Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Gsifreak
Ziet er goed uit, en het geluidje klinkt ook heerlijk..maar kan je de kop van een 2,5 v6 zo op de onderblok monteren van een 3.2 of zijn de motorens kwa look gelijk?
Waarom zou je 2.5 koppen op een 3.2 willen monteren ?
Zo gister een Tigra C20XE op kenteken gezet :angel
18 september 2008 om 19:47 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372104Hou er wel ff mee dat een starre plaat op een standaard onversterkte vesnellingsbak niet aan te raden is. Je binnenwerk krijgt zoveel klappen nu dat hij binnen de kortste keren naar de donder is. Verders goed bezig :agent
Ik moet nog een origineel V6 vliegwiel hebben of iig de diepte weten, dan kan ik de gegevens met elkaar vergelijken. Vliegwiel begint steeds minder te slippen, moet wel ingereden worden.
Waarom niet ? gewoon een pomp er bij aan hangen en die afdoppen.
Hebben een aircosteun gemonteerd inclusief aircopomp, gewoon en pomp afgedopt. Tot de tijd dat ik een goede steun heb en ze heb laten na maken.
Ja idd, die m tech vliegwielen hebben gewoon een chroom laag. Ik raad iedereen ook aan die een stalen, mooi glimmend mtech vliegwiel koopt hem eerst te laten stralen en vlakken..
Jeroen, dit vliegwiel heb ik nu laten vlakken zoals wij besproken hadden, aangrijpvlak van het vliegwiel bleek gewoon krom te zijn he. Das waarschijnlijk ook wel de reden dat die vliegielen allemaal slippen + dat er een laag chroom overheen zit die er af brand.
Plaatjes zijn te koop voor de geinterreseerden !
Heb al foto’s gevonden :kewlpics





Radiateur ff passen



Mooi spul

Nog een Calibra met Christian gekocht voor wat extra onderdelen




Auto is terug van de spuiter, vandaag even wat updates !
Nou ik moet eerst weer een steun hebben dan, ik moet voor een nieuwe klant een Nissan Sunny rallyauto bouwen. Hij is zelf aluminium gieter, hij maakt zelf ook mallen. Zal eens kijken wat hij allemaal voor me kan doen :vertag
Die steun is het idd, door de netheid gewoon een originele steun zoeken. Ik zal er binnenkort eens wat laten na maken uit aluminium, ff gieten :angel
En als je dan toch plaatwerk vervangt doe dan complete schermen ! ipv inlasranden die gaan over een tijdje weer roesten !
origineel gepost door Dirk
Het begint op productiewerk te lijken joh :jerryIs het ook bijna :vertag RDW kijk inmiddels al met een half oog :P
Over 2 weken moet hij af zijn als er niks tegen zit.
origineel gepost door johani500driver
Weer lekker bezig,waar laat je de invoer buis uitkomen?in je wielkast?of gewoon ergens in de voorbumper?Dat carbon filter komt onder bij de wielkuip te zitten omdat er geen ruimte is onder het motor ruim.
22 augustus 2008 om 08:16 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #1737206921 augustus 2008 om 18:07 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372064Ik heb nog wel een adresje voor je marcel voor polyester plaatwerk delen, motorkap, voorschermen, deuren, achterklep. Voor weinugg
Ne nog paar dikke remmen er op voor de looks en de nodige stop kracht :vertag
7 augustus 2008 om 22:17 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372045Komt helemaal goed ! Eindelijk van de 8V verlost ! :D We jammer dat het weer on zon manier moet.
Ja ik weet het wel daarom zeurde ik er ook niet over, 90 graden is kwartslag, 180 halve slag 360 volle draai en 720 graden een 4 takt motor :vertag
origineel gepost door kadett4x4
hey niels, moet dat blokje niet 45 graden draaien in de astra.
hoe staat het trouwens met de rwd astra??groeten.
Ja eigenlijk wel, maar jah ff om te passen voor een FWD astra he :P
FF V6 in mn Astra gehangen om de spruitstukkies te passen






Inlaatflenzen zijn ook een optie. Prijzen zullen rond de 60 euro per flens liggen.
-
AuteurBerichten