Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ben je inmiddels de straat al op geweest met de Kapitan ?
Gaat weer de goede kant op Freek Toppie :kewlpics
Zitten de aansluitingen “horizontaal” of “verticaal” in de radiateur ?
Mochten ze verticaal zitten dan moet de pomprichting (voorste leiding op bak)(UIT) op de onderste aansluiting en achterste visa versa.
Bij een “horizontale” aansluiting dan van uit de auto gezien op de linkse aansluiting.

@OlafK wrote:
Potverdrie man , dat is niet leuk om te lezen.
Ja Olafk ik weet het maar het is niet anders.
word er zelf ook wel emo :cry van , maar ik heb maar 1 lichaam (wat voor d helft mee werkt) dus dan is het kiezen of delen .Welkom op het forum , en heel veel plezier met je nieuwe “Duitse” degelijkheid :jerry
Na lang wicken en wegen besloten om niet verder te gaan met dit project :cry , Het is niet zo dat ik het niet wil afmaken maar mijn lichaam heeft deze winter toch weer een slag te verduren gekregen.
Dus bij deze als er geïnteresseerden zijn stuur mijn een bericht , zoals te lezen is heb ik er een hoop aan gedaan ( niet zoals een vakman zou doen maar na beste bedoelingen van mijn zelf)
De eerste die 1250€ bied mag hem op komen halen .
Het is de sleutel erin en hij loopt als een zonnetje , echter rijden doet hij wel maar met automaatbak in de noodloop .
Weet wel hij rijd nu nog niet het is een project Elektrische schema’s krijg je er bij (origineel Opel garage)PS: Vanavond plaats ik hem op het Opel Forum in de rubriek Marktplaats
Gelukkig toch maar weer terug bij het Opel front :kewlpics
12 maart 2015 om 13:27 In reactie op: Is er iemand met spare parts te leen voor een Z22SE? #18256915Is hij al eens uitgelezen , want dat lijkt mij de eerste stap ?
Top dat word een zomer vol rijplezier :kewlpics :jerry
Dit heeft niets met zakdoeken te maken Droefus !
Dit heeft te maken met de wegenverkeerswet, waarin JIJ in de fout ben “want jij reed er boven op”
Dus los je sorres als een man op en handel het netjes af met je verzekering (daarvoor ben JIJ immers verzekerd)Jezus hey zo een droeftoeter zal je aanrijden wedden dat hij doorrijd …………….. :swear :puke
@astras wrote:
Hallo heb in december een aanrijding gehad. Ik achterop een voorligger, dus wat schade.
Ik heb inmiddels mijn auto verkocht en verzekering stopgezet.
Nu heb ik nogsteeds niet het schadeformulier ingevult, maar de verzekering heeft me wel een paar herinneringen gestuurd.Ik vraag me af, wat zijn mijn mogelijkheden. Helemaal niet invullen? En als ik het invul, ben ik dan alsnog verzekerd, aangezien ik enkele weken geleden mijn auto verkocht heb?
Alle info is welkom.Greetz
Ik vroeg het mijzelf ook af ben jij nou echt zo een stakker ? Bah :puke Bah :puke
JIJ veroorzaakt schade bij een ander dat moet je dan gewoon netjes regelen …………….En niet voor de feiten weg lopenAls hij dan toch open ligt met 125.000 op de klok gewoon even ook het ketting setje mee nemen kan je er weer een ton tegen aan.
Wat meer van belang is bij het wisselen van de ketting is de gereden kilometerstand , dus 120.000 + zal ik zeker de ketting mee laten nemen heeft jou auto niet meer dan 30.000 gereden gewoon je oude ketting terug laten plaatsen .
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst , en hopen op een hoop gelukkige veilige kilometers :jerry
Succes hoop dat drie x scheepsrecht is :jerry
9 maart 2015 om 18:21 In reactie op: opel rekord station 2.6 vandaag nieuwe kleur gespoten #18181395:thumbup
@baboe wrote:
ik hep hem gekocht goede tip
Serieus , geweldig man
> snel een paar :kewlpics plaatsen danWelkom CarlaB (klinkt als opsporing verzocht ) welke Opel behoord jou toe ?
Ben ook wel benieuwd of die v6 gaat passen :jerry
vet project chapeau :kewlpics
Top project , leuk om te volgen :kewlpics
Ooit daar een Senator weg gehaald a 1250€ die liep wat onrustig (5 poten) , na het verwijderen van de kop klopte dat cilinder drie zat geen zuiger in maar een mooi blok tropisch hardhout. :wtf
Maar er ook een keer een Volvo 850 T5R weg gehaald voor 1000€ en de dag daarop door verkocht voor 2300€ en het leuke die rijd nog steeds in Goes rond ( niet wetende wat die presoon er allemaal aan gedaan moet hebben hem rijdend te houden)Maar ik zelf zal er nooit niet meer iets kopen …..
Het kan ook het lager van je waterpomp zijn dan merk je er ook vrij weinig van dan lekt hij aan de binnen zijde van je waterpomp pulley en door de centrifugaal krachten zie je niets lekken.
Dit kan je controleren met een blauwe lamp dan zie je nevel als je kvs gebruikt. (bij een draaiende motor)kekkeh post om te volgen :jerry
-
AuteurBerichten