Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
THX
geeft weer eens nieuw licht op de zaak.
waar staat dit?
origineel gepost door syl-astra
origineel gepost door Mickel_MV6
Maar waarom?omdat die pomp dood is
maakt het geluid van een trabant zonder smeerolie:D:Den waarom vervang je deze dan niet? het lager is met een paar minuten vervangen en is notabene goedkoper dan de riem. en je hoeft niet eens de vloeistof eruit te halen. ik heb dit zelf ook gehad en met mijn stomme kop een 2e hand pomp gekocht en gewisseld. toen de oude eruit was heb ik hem bekeken en bleek het lager defect te zijn.
ja dat kan, maar waarom wil je dit doen dan?
het is te doen met het juiste matreaal.
bekend probleem.
selectorschakelaar op de zijkant van de automatenbak maakt geen contact meer,je ziet hem zitten als je aan de zijkant bestuurderszijde eronder kijkt deze openmaken en de contactstiften schoonmaken.
tevens het nivo van de olie nakijken.melk wit ?
dit betekend dat de oliekoeler doorgeslagen is met de radiateur.
met andere woorden koelvloeistof in de olie van de bakorigineel gepost door Sjors-V6
Jeumig wat een zooi ! wat zat daar in ?! :oas resten die onder de kleppendeksels word gevormd.
en ben dit nu al 3 keer tegen gekomen, klanten gebruikten een gerenomeerde olie soort.
De jongen vraagt het toch beleeft en verwacht daarom ook een antwoord van ons op het forum.
maar goed het is een ketting.
ok dat is een probleem, vestiging is amsterdam en het moet waarschijlijk op korte termijn? en voormij door de week. er zit namelijk een vakantie aan te komen.
waar woon je? voordat je uren moet reizen!
tja, ik heb zelf een g@r@ge dus heb een leverancier.
voor jou zal het dealer worden. en als je het zelf doet een persbank.
scheelt je wel € 100,- arbeidsloon.draagarm rubbers zijn € 28,32 per stk
1 uur werk per kant.zou ongeveer € 80 per kant moeten zijn.
co tehoog kan te wijten zijn aan een lekkage op vacuum of uitlaat.
dat is KAT met een U.
maar zelf loop je er ongeschonden van weg.:thumbupdraait de airco ook werkelijk?
voor de rest wat ik lees is dit onzin. de sturing van de airco staat los van de chip en ecu.
ik zelf chip de wagens ook en heb nog nooit meegemaakt dat de auto feller of sneller is met ingeschakelde airco.zou wel mooi zijn een vermogens toename met ingeschakelde airco.:angel
zo iets?

naar dit

origineel gepost door Jack-omegax3.0xe
Zal Ral maar even aanvullen met de juiste foto.
Deze zul je los moeten nemen en schoon moeten maken en opnieuw moeten monteren met vloeibare pakking.
Gr Jack
THX ik wist het dat je zou reageren!:kewlpics
aller eerst een huishoudelijke mededeling voordat andere het doen stel je even voor.
dan nu de mogelijke oplossing:
achter het linker cilinderblok zie je een huis gemonteerd zitten met een dikke en een dunne slang de dikke gaat naar de zwarte plaat en krijgt daar een Y splitsing, die op de inlaat gemonteerd zit met het opel logo erop. deze plaat plus de twee slangen nalopen of deze open zijn. het kapje met het opel logo erop zit geklikt hier onder zit 1 bout. dus ook de dunne nakijken en het huis waar deze op gemonteerd zit.
zie foto hieronder:

je kan het huis net niet zien op de foto maar hij zit rechtsboven achter het cilinderblok.

zijkant van het onderblok.
hij kan over gelepelt zijn of opgeboord.origineel gepost door Jack-omegax3.0xe
Waar heb jij dat filter dan weg gehaald?????Ik zou er meer voor kwijt zijn.
Gr Jack
heb een eigen garage bedrijf, betaal inkoop.king:
wat ben jij dan kwijt zal niet veel schelen denk ik verkoop staat hij voor +- € 69,-ok dan is het in iedergeval origineel.
signaalkabel van de bak geeft geen goed signaal deze moet een pulse geven dit houd in naar gelang het wiel draait moet hij per omwenteling 1 signaal afgeven en niet in spanning verhogen.het zelfde als een kilometer teller op een fiets deze word aangedreven met een magneet en een magneetschakelaar.
werkt deze op vacuum
wat is het voor een set, de originele?
pulse draad van de versnellingsbak kan een onzuiver signaal afgeven.
is deze gemeten? -
AuteurBerichten