niet meer.
Banden opgepompt, gereset en daar ging die weer ! :DJa, ja, die zitten er gewoon nog in.
Het heeft ook altijd gewerkt, maar van de 1 op de andere dag niet meer.
Waar zit die unit die de signalen verzameld?18 september 2011 om 13:02 In reactie op: Pioneer TS-WX77A & CD70 ??? iemand ervaring mee ? #17890595Hoe is het afgelopen? Heb je deze geinstalleerd?
Wat zijn je ervaringen met deze sub in een Astra H?
Zit er ook aan te denken.Astra station Sport, 2006, CDTI1.9 150pk
Opties;
Lederen bekleding
Stoelverwarming
Verwarmde buitenspiegels
Lederen stuur
Automatisch licht
Regensensor
Zelf dimmende achteruitkijkspiegel
Parkeersensoren achter
Cruisecontrol
Mistlampen
Xeon verlichting, meedraaiend
IDS+
ESP
Sportknop
CD70 navi, CID
Bandendruk controle in boardcomputer
Electronic Climate Control
18″ lichtmetalen velgenStandaard heb ik nooit iets veranderd aan wat de dealer er in gooit.
Hoewel ik zelf wel heb zitten denken aan Castrol Professional C3/0W30
Daar heb ik veel goeds over gehoord. Met name dat het schoner zou zijn. Wel meegenomen voor een Diesel.
Het is duurder, maar aan de andere kant….
Als dat spul wat de dealer gebruikt slecht zou zijn, waarom gooien ze dat er dan in??Iemand hier een mening over, of ervaringen met de Castrol?
PS: ik rijd ook een 1.9 DTH, de 150pk variant.
Even naar de dealer. Daar is inderdaad een software update voor.
Heb hetzelfde gehad.3 augustus 2011 om 17:05 In reactie op: Waarom kunnen voor velen VW en Opel niet door 1 deur? #17498486Ik rijd al 27 jaar Opel.
Heb hem net opgehaald bij de dealer, en 1985,- Eurotjes aan reparatiekosten betaald.
Tja, wervelkleppen en een nieuwe dynamo… Was bekend dat dit een keer zou komen.Ik moet zeggen: dit is voor het eerst in al die jaren dat ik een dergelijke reparatie, kosten gezien dan, voor mijn kiezen krijg.
Met mijn Vectra II wel eens een lekke koppakking maar daar is het bij gebleven.
Ik ben nu 1 Ascona, 3 Kadetten en twee Vectra’s verder, heb nu deze Astra.Voor mij echt niets anders dan Opel. Gek, maar ik heb altijd een goed gevoel gehad bij Opel. Waarom dan iets anders?
@OPC Turbo wrote:
Weet je heel erg zeker dat je de distributieriem ziet zitten en niet gewoon de multiriem? (vroeger de V-snaar)
Als je een roetfilter hebt kan je soms ook een soort van verbrande (rubber) lucht ruiken…
Multiriem… Zou best kunnen. Zit daar geen cover op dan?
De riem ziet er zo nieuw uit.Nee, ik heb geen roetfilter voor zover ik weet. Hoe kom ik daar achter? Mijn Astra is van 2006, 1.9 CDTI 150pk. DTH blok.
1.9 DTL zeg je? Daar zit volgens mij ook een variabele inlaat op.
Dat zou dus wel eens aan de wervelkleppen kunnen liggen. Die gaan steeds rotter bewegen ivm roetafzetting.
Oplossing: nieuw inlaatspruitstuk. Zijn inmiddels gemodificeerd. Vanaf 2007 dacht ik.Ik heb hetzelfde probleem met mijn 1.9 DTH
Heb er iets op gevonden: toerental vermijden: ver er onder, of: VER ER BOVEN :thumb
PM-etje naar de beide heren.
Die moet ik nog wel ergens hebben. Zal even voor je zoeken vanavond.
Ik PM je wel ff.Raymond
@Tigrex wrote:
Ebay al geprobeerd? Komen ze geregeld voorbij.
OK, bedankt voor de tip !! Dat kwam niet in mij op.
Is inmiddels besteld !! :thumbWebsite bestaat niet :wtf
OK, zijn daar nog speciale dingen waar ik op moet letten? Zit daar de gaskabel aan vast, of stappenmotor?
Niemand een idee?
[rquote=1896686&tid=144889&author=Laagvlieger]Het stugger worden en verbeterde rem en ESP werking!!!!!!
Op het moment dat jij een noodstop maakt klapt hij direct in de sport stand zodat alle remenergie in het vertragen gaat zitten ipv in het duiken.
Verders ook met ESP. Als je te hard een bocht in hoekt kan hij een of 2 wielen op stug zetten zodat hij mindert rolt over de lengteas.Wat de bestuurder merkt: Alleen het stugger worden na het indrukken van de sportknop.
[/rquote]He, bedankt. Dus dat bedoelen ze dus. Dat heeft dus ook weer te maken met de term CDC (continious damping control)
Wat is nu eigenlijk de toegevoegde waarde van IDS+?
Wat doet het nu feitelijk als je gewoon rijd???Ik heb dit systeem ook, maar ik heb geen idee wanneer het nou iets doet. Behalve dan als ik de sportknop indruk, want dan wordt die zo hard als een plank.
Storing heb ik overigens nog maar 1X gehad, een draadbreuk.
Ik heb een K&N inlegfilter er in gelegd, merk niets van extra vermogen.
Ben hier ook vreselijk benieuwd naar. Ik heb het nog steeds niet aangedurfd.
EDS kan ook het extra vermogen onder de sportknop programmeren. Daar zit ik momenteel heel serieus over te denken.
Ik denk inderdaad dat als je rijd met beleid, het best wel meevalt.OK, dus toch meer een gadget zoiets.
Nee, dat wordt hem niet. Dus toch EDS….. :cool:Ja, die moet het zijn. Hij meet de druk in je inlaat.
Hmmm…..:hmmz
Wel een leuk idee eigenlijk. Denk dat het niet eenvoudig is.
Ik vind het Opel logo ook wel cool eerlijk gezegd !:agentMap sensor schoonmaken doet ook wonderen.
Is dit gemakkelijk zelf te doen voor een technisch iemand, of heb je hier speciaal gereedschap voor nodig?
Zijn er bepaalde dingen waar je op moet letten, of later misschien moet afstellen? -
AuteurBerichten