Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De koelvloeistof in een verbrandingsmotor is een vloeistof die wordt gebruikt om overtollige warmte af te voeren, die anders de motor zou beschadigen. Meestal is deze vloeistof water met enkele toevoegingen.
Koelvloeistof voor een auto bestaat uit gedemineraliseerd water waaraan antivries, een middel tegen schuimvorming, smeermiddel en een anticorrosiemiddel is toegevoegd. De koelvloeistof voor een auto heeft een hoog kookpunt, rond de 135°C, en dient goed tegen vorst te kunnen, tot wel -35°C. In de loop der tijd veranderen de eigenschappen van de koelvloeistof door veroudering, zodat het na zo’n 50.000 km vervangen moet worden.[bron?] http://nl.wikipedia.org/wiki/Koelvloeistof_(auto” onclick=”window.open(this.href);return false;)
Nergen voor nodig je druk maken Kookpunt ligt op 135 graden dus je hebt nog ruim 25 graden marge :vertag
Je kan het op een simpele goedkope manier fixen koop wat verschillenden maten krimpkous schuif er over heen krimpen en klaar is Clara :thumbup
Het kan ook wat duurder dan bestel je bij Conrad een vulkaniseer setje dit is op basis van 2K ! Dat werkt ook prima
@Freek22 wrote:
Ok super, weet je ongeveer wat dat kost?
Om wat voor type motor gaat het?
Super want autorijden kost nu een maal geld en onderhoud , onderhoud je je auto goed zijn de kosten lager
Bedankt voor de info Haasje71
ik denk dat het een 2 1/4 gaat worden met 2 dempers en dan zijwaarts uitblazen , dit ivm de watertank die achter tegen de bodem geplaatst is daar ken ik niet onderdoorhttp://youtu.be/Sg4YSk7aL8k” onclick=”window.open(this.href);return false;
@ramon851 wrote:
haha het enige wat er is is dat ie rookt meer niet.
er zaten nieuwe banden onder en nieuwe apk en heb er nog geen problemen mee gehad.
het enige is puur dat ie een beetje rookt.maar hoe kan ik het terug draaien dan?
en kan het veel kwaad??Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
plaats even een foto van het type pomp , dan ken ik je daar meer over vertellen
Maar het is ten zeerste af te raden daar zelf aan te zitten “het luistert nog al nauw”
en ja te veel brandstof/diesel die niet verbrand beland uiteindelijk in je carter samen met jou motor olie die daar door schraal wordt
dus de leeftijd van je motorblok verkort , het kan namelijk gebeuren dat de olie je keringen aantast en je olie via je turbo je motor wordt ingeblazen en dan slaat je motor op hol
met dit als effect http://youtu.be/Fw2r_lIRgpY” onclick=”window.open(this.href);return false;Daarom dus …………….
Ik denk zelf dat de vorige eigenaar heeft geprobeerd de brandstofdruk omhoog te draaien op de pomp en iets te ruim heeft gezet!!Ben benieuwd hoe veel pk’s er uit gaan rollen Pfiewww en nu nog wachten op :kewlpics
Vind het zelf ook leuk om te doen, en hoop er idd veel plezier aan te hebben als Guppy klaar is
probeer het maar met http://nl.tinypic.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;
dat gaat super makkelijk (url kopiëren en klaar )@sleutel13 wrote:
Ok ja das lastig. Dan kom je meteen weer in de duurdere kloķkies uit
Ik heb werkelijk geen idee wat zo iets zou kosten , heb mij er van af het begin ook niet mee bezig gehouden omdat ik er wel vanuit ging dat ik het omega dashboard zou gaan gebruiken
En het was wat slijp knip en plak werk , maar het werkt wel ! :worsIs dit de kabel die je zoekt ?


@sleutel13 wrote:
En zelf een kluster maken met tellers is dat wat?
Dan wordt het moeilijk met de signalen want probeer maar een kilometerteller te vinden die het digitale signaal uit de bak kan verwerken
toerenteller zal geen probleem geven tempratuur ook niet!!Vandaag eindelijk weer wat kunnen doen na twee weken de zin en het lichaam er niet voor te hebben ! :swear
Eindelijk iets gevonden voor de bediening van het gas geven heb zelf een push&pull brug gemaakt werkt perfect ook met de kick-down functie :wors
Maar vandaag ook lekker bezig geweest om het bij de motor behorende klokkenspel/dashboard passend te maken :jerry
heb de tellerbak moeten inkorten om het wel een beetje te laten smoelen :kewlpics
Maar inmiddels zover dat het past morgen eens kijken hoe ik het moet gaan afwerken ik denk zelf met triplex/polyester of zo maar dat is voor morgen ,,,,,,,,,,,,,,
ik heb weer een paar piccas er bij gezet, View My Video
Ohja de automaat werkt ook naar behoren met alle programma’s die er op en bij horen zoals kick-down/winter/sport dus ik is happy :wors

ik zal vanavond een foto plaatsen van wat ik nog heb liggen
Het gaat neem ik aan om een TH180 3 bak automaat?Heb je een foto ? ik heb denk ik nog wel een kabel liggen
Nou , ik help je hopen dat de dader snel gepakt wordt
Dat gaat snel in 2 dagen Pfiew
Dat is nog eens een leuk bakwagentje :thumb
achteruit had je een stuk verder gekomen :thumb
Oops ik denk dat ik er achter ben waar het mis liep,,,,,,,,, zwarte-draad=geschakelde+ ,,,,,,,,,, bloos die was ik dus vergeten , nu blijkt dat de derde-pool in de witte tempratuurzender een veiligheid te zijn dus ja de fan sloeg aan bij een te hoge temp 105 graden en dan op vol vermogen en gezien hij schakelt tussen de massa gebruikte hij pool-nr 2 als voeding :swear
Maar eind goed al goed het werkt!!Hey welkom bij de club :kewlpics
Nog maal ik denk met mijn rijstijl ik de 1 op 10 zeker moet halen en dan met het pedaal half in getrapt , en dat das beter als 1 op 5 met wind mee en het pedaal op de bodem
plus dat ik nu een versnelling extra heb ik rijd meestal niet sneller dan 90/95 kmph hooguit een keer 110 om een rits vrachtwagens in te halen maar daar blijft het dan ook bij
Met de oude motor haalde hij maar net de 90 kmph
Dus het is sowieso een verbeteringEn waarom geen Diesel , puur dat ik daar mijn summiere inkomsten door mijn zenuwenspierziekte en invaliditeit niet aan uit wil geven
Die camper is voor mijn heel belangrijk dat is mijn vrijheid om een zo normaalmogelijk leven te kunnen hebben met zo min mogelijk kosten
Alle extra centen die ik heb gaan in of voor de camperDit zijn van links naar rechts Doeska en Pebbles

Yessss Guppy heeft weer een hartslag
http://youtu.be/FDTgp2SyXe0″ onclick=”window.open(this.href);return false;
-
AuteurBerichten