Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
10 juli 2014 om 14:01 In reactie op: Trillingen in aandrijving? Insignia 2.8 4X4 Sportstourer #17886618
Gelukkig weet je dat het nu alleen een filter vervangen is dat zal kwa kosten dus wel mee vallen
Succes met de reparatieHet bovenste filmpje is idd een elektrische stuurpomp dus dat kan heel veel zijn , maar meestal is dit een defect aan de sleepring
Van het onderste filmpje zijn de inwendige oliekeringen kapot daar zit een retourklep achter die dus nu op druk open en dicht gaat
Bekijk dit maar eens https://www.youtube.com/watch?v=fzGHglrfr-c” onclick=”window.open(this.href);return false;
en dan vooral deze http://www.liveleak.com/view?i=f14_1393634596&comments=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;Bedankt Ray , ik gaat er mee aan het werk :thumbup
Heeft iemand enig idee waar dit stekkertje voor is

de draad kleuren aan de stekker zijn
*Bruin/Paars
*Zwart/Blauw
*Zwart/Wit

Geen idee wat het kost staat een nummer bij
Ik geef jou alleen maar aan waar nog zo een blok te vinden is
Dan lijkt het mij handig dat je zelf even de rest van de info na gaat
Heb er tenslotte niet voor niets OOK een telefoon nummer bij gezetIk weet niet waar je woont , maar was hier zaterdag en hun hadden er een staan motor zag er zeer netjes uit
Auto- en Sloopbedrijf Mullenberg V.O.F.
Adres: Doctor Ingenieur van Veenweg 9, 4612 PE Bergen op Zoom
Telefoon:0164 245 986Hoe gaat het met de Ascona VXR?
Geweldig , fijn om ook een ander te kunnen helpen :jerry
Onder dit zwarte dopje zit dat ventiel en het meest rechtse is de brandstofdrukregelaar

je kan dit zelf controleren , op je brandstofrail zit een zwart dopje wat je er af kan draaien daar onder zit een ventiel als je deze indrukt moet daar onderdruk benzine uit spuiten
doet hij dat niet is waarschijnlijk je brandstofdrukregelaar kadukBenzine druk al gemeten?
Welkom Andrea veel plezier hier op het forum
Dat knoepende geluid kan duiden op een rotte homokineetIk denk dat je ontsteking te vroeg staat , je zou kunnen kijken of je vacuüm vervroeging niet vast staat
Je kan dit controleren door je verdeelkap er af te halen en dan het plaatje waar je contactpunten op zitten te verdraaien staat deze vast dan is er wat misKnikker mijn er ook maar tussen Op-Com Bergen Op Zoom
Mooi gedaan hoor , maar een vraagje ?
Kan je voor mijn een foto maken van de dynamo steun dat wil ik zo ook hebben op Guppy viewtopic.php?f=82&t=183772
En welk type nummer staat er op de riemkeep up the good work :jerry
Top dat het werkt :jerry En hoe rijd de Turbo?
We zijn benieuwd naar het filmpje :kewlpicsAls je koets nog goed is en je hecht emotionele waarde aan je corsa , kan je ook overwegen er een andere motor in te bouwen !
Je hebt overigens niet vermeld welk motor type het is een autosloop / motorblokhandelaar rekkend tussen de 200 en 450 euro voor je goed gebruikt motorblok voor deze bouwjarenDie zal dan toch niet het schakelen voorkomen lijkt mij?
en is hij nu defect of de spanning te hoog hoe controleer ik dat ?Zo de op-com werkt prima het eerst lijstje met fout codes
deze lijst kon ik wissen en bleef weg op 1 code na
Deze code
komt steeds terug
en heeft volgens mij met de positie van de gasklep te maken maar weet ik niet zeker
Iemand Raad ??Die zal daar ook te krijgen zijn gewoon even naar ze toe mailen
Succes :thumbuphttp://www.opel-classic-parts.com/nl/S079_Motorpakkingsets_en_pakkingen/A595_Motorpakkingset__Kadett_C_Manta_Ascona_B_Rekord_D_1973-79_20l.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Sowieso niet er aan frommelen zo als je met speakers doet , er staat wel 12 volt bij 20 ampère op gewoon even de tijd nemen en het netjes solderen en daarna of krimpkous of Electra tape er om heen
ëën ding waar ik bij blijf ga geen draden van uit je achterlichten trekken want op het moment dat jij je schakelaar omzet zet je ook stroom op het circuit in je auto met als gevolg kortsluiten en met een beetje peg je ECU naar de eeuwige jachtvelden
Het moest op een makkelijke manier , en deze gebruiken ze toch volop als ze een trakhaak monteren
Maar wat Opeltje17 zegt Solderen is de mooiste manier
BTW het is bij wet wel verboden om anders dan de installatie is uitgevoerd er een extra remlichtschakelaar te plaatsen die hand bedient wordt “Mitz het van wegen een handicap is omschreven op je kenteken” ( boete is geloof ik inmiddels 110 euro) -
AuteurBerichten