Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Toemaar weer doe maar bruut een Variant 3…. goed bezig iig !
Moet zaterdag servicen bij JBM Rallyteam en Borgers.
Dr kunnen stukken van je remblokken afbreken..
Ziet er goed uit Chantal !
Wie had mij trouwens een keer een U2U of een mail gestuurd over die schijven ombouw voor een Combo ? kan het nergens weer vinden….
Nou en met 1 hand draai je ook geen kopbout aan :P want met de andere moet je de gradenschijf vast houden:P:jerry
Voor de 1000000000002957890345728374568346482746823487247659832 keer leg ik de regels nog een keer uit voor alle blinden en zwakzinnigen. Volgende keer de zoek functie gebruiken !
Optie 1 Nieuwe motor is origineel in de auto geleverd 55 euro RDW keuring Voorbeeld Astra Gsi C20NE naar C20XE
Optie 2 Nieuwe motor is niet origineel in de auto geleverd en blijft onder de 40% vermogens toename, altijd RDW voorkeuren 55 euro eventueel wegen 17,50 en ALTIJD een geluidsmeting 356 euro
Optie 3 nieuwe motor is niet origineel in de auto geleverd en heeft meer als 40% vermogens toename RDW voorkeuring 55 euro, eventueel wegen en ALTIJD de geluidsmeting en de weggedragtest van 248 euro
Dat zijn de regels, heel simpel nu keer met zn allen ophouden met zeuren. Word beetje zien van dat cilinderaantal verhaaltje en de APK, andere motorcode = gewoon omkeuren ook al ga je van een C20XE naar een C12NZ.
Om in je hoofd te houden
– Alles op je kenteken moet kloppen met de auto, staat het niet op je kenteken hoef je het niet te keuren !
Jaaaaaa lekker hoor 2.2 diesel met een 63mm downpipe :D Zal hem van de week ff voor je aflassen met de TIG
origineel gepost door gielio
Zo dat ziet er uit alsof het supersnel gegaan is, wow!Vordert goed zie ik:thumbup
Ben om 11 uur begonnen, tot een uurtje of 5 met een uur pauze :vertag
origineel gepost door 14XE
is het nou zo makkelijk of lijkt dat alleen maar zo ??:PHet is echt zo makkelijk, hab instructie boekje bij tell sell gekocht :vertag
Amai amai !!!
22 februari 2008 om 12:37 In reactie op: Copperfield neemt motorruimt Orange Arrow onder handen #17379935Netjes gelast idd ! we wachten met spanning op de volgende foto’s king:
Omdat een op maat afgestelde chip altijd beter is als een die voor elke auto goed is. Weet niet of die van Mtech ook op maat gemaakt worden, bovendien beloven is ook nog altijd zien. Beter lager aanhouden als zomaar zeggen dat ze zoveel pk doen terwijl het op een bank misschien minder is. De aantal pk’s wat hij (mijn tuner) zegt zijn ook gegarandeerd. Ik kan ook wel zoveel pk beloven maar als ik het niet waar kan maken. En die chip van 200 euro van m tech kan ook prima zijn hoor. Alleen voor dat geld kan ik ze niet leveren, als je niet teveel uit wil geven gewoon naar m tech gaan.
Nee, en je hebt uiteraard ook garantie. Als die ineens na een week of wat niet meer goed wil lopen gewoon terug word die gratis verbeterd. Maar ik denk niet dat het zon vaart loopt. Hij heeft officieel voor Oettinger gechipt met certificaat, bovendien chip hij ook heel veel nieuwe auto’s BMW 5 serie’s Audi’s A4/A6/A8/Q7 met behoud van garantie, als hij niet wist waar die mee bezig was trok hij niet zoveel klanten met dat soort auto’s
Mooi werk hoor zon cabrio !!
Ik spreek hem deze week nog, prijzen van de chippies zitten rond de 300 euro dus. Hij had al 1 programma zo goed als klaar. Chippies worden er gewoon bij hem ingezet.
Je ECU gaat er uit, hij pas de chip aan ECU er weer in en rijden. Rijd die nog niet helemaal zoals het moet past hem hem weer aan netzolang tot die goed is. Chip op maat dus.
7 februari 2008 om 19:06 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17371796Mooi man, zal binnenkort ook eens ff bij jou komen kijken:agent
Hopelijk ooit nog keer pktje of 170 dr uit trekken….
5 februari 2008 om 09:20 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17371778Hoorde het gister al van Marcel toen hij hier aan de zaak een bakkie kwam doen :angel ding klinkt echt heftig !
Hoopte dat ik het nu al wel duidelijk genoeg uitgelegd had, ale motor wat er in komt en waar geen type goedkeuring voor is moet je de geluids test mee ondergaan in lelystad. Als je dus eerst een NE er in hangt moet je naar lelystad, en als je dr later een xe in hangt moet je weer naar lelystad. Schiet dus niets op…
Denk een pktje of 25 a 30 voor de x30xe, ik heb een aantal ecu’s ingeleverd ook een van een X30XE hij is op het moment alles aan het analiseren om er straks een goed programma voor te kunnen schrijven.
LER zal hem niet worden denk ik, werken met CAN bus, Astra G heeft geen Can bus.
Chipjes doen zo rond de 10-12 pk zijn wel echte pk’s geen gebakken lucht :D
Uuh dan wil ik wel eens weten hoe jij dat bedoeld.
Maar hoe wamer de uitlaat hoe gladder de binnenkant word, wat weer resulteert in een beter afstroming van je uitlaatgassen:vertag
-
AuteurBerichten