Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Uhm ikke met mijn astra g van diesel uit 99 op de snelweg 1 op 9 ongeveer en nee ligt niet aan me rijsteil haha.
Als ik keurig 120 130 rij kom ik uit op 1 op 9.2
Ik weet niet precies wat er mis mee is maar de mijne rookt als de neten als ik ook maar ietsje gas geef.
Alle leidingen en turbo slangen zijn gecontroleerd en niks is kapoet.Ramon851
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
in ommen toevallig?
ben er wezen kijken bij die zelfde auto, 1.6 8v.[/quote]Haha nee ergens in noord brabant.
Maar vond toen de astra g die ik nu heb voor 100 euro goedkoper en 2 jaar jonger met nieuwe apkdus keuze was snel gemaakt.Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
@TheFist wrote:
Omdat het jammer genoeg nodig is.. Defa klasse 3 alarm laten inbouwen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Praat me er niet van 2 maand terug mijn astra g van gekocht.
Savonds opgehaald en volgende ochtend auto leeg en logos van auto gestolen hoe.
Week later 3 tal polen opgepakt in ons dorp met waarschijnlijk mijn wieldoppen logo en maglite in hun auto.
Pliesie toch nog ergens goed voorSent from my GT-N7100 using Tapatalk

Donderdag middag rond een uur of 2 op a28 thv lichtmis afslag nieuw leuze tot aan zwolle afrit zuid
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Vamdaag angel eyes gekocht.
Morgen komen ze binnen vant het weekend maar ff er in zettenBen benieuwd
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
@Heks wrote:
Ik moest bij mn Corsa 1 kabel per kant een klein stukje verlengen, voor de rest gewoon plug en play.
(oke en ik moest zo nodig xenon erbij prutsen, dat was wel iets meer werk, maar dat zat voornamelijk in de voorbereiding)
Voor zo ver ik ze zie hoef ik gelukkig niks te verlengen en zo.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
@Jidda wrote:
hoi ramon851,
Je kunt de angel eyes koplampen voor zover ik weet gewoon monteren, maar kijk wel effe of je koplampverstelling elektrisch is van binnenuit, mocht dat wel het geval zijn kijk dan als de andere koplampen ook elektrische aangestuurd kunnen worden. Niet dat het echt een probleem moet zijn.
succes
gr
Oke dankje
Zag dat het zonder stel motoren zijn en inclusief lampen.
Zal voor de zekerheid ff kijken of het olug en play isSent from my GT-N7100 using Tapatalk
@nova1.6 wrote:
Hier in de buurt staat een astra f gesloten bestel zonder verhoogd dak.
Is dit een zeldzaam geval?Ik had bijna de zelfde gekocht een blauwe astra f gesloten zonder verhoogd dat.
Is niet zo heel zeldzaam toen ik keer stonden er 4 op zonder verhoogd en 5 met verhoogd.
Maar ik kon voor het zelfde geld een astra g gesloten dak halen.
Wel jammer dat 99,9% van de astra g bestel een verhoogd dak hebben.
Vind geen verhoogd een stuk mooierSent from my GT-N7100 using Tapatalk
Vamdaag de hele ochtend en middag in me astra in hoogeveen en omstreken wezen crossen.
Opzoek naar een man die zondag in zijn pyjama zonder telefoon sleutels fiets of auto de deur is uitgegaan en niet meer terug gekomen is.
Gelukkig vanmiddag gevonden in bijlen en hem naar het ziekenhuis gebracht.Was wel weer een aardig ritje vandaag.
Gelukkig alles goedgekomenSent from my GT-N7100 using Tapatalk
Geen flauw idee maar hij piept in ieder geval niet haha
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
@PeterNoFear wrote:
Bougiekabels ook,
Grotendeels lampen.
etc etc :jerryV-snaar of multiriem?
Zit wel verschil in.Bij een v-snaar moet je je dynamo ff een stukje naar je toehalen, door met gereedschap het 1-en-ander los te draaien.
Bij een multiriem moet je inderdaad de spanrol ff ontspannen :thumb
Heb speciale sleutel gekocht.
En het is me nog gelukt ook
Alleen hopen dat ik hem niet niet te strak zetSent from my GT-N7100 using Tapatalk

Zag deze leuke astra vanmiddag rond een uur of kwart voor 3 staan op de parkeerplaats bij de lidle en nettorama in Hoogeveen
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
@Zakdoekje wrote:
Als je het zelf niet weet zou ik je wel aanraden er iemand bij te halen, die het wel weet.
In hvn zit een goedkope garage breng ik hem daar mooi heen haha
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
@Zakdoekje wrote:
Haha, meer is toch niet nodig als eigenaar?
Maar even ontopic.. Dan zou ik je toch aanraden er vanaf te blijven, we hebben het wel over je remmen hier.. Een trommelrem zit niet moelijk in elkaar, maar om hem eraf te krijgen na zo’n lange tijd, zit er zo’n slijtrand in.. En dat kan behoorlijk vast zitten.. Vaak trek je het hele remschoenset er mee vanaf. Dan moet je wel weten hoe het weer terug moet.
Trommel remmen er af halen dat weet ik trouwens wel haha.
Vorige auto kreeg ik met 80 km/h geblokkeerd achterwiel haha.
Moest hem er toen wel af halen.
Maar heb miss iemand die me wil helpen.
Maar ik denk dat men remschoenen ook aan vervanging toe zijn.Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
@Zakdoekje wrote:
Dat ligt eraan. Heb je gereedschap, werkplaats, hoever reikt je kennis in auto’s en het klussen eraan?
Dan het tweede, wat het probleem eigenlijk is.. Kan zijn dat je kabel gebroken is, of dat het gewoon gespannen moet worden. Je geeft al aan dat hij het wel een beetje doet, dus misschien loopt ie er nog maar bij 1 trommel in zit. (ik neem aan dat je Trommelremmen heb?)groeten!
Ja achter trommel remmen.
Ik beschik over alle gereedschap en een brug.
Alleen mijn kennis is niehel ik weet hoe ik een band moet vervangen haha.
En hoe ik er in moet rijden
:pSent from my GT-N7100 using Tapatalk
@Astra-H wrote:
Koplampen polijsten ;)
Uhm zit voorbamelijk aan de binnenkant
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Booskijkers binnen gekregen ff gespoten.

Alleen nog blanke lack.
En vast zetten maar.Of toch eerst ff een andere koplamp aanschaffen
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

alleem nog ff blanke lack.
En vast zette haha.
En miss kijkem voor andere koplampSent from my GT-N7100 using Tapatalk
@Andre_Ede wrote:
Dat zou kunnen ook in de lijsten van de Astra G die ik ken kom ik die kleur niet tegen.
Misschien special voor een bepaald bedrijf geleverd, het is toch een VAN ?
Tis idd een Van.
Vind wel leuk een beetje een kleur die je niet vaak zietSent from my GT-N7100 using Tapatalk
@Andre_Ede wrote:
Natuurlijk is een Z code niet vreemd, maar het is niet zo dat het een Z code MOET zijn, zoals de dealer zei.
Net ff verf gehaald.
Blijkt het een beetje een rare kleur te zijm voor een opel klopt dat? Werd me 5 x gevraagd of het wel de goede kleur was bij een opel hahaSent from my GT-N7100 using Tapatalk
@Andre_Ede wrote:
Is 795 kleur: Ultramarinblau RAL 5002
Vreemd dat een deaker zegt het moet een Z zijn:
• A = Acryllack (bis Dezember 1993)
• E = Kunstharz- oder Wasserbasislack (Enamel) (bis Dezember 1993)
• L = ?
• Y = Einschichtlackierung/Brillantlackierung (ab Januar 1994)
• Z = Zweischicht- oder Dreischichtlackierung (ab Januar 1994)
• Z+Z = Zweifarbenlackierung (Wagenhauptfarbe und Zweitfarbe)Dankjeee!!!!
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
ik ga meteen ff kijken de dealer had het over een z code vandaar haha
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Haha ik had ze toevallig vorige week gebeld ivm ecu resetten maar ze heten nog wel zo maar zijn geenofficiele dealer wat ik begreep .
Maar maakt ook niet uit xpSent from my GT-N7100 using Tapatalk
@soepkiepe wrote:
die bij de klok is normaal wel goed, ik ga normaal altijd naar garage veldman, daar kun je hem zelf wassen.
ben meestal net geen 10 euro kwijt, dan heb ik zo beetje het hele pakket gehad ;)
Ja dat dacht ik
ook ga maar dan maar een keertje aar veld man kijken of dat wat is hahaSent from my GT-N7100 using Tapatalk
Tka ik meestal ook niet maar je kon hier gratis wassen met muntjes haha dacht probeer het wel ff staat nornaal altijd wel goed bekend.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
AuteurBerichten