Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heb hem bij een Renault eens vervangen daar zat een lijm kitje bij !
die moet je los föhnen als je dat warm maakt laat de lijm-laag los :thumbup
Gisteren mijn eerste proefronde willen rijden ……………….en ik heb maar liefst 250 meter gereden en toen blurbbububup
na inspectie , waar ik al bang voor was geen benzine op mijn injectierail :swear
Conclusie ombouw van de brandstof tank mislukt ( de injectie pomp buiten de tank zuigt zo hard dat hij een kolk zuigt waardoor er lucht in het systeem komt)
Gelukkig heb ik een tank laten maken waar de gewone Opel Omega pomp in kan en dan is het probleem opgelost , de tank wordt vandaag geleverd door de firma Suplacon uit Emmeloord
Dus vandaag weer even druk met de tank onderbouwen wordt vervolgd ………….“bijna” als je nog een hoop tijd over hebt :D :hmmz
Het blijft een genot :kewlpics
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m787384013-motorblok-c20ne-115-pk-moet-weg.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
Bij AP-Racing halen ze tot 9800 rpm uit zo een blok
Ik denk zelf dat het toerental niet het probleem is geweest , maar neem aan dat je de bijbehorende 20se zuigers er in heb zitten en deze gaan werken bij te veel warmte
Ik denk dat je met gesmede zuigers dit probleem niet hebt deze kunnen veel beter tegen hitte
Wat vooral belangrijk is bij deze toerentallen is goede afdracht van hitte doormiddel van betere koeling zowel van je koelvloeistof en je olie
Bij hogere toerentallen is het ook handig dat je de zuigerbodem koelt doormiddel van sproeiers
Op de website van M-Tec staat er wel het een en ander over http://www.opel-tuning.nl/indexx.php?View=page&pid=1143&mid=90″ onclick=”window.open(this.href);return false;Hallo Tcat leuk dat je het leuk vind om te lezen , ik zelf heb er ook nog steeds plezier aan al is het wel zo dat ik komende vrijdag toch echt de eerst kilometers wil gaan maken dus deze week komt hij echt af , vandaag of morgen komt mijn nieuwe brandstoftank binnen die er onder bouwen en dan kunnen we eindelijk toeren :jerry
Nog bedankt voor het zoeken Haasje , maar die gaat niet passen kan maar maximaal tot 80 mm binnendiameter
Maar het komt goed :thumbupEn Haasje , zat er iets tussen? :D
20 juni 2014 om 07:08 In reactie op: opel rekord station 2.6 vandaag nieuwe kleur gespoten #18181304En als je geen slagtrekker hebt , haal je een M12 draadeind en sla even de steel uit je moker schuif het vuistje over de draadeind dikke revet/carrosseriering er achter met een moer en gaan met die banaan succes :thumbup
Graag ben benieuwd :thumbup
Hallo Haasje , denk je dat je die heel er af kan krijgen ?
en dan de vraag is de maat goed binnen diameter 80.00 buiten diameter 90.00 met 29 tanden ?Ik ben bezig met iemand ( een bedrijf) die mijn een ring kan leveren maar was nog net binnen dus nog even afwachten
Heb al wel een bracket gemaakt voor mijn sensor zodat deze de goede positie heeft boven de abs/snelheid ringdie Isuzu liep van af het begin al erg rauw en naar mijn mening niet erg lekker rond was na 60,000 op de klok al aardig nat rond om
Binnen de garantie periode is deze auto ook meerdere keren in de garage geweest , echter heeft hij natuurlijk ook niet alleen maar de garage gezien
hij heeft Croatia , Italië , Spanje ,Polen , en Engeland gezien maar toch hij was echt op na 210.000
dit resulteerde in een boven dan normaal olie verbruik 1l 500 km en slecht starten enz enz
en een diesel die olie verbruikt moet je slopen
wij kochten het als demo model met 819 gereden kilometers op de teller de prijs was toen ook goed , maar wat ik al eerder zei je moet er geluk bij hebbenTja Wim , en ik moet je zeggen ze ging er toch echt netjes mee om , maar wat ik ook al zei je moet er ook geluk bij hebben :jerry
Succes we horen graag nog wat het dan wel was ! hoop voor je dat het mee gaat vallen :wors
Ik zit te denken aan je dubbel massavliegwiel
Ik had met mijn Volvo 740 GLi op lpg 1,3.000.000 gereden , het was dat de multilink achter as er onderuit gerost was maar weet zeker dat die nog wel een ton of 2 had kunnen rijden met die zelfde motor
Wat belangrijk is dat je de onderhoud interval aan houd of eerder dan vermeld in je auto boekjeik had dus bij één komma drie miljoen kilometer geen olie hoog verbruik 0,5L op 5000 kilometer
Deze wagen was fabriek af met lpg installatie je moet er ook geluk bij hebben
de corsa van mijn vrouw 1.5TD joy was motorisch echt op met 210.000 op de tellerAls er nog iemand is die een losse ABS ring heeft liggen met een binnen diameter van 80 mm en 29 tanden houd ik me aanbevolen
Dat is idd en Hall Sensor of Hall gever
Geeft niets sleute13
Abs signaal wordt uit wiel omtrek berekend en het signaal uit mijn bak is een absoluut toerental uitgaande asJa dat klopt , MAAR het gaat hem mijn er om dat mijn kilometerteller het ok doet
In mij AR25/35 bak zit ook en speedsensor maar deze gebruikt de teller niet die is puur voor de informatie in en naar de automaat ECU
mijn CC werkt wel met dat signaal omdat deze alleen de omwentelingen per toeren tal vast houd, en heeft dus niets met mijn snelheid signaal naar de teller te maken
Een Astra F zonder ABS heeft ook zo een ring op het linker voorwiel deze doet dus alleen het snelheid signaal door geven aan de tellerbak , echter heeft deze ook een Hall sensor in de bak maar die is dus voor het motormanagementEr is geen conversie set voor deze Blitz ( heb me wel laten vertellen dat van een Commodore zou moeten passen welk type weet ik niet) zoals je in dit topic ziet niet even 1,2,3 gedaan http://www.buga.com.au/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=2954.0″ onclick=”window.open(this.href);return false;
en qua bagger valt het best mee hoor remt prima
Ik had een vooras met schijven maar deze as kreeg ik en de rest niet netjes uitgelijnd ( deze as was ook niet van een blitz of een Bedford cf)
Dit doordat de wagen vanwaar hij onder vandaan kwam een klapper had gemaakt
Heb dus een Bedford CF vooras!En zo als al eerder in dit topic moet het lowbudget dus ik wil die gekke sprongen wel maken maar ik ken het simpelweg niet :cry
-
AuteurBerichten