Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
RAYMOND.design
DeelnemerDus je moet ‘m wel softwarematig uitschakelen?
Dat software-gedoe is voor mij nogal nieuw, ben dat niet gewend.:(:(
Ben ook al gaan kijken voor zo’n opcom, maar heb er nog geen besteld. :hmmz:hmmz
Ben ook bang dat deze in een lade verdwijnt en de keuze is zo divers, allemaal met nieuwste software/versie met of zonder cd-rom.
Zie door de opcommetjes het bos niet meer.:cry:cryHet is misschien een goed plan om eens een schema van het geheel te bemachtigen, dus het hele computer besturingssysteem met alle aansluitingen/functies/kleppen/enz.:hmmz:hmmz
RAYMOND.design
DeelnemerMoet een EGR 100 % werken als je deze wilt “afdoppen”?
Raymond
RAYMOND.design
DeelnemerWeer 3 erbij!:thumbup
RAYMOND.design
DeelnemerEen stuk goedkoper, maar nog steeds idioot aan de prijs:o.
Heb ik ze echt nodig? Denk er om, domme vragen bestaan niet (echt wel)!
Staan de wielen anders te ver naar buiten of naar binnen?De nieuwe set heeft gaten en geen sleuven.
Kan dat wel aanpassen, maar ga liever geen veranderingen aan de beugels maken, zijn nu ook nog helemaal gegalvaniseerd.Als de bouten noodzakelijk zijn, moet het maar.:(
Bedankt iig voor de info.
RAYMOND.design
Deelnemer€ 79,- voor 2 bouten!:o:o:o:o
Echt niet! Wat een geld!:swearRAYMOND.design
DeelnemerDie exentrische bouten ook gewoon bij de automat. zaak?
RAYMOND.design
DeelnemerTop, doe je het gelijk goed en naar je eigen zin (dus niet die van een ander/spoilerfabrikant).
Waar kan ik die exentrische bouten kopen?
Lagers zijn toch gewoon standaard, dus automaterialenzaak?RAYMOND.design
DeelnemerTop, doe je het gelijk goed en naar je eigen zin (dus niet die van een ander/spoilerfabrikant).
Waar kan ik die exentrische bouten kopen?
Lagers zijn toch gewoon standaard, dus automaterialenzaak?RAYMOND.design
DeelnemerLekker lag is niet lelijk!
Ziet er goed uit, met polyester op plaatstaal?RAYMOND.design
DeelnemerIk rij nog met standaard 15″ LM weet dus niet of dat er uit gaat zien na het verlagen.
Jij zal er ongetwijveld wel dikke grote LM onder hebben, toch?
Misschien dat ik voor de achterkant een paar spoorverbreders maak, lijkt het ook een beetje dikker.
Andere velgen zitten er voorlopig voor mij helaas niet in.
Misschien wil iemand wel sportvelgen met mij ruilen tegen de originele velgen? :P:P:P:P:jerryRAYMOND.design
DeelnemerBen er al uit, via google een topic hier op ’t forum gevonden.
RAYMOND.design
DeelnemerEn welke uitvoering heb jij?
Er is mij medegedeeld dat de V6 een wat lager hangende carterpan heeft, dus wat heb jij er in zitten?En waar komt dat licht schrapende geluid vanaf?
Kan ik daar ook ff wat op bedenken.Zeker wel wreed -75, heb je daar toevallig een foto van?
RAYMOND.design
DeelnemerGoe gedaan jochie!
Zou zonde zijn van al je werk en nu doe je het gewoon goed:thumbup
Succes!
Ben benieuwd naar je picsRAYMOND.design
DeelnemerIk heb een X de calibra op een stuk zandgrond geparkeerd in een nieuwbouw wijk,
toen ik weer weg wou rijden trok ik m’n hele onderkant aan gort. :swear
Hadden die bouwvakkers een lading zand op zo’n gietijzeren put gegooid en toen ik er de calibra opzette,
zakte de grond in en stak die put ineens een stuk uit. :fy1
Calibra lag nogal laag en dan trek je echt de hele rotzooi onder je auto vandaan.:swear
Dus voor mij echt geen zand meer, alleen als ik ga lopen.RAYMOND.design
DeelnemerIk heb geprobeerd iets over een katvervanger voor de V6 te vinden dmv de zoekfunctie op het forum, maar ik krijg 0 resultaat.
Het gaat er mij om of het een groot of klein verschil in vermogen en koppel uitmaakt en of ik gewoon zonder problemen de kat kan vervangen voor een rechte pijp/absorptiedemper. Voor de apk moet hij er weer onder, dat weet ik.
Bij de c20xe in de “calibra” vond ik het een groot verschil in vermogen en koppel nadat ik de kat (U9) had vervangen door een rechte pijp. Verder ook geen aanpassingen moeten maken na het verwijderen van de kat.
Kan dat bij de V6 ook zo eenvoudig?
RAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door Gupy
Lage brom komt van gedempte dempers ivm schottendempers.Zelf heb ik Bastuck groep A met een grotere inlaat en Pipercross…..en daar schrikken mensen van als ik gas open trap.:D
Luchtfilter heb ik ook, maar wil daarnaast ook een mooi zwaar geluid uit m’n uitlaat, want ik wil ook dat de mensen dáár van schikken ipv m’n lelijke kale kop.:cry:cry:cry:cry
RAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door -BlendjuH-
Qua hoogte moet je ze als de standaard uitlaat houden …
Lijkt me mooier dan een stukkie uit de bumper :afroHet wordt bij mij niet een stukkie uit de bumper hoor.
Als ik het doe moet het zo zijn dat het lijkt of het zo hoort en
anders gewoon niet.
Ik denk vaak hard op en dan plaats ik dat ook in een bericht.
Doe ik ook wel om een reaktie uit te lokken, om te kijken hoe er door anderen over bepaalde dingen gedacht wordt.
Puur uit interesse hoor!:cool:RAYMOND.design
DeelnemerDus ook een extra beugel onder de bak!
En het belangrijkste is volgens mij toch goed uitkijkuh bei bultuh en stoepranduh ov gewoh fietsuh!
RAYMOND.design
DeelnemerIk heb vanochtend ff een snelle blik onder de vec geworpen, om een beetje inzicht te krijgen op de bevestiging van de trekhaak.
Ik denk dat er 2 aanpassingen nodig zijn voor het verkrijgen van een demper L en een demper R.
1e aanpassing betreft de trekhaak, links is er rekening gehouden met de demper en daarom is loopt de bevestigings-strip van de trekhaak iets anders. De rechterkant moet dus hetzelfde worden als de linkerkant, simpel.
2e aanpassing is het sleeeeeeeepoog, die moet weg. Daarvoor in de plaats moet dan een los oog komen die dan aan dezelfde bout als de trekhaak moet worden bevestigd (ik weet niet of deze verplicht is, anders kun je het oog ook weg laten).
De rest spreekt vanzelf!Bij een demper met 2 uitgangen die dan voor de achteras komt te zitten, zijn er geen aanpassingen nodig. Je krijgt dan alleen een pijp L en R, geen demper. Er is natuurlijk wel de mogelijkheid om er van die eind(sier)stukken op te zetten.
De eindpijpen komen op dezelfde hoogte als de standaard uitlaat te zitten, kan zelfs nog iets hoger.
Ik kan ze beide wel maken in rvs.:hmmz
Ik zelf ga voor de demper L en R, da’s wel vet vind ik zelf. :cool::cool::cool::cool:
Ik denk ook dat ik een uitsparing in de bumper maak, zodat ze zo hoog mogelijk komen te zitten (eigenlijk hangen ze toch).RAYMOND.design
Deelnemerdus toch een carterbescherming bij een V6!:hmmz
RAYMOND.design
DeelnemerDat zijn de absorptiedempers, demper alleen de hoge tonen en niet de lage.
RAYMOND.design
DeelnemerHeb je veel last met 7cm lager?
Wij hebben hier alleen maar drempels en andere shit, maar gewoon ff schuin er over heen.
Lekker laag vind ik toch nog steeds het mooist!
Je maakt je auto strakker, groter en sportiever en in de stad
rijd het echt klote met die :fy1 drempels.RAYMOND.design
DeelnemerWie heeft er zijn vectra b meer dan 6cm verlaagd?:thumbup
Met pics! (graag)RAYMOND.design
DeelnemerEen kachelpijp geluid bedoel je waarschijnlijk het geluid van een lekke uitlaat?
Dat noem ik een low budget sportpijp:PRAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door -BlendjuH-
Vectra-roels …
De afstand tussen de vec sedan en staion is volgens mij niet helemaal t zelfde …
Als t wel zo is dan kijken op klazienveen wel :)De laatste ziet er zeker netjes uit …
Sportief is goed als maar geen kachelpijp geluid wordt :puke
De laatste tekst snap ik niet helemaal :hmmzDat laatste bericht van mij?
-
AuteurBerichten