Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
RAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door VectraDennis
vandaag de mijne ontvangen.
software geinstalleerd en dadelijk ff kijken of ie werkt :thumbupHeb jij voor mij een link naar de verkoop-advertentie van jouw op-com?
RAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door dondevo
ik wil ook graag mijn boord computer upgraden.uit welke auto zou ik hem moeten hebben en wat heb ik allemaal nodig??
dennis
Volgens mij is dat net door wim-v6 geplaatst:P
Ik ben hetzelfde van plan en heb nu een scherm en hendel van een omega B liggen.
Zoals jullie al gemerkt hebben, heb ik al een hoop liggen, maar blijft nog steeds bij liggen!:cry
RAYMOND.design
DeelnemerIk heb ze toen van marktplaats gehaald, €40,- de 2.
Heb ze gestraald (met droge soda), in de washprimer en daarna met een 2K filler er over.
Alleen nog afspuiten, zijn nu wel superstrak, alleen wel weer werk aan gehad.RAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door Spacejam
of gewoon een paypal account aanvragen. Stelt ook niet veel voor.Heb ik ook al gedaan, maar is niet helemaal goed gegaan.
Had een account aangevraagd, gekregen en een dag later was ik die ook weer kwijt!Weet nog steeds niet hoe, wat en waarom.:(
RAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door sw_reijnders
als je geen paypal hebt, kun je ook gewoon overmaken via de bank.
Internationaal betalen in telebankieren, moet je even het IBAN nummer vragen aan de verkoper.Dat heb ik al geprobeerd, maar krijg reactie van alleen paypal.
Heb jij voor mij anders een link naar een op-com verkoper die dat wel doet?RAYMOND.design
DeelnemerIk heb turboklauwen genomen, dat past gewoon en werd mij toen ook geadviseerd!:cool:
Of de klauwen van een V6 hetzelfde zijn zou ik niet weten,
bel anders naar M-TECHRAYMOND.design
DeelnemerHeeft iemand van jullie toevallig een link naar een goede OP-COM advertentie waar je ook met ideal kan betalen ipv met alleen paypal?
21 juni 2010 om 18:15 In reactie op: gezocht de kogel van een afneembare trekhaak vectra c #17690655RAYMOND.design
DeelnemerVolgens mij is dit een forum, toch?:hmmz
RAYMOND.design
DeelnemerV6 zijn 5-gaats en hij heeft 4-gaats.
Ik heb voor mijn calibra toen turboklauwen en 4-gaats geboorde turboschijven bij M-tech gekocht, 284 of 288 mm.
Liggen heel mooi ingevet in een doos samen met geboorde achterschijven.Zonder aanpassingen monteren.
RAYMOND.design
DeelnemerZijn dat 4-gaats of 5-gaats?
19 juni 2010 om 21:38 In reactie op: Handig sleutelen voor de klein behuisde doe hetzelver #17650162RAYMOND.design
DeelnemerVoor €425,- ga ik het niet zelf maken, de materialen los kopen is ook niet bepaald goedkoop.
Is in de toekomst wel een investering waard.:PRAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door OPC-lijntje
Doe het meestal ook gewoon door te poetsen. Gebruik trouwens geen polijstmiddel, gewoon normale wax. Of het de juiste manier is weet ik niet maar het werkt wel!Polijstmiddel gebruik je bij kunststof (bv koplampen) dat dof, verkleurd of veel krassen heeft.
Je haalt er een dun laagje kunststof af en zo ook de oppervlakkige krassen, de verkleuring en brengt zo ook de glans weer terug.
Je kan ook waterproof korrel 1500 nemen en daarna poetsen met een héél fijne polijstpasta, bv chroompolish.Met wax behandelen breng je een beschermlaagje op het kunststof aan en het laagje wax geeft ook glans aan het kunststof.
Met wax haal je geen krassen en verkleuringen weg.Als dat alles gelukt is, breng dan een beschermfolie aan.
Deze houd je koplamp vrij van krassen en steenslagputjes.
Als je het netjes doet, is het onzichtbaar.RAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door janneman vectra c
Tis natuurlijk heel vervelend:( maar WEL VETTE GIPS:)
Jan
Thanks, heb ’t in 1 week al kapot gelopen (loopgips?),
heb nu voor knal roze gekozen en dat is super vet.
RAYMOND.design
DeelnemerEerst ff ergens op oefenen, kan snel mis gaan.
Door de wrijving van de polijstborstel creeer je warmte en
dat is nu net waar de meeste kunststoffen niet tegen kunnen.
Gaan vervormen en nog veel meer ellende.
Je kunt gewoon koperpoets gebruiken, met of zonder
polijstmachine/borstel.Je kan ook vlampolijsten, maar dat is onwijs moeilijk.
19 juni 2010 om 17:44 In reactie op: Handig sleutelen voor de klein behuisde doe hetzelver #1765016116 juni 2010 om 17:15 In reactie op: Welke bevestigingspunten voor 3- of 4 puntsgordels kan ik he #17686564RAYMOND.design
DeelnemerVectra B waarschijnlijk geen auto voor 4-puntsgordels, niet sportief genoeg :hmmz
Heb deze gordels 1 week in de calibra gehad en toen moesten ze er helaas weer uit ivm lassen/slijpen/enz.
RAYMOND.design
DeelnemerMijn calibra staat al 6 maanden stil, af en toe ff stukkie naar voren duwen en motor start altijd in 1 X. Wereld auto’s die opels, nooit problemen mee gehad.
Ik kan zelf ook de eerste 8 weken niet in m’n vectra rijden en mijn vrouw durft het niet.
Voor de rest wil ik er niemand in hebben, al is ’t een oud ding.En 8 weken maakt ook geen bal uit.
Beterschap!:thumbup
13 juni 2010 om 22:04 In reactie op: Welke bevestigingspunten voor 3- of 4 puntsgordels kan ik he #17686563RAYMOND.design
Deelnemerben niet aangebrand, zeg alleen dat ik daar niet op zit te wachten en geen discussie wil over een paar gordels.
Achterbank zit er nog in, gaat meer om de voorste punten naast de stoelen.
12 juni 2010 om 17:56 In reactie op: Welke bevestigingspunten voor 3- of 4 puntsgordels kan ik he #17686560RAYMOND.design
DeelnemerZoekopdracht heeft 0,0 opgeleverd en ik wil het wel
op de veilige manier doen, wordt dus waarschijnlijk weer
zelf uitzoeken en de achterbank er maar gelijk uit gooien dan.RAYMOND.design
DeelnemerEcht heel weinig gebruiken en zorg dat het niet op je handen komt, want dan smeer je alles onder en springt dat rubber er alsnog steeds uit door de dreft.
Heb ik bij de 106, al een paar X schoongemaakt, maar glijd er gewoon weer uit.RAYMOND.design
DeelnemerDie gleuf is voor de rand van het gat, daar moet dus het
plaatwerk in vallen, zodat het rubber opgesloten zit en het gat meteen afdicht.Zo zitten rubberen doppen en voetjes ook altijd bevestigd.
Moet er dus verder in.
RAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door stillekracht
origineel gepost door sw_reijnders
wat ik eigenlijk bedoelde.die 2 stekkers zitten op het knal mechanisme. Het explosief dus. Niet op de zak front zeg maar.
De zak is appart.als je alleen het explosief uit een B airbag schroeft en die op de Zak van de C monteert aan de achterzijde.
Dan ben je er. Maar dan moet het wel passen :angelen daarna ff testen natuurlijk !!!
Da’s wel een bollenstreek hoor!
RAYMOND.design
DeelnemerTuurlijk vanzelf sprekend, in muh huiskamah!
Bij muh schoonmoedah tuiz:PRAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door sw_reijnders
wat ik eigenlijk bedoelde.die 2 stekkers zitten op het knal mechanisme. Het explosief dus. Niet op de zak front zeg maar.
De zak is appart.als je alleen het explosief uit een B airbag schroeft en die op de Zak van de C monteert aan de achterzijde.
Dan ben je er. Maar dan moet het wel passen :angelJAAAAAAAAA, vooral dat laatste!
Voor mij zijn die airbags helemaal nieuw, ik heb er helemaal niets mee.
Ik heb liever een paar 3- 0f 4 puntsgordels en een goeie rolkooi erin dan allemaal airbags.Ze zitten er natuurlijk niet voor niets in! Nou bij mij wel.
Het is een mogelijkheid die stof tot nadenken geeft, maar ik wil eerst een opengeklapte zien te vinden, maar ik krijg daar geen reacties op, ook niet elders.
RAYMOND.design
DeelnemerDie vec c airbags hebben 2 stekkeraansluitingen en de vec b 1.
Een opengeklapte is voor mij het goedkoopst en kan die dan
ook zelf makkelijk aanpassen (leer of kunstleer).75 pond + verzendkosten komt waarschijnlijk ook ruim boven de 100 euries en dan heb ik alleen het kappie nodig.
Maar iig bedankt voor het meedenken en die opmerking van
het omzetten van de bag uit de b naar het stuur van de B vind ik een goeie.:thumbupWacht let op.
Wie van de vectra c rijders wil zijn/haar (stuur) airbag testen of deze wel goed functioneerd?:jerry
-
AuteurBerichten