Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik kruip wel even onder Guppy , even een nieuwe baksteun lassen daar na de aandrijflijn uitmeten dus heb een lekker dagje voor de boeg het is hier droog en een lekkere tempratuur
en dit is een remnippel griptang

Ziet er gelikt uit , dat wordt voor mijn de volgende klus voor Guppy , dan ga ik ook een electstuur maken !
je hebt er een speciale tang voor http://damshop.nl/sw-stahl-griptang-tbv-remnippels.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
25 april 2014 om 19:14 In reactie op: opel rekord station 2.6 vandaag nieuwe kleur gespoten #18181299Hey gefeliciteerd met je nieuwe speeltje :wors :thumbup dat je er een hoop plezier van mag hebben
Ik zou persoonlijk een remcilinder niet warm stoken ten eerste het is van gietstaal en dat vormt erg snel naar ovaal met als resultaat dat je remzuiger vast komt te zitten en dat je rubbers verbranden/uitharden , dan kan je beter gelijk voor nieuwe remcilinders gaan
Voor je hem met de grip-tang te lijf gaat laat hem eerst schrikken door er een ferme tik op te geven met een hamer ( boven op de nippel)
Daarna komt hij wel los , en een tip nieuwe nippels heb je voor een paar kwartjes bij de kwakvet (kwikfit )@camper wrote:
mijn maatje heeft er 2.0 s ingelegd
loopt zeer goed met automaatHey wat leuk om te horen , ik hoop zelf over 2 weken de weg weer op te mogen, Met een mooie X20SE onder het vooronder
@Haasje17 wrote:
Waar hebde die aangeschaft, ik zoek ook nog een nieuwe…
Ik heb deze via via over genomen
ik weet wel een goed adres http://www.lasexpert.nl/MIG” onclick=”window.open(this.href);return false;Whohooooow , Mijn nieuwe speeltje nu kan ik eindelijk na een , voor mij best wel lange herstel periode weer verder.
Morgen als het droog is even een nieuwe bak-steun maken en eens kijken wat we met de aandrijf as gaan doen
word vervolgd
Lager is als hobbyist wel te vervangen , oude lager er uit dremelen (kleine dwars doorsnede maken)
het monteren is ook goed te doen klinkt raar maar werkt prima , leg de cilinderkop in de oven en dan verwarmen tot 150c ongeveer een uur
in de tussentijd leg je het lager in de vrieskist of in ijs , als je dan de kop uit de oven haalt en de bedding waar het lager moet komen in spuit met WD40 kan je het koude lager er zo in schuivenNog maal het klinkt raar maar werkt wel
Als ik zo naar dat draagarmpje kijk zou ik die maar weg gooien die heeft al aardig wat batz gehad zo te zien
Daar heb je een fuse vork voor nodig (zie link) http://myshop-s3.r.worldssl.net/shop2293500.pictures.BGS%201809%20Fuseevork%20kort.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://i249.photobucket.com/albums/gg206/mooijgarage/AXR/IMG_0566.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;Succes
:thumb succes met instalatie
Tros Radar ! :swear
http://www.marktplaats.nl/a/motoren/onderdelen-bmw/m791857452-oliekoeler-r850-1100r.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
wel alle nokkenas kappen op de zelfde plek gemonteerd , stroef draaien dat kan maar het moet niet zo stroef gaan dat je er een schroevendraaier bij nodig hebt
is er misschien tijdens het slijpen van je kleppen wat residu in de lagers van je nokken as achter gebleven ? :hmmz
en als je die niet vind van een c20ne , kan je nog altijd zoeken op marktplaats bij motorfiets onderdelen
de meeste motoren hebben een goede oliekoeler omdat dit vaak de enige manier van koelen is bij motorfietsen
en voor de prijs hoef je het niet te laten heb ze al gezien van 5 euro
Succes18 april 2014 om 16:25 In reactie op: C20NE in een Fletcher Arrow boot met een UA JET UNIT jetpomp #18195427@louwe 16 klepper wrote:
mooi dat je t project weer op pakt
t goeie weer komt er ook al weer aanwarmte wisselaar heb ik niet over weet zo ook niet wat
heb er zelf wel 2 in deze boot liggen

liggen 2 4 cilinder mercruisers in 3700 cc 170 pk
vind ik best veel voor een 4 cilinder met enkel carburateur
zowel de pk,s als de cilinderinhoudheb plannen om er 2 5cilinder tdi,s in te bouwen
ook van 170 pk elk ;)Goeie keuzes die tdi’s daar loop je minder op leeg dan op die mercruisers
PS: Blokland maakt mooie watergekoelde tdi koelers
Welkom op het forum
en veel plezier bij het restylen van je manta18 april 2014 om 12:43 In reactie op: Opel corsa uit ’99 problemen met koelvloeistof verlies #18229385Je moet even je dop van je olie er af halen zie je daar gele smurrie wat op mayonaise lijkt dan denk ik dat je koppakking naar het hiernamaals is
Gr. RamonIk heb multimeter die ook golflengte/frequentie kan meten
Ik zal het morgen bij mij even meten maar het is een signaal uit de ecu dis ik denk een pulserende spanning
Om wat voor motor gaat het en wat voor ecu gaat het ken het misschien voor je op zoeken
-
AuteurBerichten