Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dus ik kan dus gewoon elk merk kopen die interface aansturing ondersteund.of moet ik dan nog een merk specifiek adaptertje kopen voor bv een blaupunkt aan te sluiten op de interface die dan op zijn beurt weer alles doorzend naar de display en stuurwielbediening want ik had op een site gezien dat de lead wel merk specifiek is volgens merk.
Ik heb niet zoveel ervaring met euro GM blokjes maar Wat ook zou kunnen is dat je temperatuur sensor kaduuk is. Ook al reageert je temperatuurmeter op je Dash normaal, veel sensors hebben vandaag de dag twee aansluitingen waarvan velen denken dat dit + en – is maar eigenlijk zijn het twee keer + waarvan 1voor de meter in je Dash en de andere voor je management. Die kan soms parten gaan spelen dat je ECU denkt dat je wagen op temperatuur is terwijl hij nog koud is, of omgekeerd kan ook. In jouw geval denkt de ECU dat hij op temp is en zal dus niet in zogenaamde koudstartmodus gaan waardoor je het haperend gepruttel hebt. Wat in sommige gevallen ook niet word ontdekt door de controle unit.
Thx foto’s zal ik plaatsen als ik wat tijd vind. Momenteel heb ik het poepiedruk op het werk met de na uurse pechgevallen omdat het zaaiseizoen in volle gang is bij boer en loonwerkers
Lol inderdaad, de b1 maar het is dus geen climate control naar de zetel verwarming. Thx voor de pic. Nu weet ik eindelijk waar ik naar moet op zoek gaan. Dikke :thumbup voor je. ;)
-
AuteurBerichten