Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat heb ik ook en zelfs als dan mijn halsband even af mag van mijn vrouw , dan krijg ik vaal angst ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,en toch hé heb ik altijd zin
Ik ken een goedkope en fijne sloperij , als je even je gezicht laat zien mag je vrij rond struinen en zelf demonteren het gaat om
Auto- en Sloopbedrijf Mullenberg V.O.F.
Adres: Doctor Ingenieur van Veenweg 9, 4612 PE Bergen op Zoom
Telefoon:0164 245 986 :jerryik zou die achterste trompetten ook omdraaien want al je warmte gaat bij het schutbord zitten (er zit dar niets voor niets een hitteschild)
Dus kelken 180% draaien en een scoop op je motorkapSuper project gaat vast helemaal goed komen :kewlpics
JJ kan er weinig van maken LKKR koppie
@manta-senator wrote:
leuk project. wat verbruik betreft. ik rij nu met mn opel blitz 3.0e 4-traps automaat 1 op 9 :???: op de snelweg en 1 op 4 in t dorp. en aangezien ik weinig het dorp uit kom………… :???:
Is dat net zoeen blitz als deze ?
In bergen op zoom heb je de dumphal die heeft nog oude menie
27 mei 2014 om 16:52 In reactie op: Pas klare oplossing voor dynamo steun/riem ???? HELP X20SE #18235744Hallo Theunm, dat zou ook een oplossing kunnen zijn ( bedankt) :thumbup
Hoi Carlo dat zal niet makkelijk gaan en zou ik “een nieuwe dynamo” moeten kopen want deze zit zijlings aan het blok gebouwd ( Omega Blok RWD)
En gezien ik mijn camper Lowbudget moet verbouwen ivm mijn zenuwenspierziekte en de daarbij behorende inkomsten gaat daar denk ik zelf te veel geld in zitten27 mei 2014 om 16:06 In reactie op: Pas klare oplossing voor dynamo steun/riem ???? HELP X20SE #18235741Heb de pomp nu ook in een soort van een lus lopen, maar dacht voor het mooie zou het fijn zijn als hij er tussen uit kon
Ik zou zeker voor die optie gaan en je draad zou je via je A-Stijl omhoog kunnen werken
Waar je ook verstandig aan zou doen is dat je hem af zekert met een 5 amp zekering (je radiozelf is 10 amp af gezekerd)
Dit kan je doen doormiddel van een universeel zekering houder zie foto hier onder

Gele draad die in je ISO stekker zit zou constante voeding moeten geven (achter je radio)
Hallo Irfan , ik heb dit ooit eens laten doen bij een bedrijf in Veldhoven
Daar heb ik een chassis van een Triumph TR7 elektrisch laten galvaniseren en die deden hem eerst in een bad waar het roest werd ontroest
ik weet alleen niet goed meer welk bedrijf dat was (is al 18 jaar geleden)
Let wel als je dit doet word je chassis ongeveer 70kg zwaarderEven over je brandstof tank heb je daar ook gedacht aan een slingerpot ( anders trekt hij lucht als je de heuvel op rijd bij een half volle tank)
Ik ken het niet vaak genoeg zeggen maar wat een GEWELDIG project is dit :kewlpics
Zo weer even een kleine update
heb de motor bekisting vandaag gemaakt een nog wat draadjes aan gesloten
Dinsdag een afspraak bij Rietvelt voor de aandrijfas dus zaterdag proef rijden
hier onder wat fototjes van de motorbekisting


wordt vervolgt
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m776867209-x12xe-1200-16v-motor-opel-corsa-2000.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
500 euro voor een blok met 119,000 op de klok
Hey SuperR balen man , maar er is hoop , zie link hier onder
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m804670252-opel-corsa-1-2i-16v-x12xe.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
350 voor een blok
Het werkt weer
:jerry :thumbup@Haasje17 wrote:
Normaal gezien zou een C20NE een vrijloper zijn volgensmij, denk door je scherpe nokken wellicht niet meer.
Tanden van de riem komt meestal door te strak of los zetten.Hey Haasje geld dit ook voor een X20SE ? (van dat vrij lopen bedoel ik)
@pierrekrik wrote:
Voor de wachtenden, een filmpje:
Escort MK1 met Subaru turbo 4×4 onderstel.
http://www.youtube.com/watch?v=rn-YHdWo2AU” onclick=”window.open(this.href);return false;
Wel vet maar het is een froduueeeem Ford das nou echt een van de weinige merken waar ik een rot gevoel van krijg ,,,,,,gewoon niet mijn ding
Heb toch wel een Opel hart met een sjans naar Volvo toe
Nu ik bijna klaar ben met mijn motorswap staat mijn co2 Mig/Mag Lasapparaat te koop zie marktplaats hier op het forum
UPDATE is inmiddels verkocht
Met die kilometerstand kan het geen kwaad om je automaat eens te laten spoelen en gelijk een vers filter er in
hier een adresje in Den-Haag die dat doet http://www.jmbgarage.nl/node/57″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Als het over mij gaat , bedankt :kewlpics
En dit ben ik dan ,,,,,,,,,,,,,,vorig weekend vastgelegd

@marcohgd wrote:
Wat een geluid! Heerlijk!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Hoor helemaal niets :swear
BMW toverde 1350HP uit een 1.5 vier cilinder blokje in 1986 met turbo op 5.5bar
http://youtu.be/9t4yfHfTfDs” onclick=”window.open(this.href);return false;Het is dus wel mogelijk als je de centen er voor hebt
-
AuteurBerichten