Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
RAYMOND.design
DeelnemerRijd er niemand hier met andere spiegels of zonder stootlijsten?:cry
RAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door Turan-GTS
Bel is ff naar Signtop BV in Odijk.. Is me leverancier betreft Vinyl.Anders bel je een collega bedrijf in Hilversum, die doen iedere dag wrapping vertelde hij mij laatst. http://tinyurl.com/yzwcycf
Thanks, ga ik morgen doen.
RAYMOND.design
DeelnemerFolie wat dmv een bad wordt overgezet op een onderdeel is niet hetzelfde als vinyl-folie.
RAYMOND.design
DeelnemerBen ik weer héél ff om te melden dat de calibra nog steeds op stal staat.
Ik heb de calibra sinds het laatste bericht niet meer gestart.
Accu opgeladen en in 1X lopen en goed ook, wereld auto!:jerryHij is geschorst dus mag ik er niet de weg mee op, maar hij staat in een garagebox
in een flat met een ruime parkeerplaats en dat is eigen terrein.
Heb ff lekker een paar rondjes gereden en dat was gewoon weer super.
Omdat het interieur er op 1 stoel helemaal uit is, lijkt het net een grote kart.Ik zit nu regelmatig op ’t vectra gedeelte vanwege mijn pas
aangeschafte vectra B1 2.5 V6 station uit 1998.
Deze wil ik voor m’n bedrijfje (start in augustus) gaan gebruiken.
Het rijdt heerlijk, maar het is geen calibra, hebben wel allebei een 5-bak.
HoiRAYMOND.design
DeelnemerIk heb er al 1 moeten vervangen, misschien een fietser met een bord voor z’n kop geweest.
Zijn idd niet duur, maar heb ’t gevoel dat bij alles wat uitsteekt er afgereden of afgetrapt wordt.Enne M3/F1 spiegels dat NOOIT! :o:swear
RAYMOND.design
DeelnemerDat klopt, maar ook dat kun je toch aanpassen?
Er wordt zoveel aan auto’s veranderd en verbouwd, maar
bij de zijspiegels van de vec B zie ik daar niet echt veel van
veranderd worden.Viel mij gewoon op.
RAYMOND.design
DeelnemerIk ben het aan’t proberen te achterhalen wat voor een proces het nu eigenlijk is.
Misschien is het een activator voor een chemisch proces.
Heb meerdere filmpjes bekeken en de werkwijze is overal hetzelfde, alleen de man met de “tuinslang” ben ik verder niet tegen gekomen.
Er worden in andere filmpjes 6 stappen beschreven en als laatste stap de luchtspuit om het geheel glad en strak te krijgen.
Het gaat er mij niet om dat je je auto er mee moet of kan doen, maar om de techniek.
In 10 minuten een geheel verchroomde deur, terwijl als dat op de echte manier van verchromen zou moeten gebeuren dit weken zou kosten.
RAYMOND.design
DeelnemerOké maar ik vind het echt bijzonder.
Volgens mij niet van echt te onderscheiden.Dit kun je dus met tal van objecten doen, velgen, interieurdelen, motordelen, enz.
RAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door stefan m.
origineel gepost door boerstal1
zo zo dus je was altijd wel te vinden.Had je ook nog verlichting onder de auto bij de zijskirt?
en is dat moeilijk aan te sluiten?Dat wil ik bij mijne ook nog wel gaan doen, maar ik denk dat ik van kunstof een buis neem en daar dan
de neon balk in leg, anders zal het wel snel stuk gaan. water steentjes enz.ledstrips bevestigen :)
RGB-ledstrips met afstandbediening, heb je in waterdichte uitvoering. Ik heb ze in m’n inloopdouche, zitten in een siliconen omhulsel en zijn zo ook niet zo gevoelig voor vuil en opspattende steentjes. Siliconen is elastisch.
RAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door RAYMOND.design
Zitten de strips hetzelfde vast als bij een calibra?
Met die metalen pinnen die aan het plaatwerk vast zitten?Iemand????? :cry:cry:cry:cry
Ik wil de strips er af halen, maar wil ze niet beschadigen.
Ik heb een zoekopdracht geprobeerd en niets gevonden.Marktplaats e.d. gezocht voor B2 strips, niets gevonden.
Aantal sloperijen, niets gevonden behalve B1 strips.Wordt dan toch zelf spuiten ben ik bang of helemaal verwijderen, maar weet niet of dat wel staat.
Als je de deuren strak trekt wel, maar daar beginnen we niet aan (althans voorlopig niet).RAYMOND.design
DeelnemerBlijf maar gewoon hetzelfde topic gebruiken, toch?
Gisteren een open luchtfilter gemonteerd, had nog een nieuwe liggen.
Bij rustig rijden normaal geluid en bij ff doortrekken een
kabaal, echt gaaf.
Je hoort ‘m gewoon brullen en aanzuigen.:thumbup:thumbup:thumbup:thumbupZijn er hier V6-jes die met een kat.vervanger rijden?
Ik heb altijd met de calibra zonder kat gereden en dat beviel
best.
Alleen bij de apk ff omwisselen, deden ze bij de keuring voor me.
Kat gaat zo bijzonder lang mee.RAYMOND.design
DeelnemerZitten de strips hetzelfde vast als bij een calibra?
Met die metalen pinnen die aan het plaatwerk vast zitten?RAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door PAASHAAS
origineel gepost door RAYMOND.design
Wie heeft er z’n deurgrepen en/of stootstrips laten spuiten of zelf gespoten?Klerewerk, wil je niet aan beginnen…..
Schuren, schuren en nog eens schuren, vulprimer, schuren, etc….Je kan veel beter op de sloop (of marktplaats) kijken voor een setje klinken in kleur….Als je zelf gaat spuiten heb je heel veel kans dat er na een tijd weer de lak ervan af gaat bladeren….
Alleen weet ik niet zeker of je b2 strips op een b1 kunt zetten, misschien dat iemand anders dit weet ?Plaat wel even een foto als je je wagen “af” hebt he ! :thumbup
Heb ’t al vaker zelf gedaan en is idd veel werk.
Zijn niet helemaal glad, maar hebben een structuur.
Met 2K kunststofprimer van standox, werkt meteen als filler en blijft elastisch. Zo kun je een glad opp. krijgen.
Heb het interieur van mijn vrouw’s 106-je mee gepoten, krijg je er alleen af door te schuren.Ik heb veel negatieve ervaring met autosloperijen.
Iemand een tip?????:)RAYMOND.design
DeelnemerWie heeft er z’n deurgrepen en/of stootstrips laten spuiten of zelf gespoten?
RAYMOND.design
DeelnemerDit moet mijn uiteindelijke plaatje worden.
Heb ff een foto van een vectra gekopiëerd en wat zitten plakken.:hmmzIk heb al 2 rollen “limo black” ramenfolie gekocht.:D
Morgen ga ik het logo met tekst laten snijden.:D
Alleen de stootstrips en deurgrepen moeten nog zilvergrijs worden gespoten, weet nog niet of ik ’t zelf doe of laat doen.:hmmz
Ligt allemaal aan het bedrag van wat het gaat kosten, iemand een idee?????De afbeelding is van slechte kwaliteit, was eigenlijk alleen als proef-voorbeeld bedoeld!:P

RAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door RAYMOND.design
origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door speaker
Optie 2 is idd een speciale demper waar aan 1 kant een ingang zit en aan 2 kanten een uitgang.tjah dat kan natuurlijk ook nog:P
had ik zelf kunnen bedenkenja dan is dat helemaal niet zo gek:thumbup
Maar heb je niet gedaan:P
Ha Ha Ha Ha Ha Ha:jerry:jerry:jerry
inderdaad n enkel x heb ik t forum ook nodig:o:jerry:jerry
Tuurlijk anders was er geen forum, ik haal er ook veel uit!:cool::cool::cool::cool:
RAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door -BlendjuH-
Dan is er nog iets :(
De trekhaak zit ook in de weg anders hangen de pijpen zo laag …
Kan er in de demper zelf iets aan gepast worden ?
Sommige uitlaten hebben daar een deuk voor .
Maar zelf zit ik te denken om er zeg maar een gleuf in te maken zodat ie niet zo laag hangt
En dat de steunen van de trekhaak er in vallen :hmmzDenk dat optie 2 beter is vanwege achter je wielbak valt ,
ben bang dat je optie 1 wel langs je trekhaak ziet lopen …
Maar dan moet er weer rekening gehouden worden met de benzineleiding …Kun je geen foto plaatsen van de onderkant met de trekhaak?
Deuken zorgen dat de uitlaatgassen geknepen/afgeremd worden.
Je zou misschien aan ovale buizen en dempers kunnen denken, als het volume maar hetzelfde blijft.Als je van enkel naar dubbel gaat, kun je volstaan met dunnere pijp en demper.
Als je er voor zorgt dat ze samen minimaal het volume van de enkele pijp hebben zit je sowieso altijd :cool:goed.RAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door speaker
Optie 2 is idd een speciale demper waar aan 1 kant een ingang zit en aan 2 kanten een uitgang.tjah dat kan natuurlijk ook nog:P
had ik zelf kunnen bedenkenja dan is dat helemaal niet zo gek:thumbup
Maar heb je niet gedaan:P
Ha Ha Ha Ha Ha HaRAYMOND.design
DeelnemerBij optie 2 gaat het hier denk ik om een speciale demper waarbij
het binnenwerk hier voor aangepast is, dus niet zomaar een gat in een demper of een demper met 2 eindstukken die omgedraaid is.Ik zelf neem optie 3, al weet ik niet eens hoe het eronder uit ziet.
Altijd op zoek naar een oplossing en niet bezig zijn met wat er niet kan, dat is een bekend gegeven.:thumbupRAYMOND.design
Deelnemerduplex doet mij denken aan die grote zachte legoblokken van vroegah
toen ik nog klein wah.Ik wil dus ook een demper aan de L en R hebben, wordt dus
gewoon losse dempers en uitlaatbochten kopen bij http://www.uitlaten.com/main.html en lassen maar.En alles is mogelijk, misschien alleen wat meer werk en een
beetje ruimte maken voor de dempers.
Heb zelf nog niet gekeken, maar er is altijd wel een manier te bedenken en of je daar aan wil t beginnen is wat anders.Bij de cali zit de demper in de kofferbak weg gewerkt en
daardoor lekker hoog ipv op de grond hangend.
Beetje drastisch, maar een oplossing.
RAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door jermir
moet 8500 kosten dus valt mee rijd op gas dus wat dat betreft is het een leuke daily driver en zit een verse apk opKlinkt hier aannemelijk, maar toch maar niet.:hmmz
Mijn budget was €2000,- en heb er een vect station voor gekocht.
RAYMOND.design
DeelnemerHoop euries?????????
RAYMOND.design
Deelnemerorigineel gepost door sjouke
:thumbup daar zat ik ook niet over in hoor maar … tis gewoon handiger om te laten zitten lijkt meAlleen wel een gedoe met het inklappen van de leuning van de achterbank, die hoofdsteunen er telkens af en weer er op.:swear
RAYMOND.design
DeelnemerIk kijk wel wat ik doe, maar er wordt sowieso niets gesloopt.
Ga wel de ramen goed donker tinten met die ramenfolie.
Zwart of donkergrijs 5%.RAYMOND.design
DeelnemerHeet dat een roll over?
Jammer dat ze die dingen niet langer maken.Gewoon met je gorre poten van andermans spullen afblijven,
maar ja dat doen ze niet.Ik ga m’n ramen maar blinderen en zorgen dat alles voordat ik ‘m ergens parkeer er uit is.
Ga overigens ook een klein aanhangertje kopen voor m’n gereedschap, die ik aan’t einde van de dag zo de garagebox in kan rijden.
-
AuteurBerichten