Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nee de 3 ltr is niet groter is gelijk aan heeft alleen een andere boring.
wat betreft het carter dit is een dubbele, bestaat uit een ondercarter en een bovencarter in het bovenste deel draait zoals je al zegt de krukas.zwakpunt kleppendeksels trekken krom daar ze van plastic zijn kan verbeterd worden door aluminium te nemen.
vocht gevoelig bij de dis module.
wat betreft de sludge aan de oliedop is vrij normaal, zolang het vloeistofpeil niet zakt.
en de melding op het display kan komen doordat de vlotter in de tank verrot is kun je alleen niet los kopen.nee, is het begin van een defecte sensor. een nieuwe kost ronde €16 en zit onder de breedstraler in de bumper gemonteerd (bestuurderszijde) kun je zo letterlijk zonder gereedschap wisselen.
die zou ik echt moeten uitwerken voor je. kijk maar eens achter de voet rust hoeveeldraden er daar lopen en stekkers. dan nog zal het moeilijk worden want ik copieer hem van mijn eigen omi af naar een andere.
morgen rijd er een tweede rond moet deze inbouwen
heb hem zo gemaakt met de mercedes klapsleutel + alarm, set kost €39,-
wat bij mij werkt,
knipperlichten
ramendicht bij afsluiten
centraal inclu kofferbak dicht
schuifkantel dicht
alarm
verlichting follow me home genaamt,
125 db acoustisch signaal
piep bij niet goed gesloten deur
enz enzteveel om op te noemen ben hier om alles uit tezoeken ook 2 dagen bezig geweest om de dradenboom te ontleden en dat voor 39 pleuro en werkt al meer dan 1 jaar. ’s winters geen last van dicht gevroren sloten kom er altijd in. uniek op een omega voor wat ik weet ben ik de enige!
nog geen afstandbediening ingebouwd!
1 zekering voor alle deuren
oke duidelijk,
haal de kant die niet werkt los daar vind je de pomp met daaraan 2 draden sluit eens een mulimeter aan en sluit en open de zijde kijk of er spanning doorgegeven wordt, is dit niet het geval dan zit links achter bij de voetrust bestuurder de draden boom. en vanaf daar verder meten.
geeft hij wel spanning door dan zitten de servomotoren vast. komt vaker voor:(
geef eens meer info wat er nu precies gebeurd sleutel erin omdraaien en dan?
vastgelopen motoren. loshalen en doorsmeren er is geloof ik een “how to” van hier of daar.
2e optie is dat de stangen los zijn gekomen.verder nog vragen?
1 liter,
als je achter de auto staat aan de rechterzijkant van het cardanhuis zit een imbus bout dop meen maat 8mmorigineel gepost door andrew2
Waaraan zie je dat de oorspronkelijke fabrieks-bougies er nog inzitten? :hmmzelectroden weggebrand?
zie u2u :angel
zonder die midlock gaat het ook uitstekend. ik gebruik deze set absoluut niet.:D
15 november 2009 om 23:35 In reactie op: Mijn koppelingsplaat moet vervangen worden wie kan me helpen #17551556zie mail :angel
wat dacht je van de hulp ‘pitman’ arm, veel voorkomend probleem. en naar wat het lijkt op de beschrijving kan dit nog weleens kloppen.
vergeet de lei en spanrollen niet!
lambdasonde, egr klep.
:jerryontstekings volgorde = 123456
links = 135
rechts = 246
gezien vanaf de neus van de auto.
en hij heeft een ouder type dis met de ovale stekker die er waarschijnlijk aan de bovenkant ingaat aan de linkerkant.het ressetten gaat toch met tellerknop inhouden sleutel in standby wachten op de —- jes knop los laten en contact uit doen?
kan de auto meten of er onderhoud is gepleegd
heb de onderhoudsbeurt gereset maar hij blijft nog komen
origineel gepost door CarloAstra
gelukkig heb ik er al een paar gedaan RAL:P ben niet voor niks monteur. en een voorliefde voor opel is nooit weg.ik val je niet aan:argue, zeg er alleen mee hou de omie op de weg het is niet eenvoudig, de meeste onder ons hebben wel eens een 4 cylinder gedaan en verwachten dat de 6 aan de borrel het zelfde is. en over jou “kunnen/ opleiding” heb ik niets verkeerd gezegt. of ben je van andere mening?
let op dat je iemand het laat doen die het al vaker heeft gedaan.
het is en blijft een V6:P
-
AuteurBerichten