Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
http://ww3.autoscout24.de/classified/260603818?asrc=st|as” onclick=”window.open(this.href);return false;
Kadett E 5 deurs station
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m908625340-opel-kadets-b-d-e-zie-fotos.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;@Vinci wrote:
Ik denk dat ik volgende keer mijn auto gewoon bij jou breng, wordt steeds professioneler daar!! :jerry
Goed bezig! :thumbup :thumbup
Brengen mag altijd, of je hem terug krijgt is een tweede ;)

Een beetje geslepen en gezaagd….was nodig want dit was een oude schade die niet helemaal geweldig gelast was (zie eerste foto’s op deze pagina).En nieuw gereedschap erbij, de powervijl is overleden ( iets te veel gevraagd van het voorste lager :roll: ) Dus nu een haakse mini stiftslijper van steiner met 3M roloc adapter en 3M 36P stuurschijf erop. Werkt ideaal! En had twee keer een reciprozaag geleend en nu een zelf gehaald want die dingen werken fijn!


Mooi :thumb
@jethro wrote:
Koekeloer es op speurders.nl.
Staat een complete 1.1 SR motor te koop, met de twee carburateurs voor……………………€ 750,-
Is wel in Friesland…………….Dokkum. ;)Had ik ook al gezien maar hoef geen compleet blok erbij
Zaterdag avond ±20:20 een D kadett op de Kempenbaan/Provincialeweg in Veldhoven. Was volgens mij gelast aan de dorpel
We hebben de E kadett maar uit de stalling gehaald. Paar keer pompen tijdens het starten en lopen maar. Rondje gereden (±15km). Merk je toch wel wat verschil zit tussen een kadett E1 en een astra F2.
Schakelen en sturen gaat zwaarder, minder steun van de stoel, gladder en dunner stuur en een klapperend dashboardkastje bij stationair toerental…..heerlijk :D
Mijn broer gisteren de oprit verbreedt en kan de kadett nu mooi naast het huis staan

Klein feestje….vandaag de C kadett een jaar in bezit .
In die tijd 2 keer kadett uit en in de garage gereden (totaal± 15m) :jerry Hoop hem eind april rijdend te hebben. Ligt er een beetje aan hoe druk ik het heb met school de komende tijd.Verbruik maakt me niet heel veel uit, de C-kadett is voor de hobby dus zal niet heel veel kilometers maken.
Heb al wel wat informatie gevonden over SR carburateurs in een C-kadett.http://65833.forumromanum.com/member/forum/forum.php?action=ubb_show&entryid=1074098450&mainid=1074098450&USER=user_65833&threadid=2″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://65833.forumromanum.com/member/forum/entry_ubb.user_65833.1127336578.1123355407.1123355407.1.solex_doppelvergaser_pdsi-kadett_c_powered.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Ga het rustig uitzoeken want er staat nu niks te koop (alleen een compleet 1100SR blok).
http://www.kadett-info.de/kadett/ausstattungen/lenkraeder/lenkraeder.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
En ons pap heeft zo’n stuur in de kadett en in de Vectra gehad
Een van de twee te bewonderen in Eschdorf (2-3 mei)?
Die kleur :wub
En hij heeft een c20seh erin liggen, mits het vermogen (130CV) klopt wat in de advertentie staat
22 februari 2015 om 21:49 In reactie op: Kadett E meeting, de vierde. Editie 2015. Zondag 7 juni 2015 #18274956@KadAstra-EF wrote:
Er is die dag ook een Kadett C meeting maar als het goed is hebben wij daar geen last van.
Uhm…. zijn mensen met twee generaties Kadett :angel , als ik naar de C-kadett meeting ga is het de zaterdag dus die zondag kan ik erbij zijn.
@D-gek, volgens mij is dat dan de eerste station die naar de meeting komtIk gok dat het velgen zijn met ET van 37. Als ik aan de buitenzijde 1J ga verbreden dan zal er (25.4/2=)12.7 van de ET waarde afgaan en heb ik dan een ET van 24.
@vinci, 700l/min met een 280l tank.

had niet breder mogen zijn.
Wil de waxoyl met een spuitbeker gaan aanbrengen. Met zo’n drukspuit moet je om de zoveel tijd pompen om het om druk te houden en met de compressor heb ik daar geen last van.Ben aan het kijken hoeveel J de velgen eventueel zouden kunnen worden.


Heb nu 4J en zit te denken om naar 5J te gaan met 165/70 of 175/70 (moeilijk te vinden) banden. Met de laatste heb ik bijna dezelfde omtrek. Maar moet er nog goed over nadenken.@rekordcar, bedankt voor de foto’s :thumb
Waar heb jij ze besteld? Als ik op de site van Lokari kijk dan is alleen “Body Shop Autoplaatwerk” in Hoogeveen leverancier in Nederland.
Updates aan de C en E is het stil, sinds de laatste update is er 1 plaatje van 5 bij 2 erin gelast….druk gehad met stage.



Dat is op dit moment alles wat ik helaas aan de C kadett heb gedaan….Maar onder tussen wel een nieuwe compressor:

700l/min met een 280liter tank :jerry
Dus als ik nu nog lucht te kort kom weet ik het ook niet meer…..Weet iemand misschien waar ik deze aansluiten aan de onderzijde van de tank kan krijgen/bestellen?

Net boven het zwarte steuntje kan je zien het roestig isZit te denken om Lokari wielkuipen te gaan plaatsen. Zodat ik alles gewoon kan spuiten en geen bodycoating hoef te gebruiken en geen rotzooi tussen bij de A-stijl en het voorscherm kan komen. Iemand ervaring mee bij een C kadett? Pasvorm is wat ik gelezen heb goed (bij andere auto’s).
Verder wil ik misschien een extra set 12inch velgen nemen, die laten verbreden en dan er 165/60/12 banden op leggen. Iemand misschien ervaring mee of een voorbeeld hiervan?Ohja, de astra doet zijn taak goed. Alleen van binnen is een E kadett toch iets ruimer dan de astra

iets van 55 gasbeton blokken
Al wel wat aan de astra gedaan maarja dit is het kadett deel ;)ziet er goed uit :thumb
@TedMechanic wrote:
@2000 wrote:
Ontopic: Gisterenmiddag langs de AH XL in Eindhoven: een beige Corsa TR. Ik ben die al vaker tegengekomen, ook toen ik zelf nog met de TR reed. Was volgens mij geen liefhebber, want hij keek nooit op of om naar de mijne.
Heb hem vandaag zien rijden, heb een tijd geleden (±6maanden) een keer met de eigenaar gesproken, hij is een jaar of 25. Hij weet dat er maar weinig van zijn, de TR is van 84 en heeft roest aan de wielkastranden of dorpels (weet ik ff niet meer). Met een sticker van Staals op de achteruit als ik me het nog allemaal goed herinner.

Was hem niet geworden….lak was slecht op meerdere plekken en afgeslepen popnagels in de wielkastranden, haalde het lasdraad uit de wielkuip/wielkastrand :puke ….op de bodem onder de zwarte tectiel laag zag je beginnende roest dus wanneer ik de tectiel zou weghalen denk ik nog wat meer tegen te komen. Enige wat positief was, was dat de motor meteen startte en het nieuwe interieur. Hij vroeg er €5000 …..voor €1000 zou ik het nog niet meenemen….was slecht “gerestaureerd”….dag later liet hij weten dat hij verkocht was.
Misschien maar goed ook….kan ik meer tijd in Kadett C steken. Heb nog wel altijd de droom een nog een oudere auto te hebben en dan eigenlijk een Opel Blitz Bolkop, P4, P1 of een oude Amerikaanse pick-up
Veel plezier er mee :thumb
-
AuteurBerichten