Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Uppie :-)
Ervaring met andere dempers of rijgedrag ook welkom.
Maar, inderdaad. Blower op voorruit en in het midden: autostop werkt.
Als je tijdens autostop zelfs het middenveld uitschakelt, dan start de motor ineens.Voorlopig dus geen garantieritje :-)
@bart-gsi wrote:
dat als het vochtig en/of koud is in de auto dat anders je raam aanslaat en als het groen is en je wil wegrijden je niks kunt zien.. dus een veiligheids dingetje neem ik aan
Daar is dus serieus over nagedacht. [THUMBS UP SIGN]
Wordt dus aangenomen dat je ontwasemd als die alleen op de voorruit staat. Vind dat wel clever bedacht.Bedankt voor jullie reacties ! Morgen weer wat te testen [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
@Raymond1975 wrote:
De stand van de ventilatie als die op alleen voorruit staat dan stopt hij ook niet.
Meen je dat echt???
Dat is bij mij namelijk inderdaad het geval de laatste tijd.
Weet je misschien de reden van deze configuratie?@bart-gsi wrote:
Op het knopje van start stop drukken.. Is een cirkeltje met een a en een kruis erin volgens mij en als het lampje brand werkt de start stop niet…
Dat knopje heb ik niet, start/stop schakel je uit/aan met de ecoknop. Staat dus aan.
Ok dank je.
Dan moet 18″ geen probleem zijn.Scratch X: goede ervaringen mee. Goede ervaring met alles van Megs trouwens.
M32 bakken ken ik wel, ben daar niet zo huiverig van. Rijd nu een astra cdti 150 pk, zit die ook in. Heb er zelf nooit problemen mee gehad.
Ben benieuwd naar je tunings resultaten.
Heb je CC?
Dan zou dat wel kunnen namelijk
Ik hoor ze zelf ook als ik de motor stil leg. Dan sluiten ze namelijk.
Misschien hapert er 1 tijdens openen ?Dat is het pompje. Zijn meerdere types in omloop: goede en slechte….
Zelfde probleem bij Astra H.@iquick wrote:
Dan heb je gelijk 1 probleem minder want de M32 6 bak is zoiezo niks.
Bullshit !!! Prima bak. Rijd al meer dan 2 ton 1.9 CDTI 150pk probleemloos.
Probleem gevallen zijn de opgefokte, gechipte motoren, die bereden worden door mensen die denken dat een chip sessie hun Astratje verandert in een rally auto die als zodanig bereden moet worden. Als je normaal met het materiaal omgaat dan is er niets aan de hand. Wil je racen, koop dan een raceauto en geen Diesel……Sent from my iPhone using Tapatalk
OK Bedankt !
Ik ook maar op zoek !Hallo mensen,
Betreffende dit probleem, waar vind ik deze connectoren??
Zitten deze in het motor compartinent?
Ik rijd een Astra H 1.9 CDTI 150pkDenk dat ik ook moet gaan poetsen….
Alvast bedankt,
Raymond
OK, bedankt mannen :thumb
@martklanderman wrote:
De ecc regelt automatisch waar de luchtstroom uit komt. Als er een groot temperatuur verschil is zal de ecc vanuit alle roosters gaan blazen, maar als dat niet nodig is gebruikt hij alleen de vooruit en onder roosters.
Gisteren heb ik hem voor het eerst in bijna 6 jaar tijd dus ECHT zien werken. Precies zoals je zegt. Eerst over de voorruit en vloer. Wordt het te warm, als de zon erbij komt, dan gaat die via de voorste. En hij gaat weer terug naar voorruit en vloer als die bij gaat warmen.
Denk dat ik garantie ga claimen :agent
Maar die ga ik ECHT niet krijgen vrees ik.. :(@Juffer1 wrote:
Heb jij alleen een A teken of een A met daarachter 3 streepjes ?
Merkte gisteren bij het spelen met de ECC dat als je de middelste knop indrukt (waar je ook de uitblaassnelheid regelt) je daar ook handmatig kan kiezen waar je de lucht stroming langs wil hebben.
Bij mij zie je in het display een A met daarnaast een stoel, dan daar weer naast een fannetje.
Inderdaad kun je dat handmatig instellen. Bij mij wordt dat weergegeven ook weer via een soort van stoel met een ventje daarin.
@mayhem wrote:
Ik kan ook gek zijn, maar ik heb m op auto staan, met dichte dashboard roosters
OK, dus dat schijnt wel normaal te zijn.
Krijg sterk het idee dat het bij mij nooit goed gewekt heeft.
Nu in ieder geval een stuk comfortabeler. :thumbStoring is opgelost, er valt mij wel wat op nu ik hem een week in gebruik heb. Ik heb nog wat vragen over de automatische regeling. Het volgende:
Het betreft dus ECC in een Astra H.
Op de stand AUTO zouden, volgens het boekje, alle roosters geopend moeten zijn, vloer, centraal en voorruit.
NU heb ik alleen voorruit en vloer. De dash roosters gaan open als ik alleen de temp. met een paar graden verlaag.Voorheen kwam op de stand AUTO de volle bak uit de dash roosters. Was heel oncomfortabel, dus ik gebruikte deze stand nooit.
Mijn vraag is nu:
Is de standaard stand van AUTO via Opcom of Tech II te beinvloeden?
Kan je dus bepalen uit welke roosters de lucht stroomt op stand AUTO?Heeft iemand een idee welke parameters de standen van de diverse uitblaasopeningen beinvloeden??
Inmiddels opgelost, regelunit vervangen.
Nee, die raak ik niet aan. Zie ook de tekst niet die jij beschrijft.
OK, bedankt voor het snelle antwoord.
Dat wordt dus garage.Ja,m klopt. Climate control
:wtf Een para…… wat???
Waar zit dat???Aha, komt dus vaker voor….
Opel is aardig in prijs. Maar ja, spare parts…. altijd het geval.
Anyway, via internet een nieuwe spiegel, inclusief verwarming. 8,37…. Ongelooflijk… ;) -
AuteurBerichten