RAL

Aangemaakte reacties

23 berichten aan het bekijken - 251 tot 273 (van in totaal 273)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: hoofdzekering steedskapot #17514313

    gevonden! het was de diode bij de compressorpomp.
    deze mag dicht.

    In reactie op: Lekke Omega #17514107

    keerring is €20 arbeid ongeveer als je het zelf doet 5 uur. vod loopt in de :cry

    In reactie op: sputteren omega mv6 #17510023

    als ik gena&^%$ word wil ik ook zoenen! veel te duur!!!!
    minder dan de helft is ok!

    In reactie op: nieuw speeltje van Tonsr #17505006

    tja de v6 is het :wors

    In reactie op: mijn omi start slecht en loopt af en toe op #17509106

    retourslang verstopt

    In reactie op: probleem met automaatbak #17510566

    kijk eens naar de sensor van de uitgaande as deze meet het aantal omwentelingen van de as t.o. de ingaande as.

    In reactie op: wie kan mij helpen #17513710

    oorzaak kan zijn door de lekkage dat de lambda een verkeerde waarde meet!

    In reactie op: Welke steek #17514032

    5* 110 et 35

    In reactie op: welk merk banden hebben jullie?! #17369450

    continental sport.:wors

    In reactie op: Cilinderkoppakking #17513355

    ja, deze is lek zoals jij het omschrijft en het systeem hoeft geendruk op te bouwen in het exspansievat. had er laatst een met het zelfde probleem.

    In reactie op: bakolie opel omega 2.5 v6 #17512865

    automaat = dextron IIE + filter of autrax + filter 4,4 liter.
    handgeschakeld = SAE 80W 1,2 liter.

    veel suc6 met de auto.

    In reactie op: Airco is gemaakt, Carlo bedankt. #17500069

    sorry dacht dat je in de buurt woonde:wtf

    Dit is te ver voor mij woon in het hoge noorden.:swear:thumbdown

    In reactie op: Airco is gemaakt, Carlo bedankt. #17500066

    wil best even helpen met het probleempje:angel
    laat even weten welke plaats dat je woont dan kan ik kijken of het te overbruggen is voor mij.

    popcorn biertje en:jerry

    In reactie op: Airco is gemaakt, Carlo bedankt. #17500063

    weinig reactie zoals je merkt, het is ook er lastig werk, airbags l + R, stuur, bedradingen enz. enz.
    heb het wel al een paar keer uitgevoerd en iedere auto is lijkt het wel weer anders. daarbij komt dat je dik een dag onderweg bent met de auto, is zeker te doen. zeker met dit weer zonder garage.

    btw condensor of verdamper, welke is defect? zijn twee verschillende dingen.

    In reactie op: Welk 'poetsmiddel'? #17500082

    jippie kajeee ik gebruik volgens iedereen de kl*tenz**i van turtle wax ice. werkt overigens prima bij mijn auto!:D

    In reactie op: Voorstellen en paar vraagjes #17500218

    brandstoffilter?

    uitleesapparaat eraan zetten en uitlezen maar! heb zo’n ding liggen en werk perfect.

    kan ook bij de VOD

    In reactie op: fluitend geluid koppeling #17492710

    vergeet de keering niet aan de motor zijde € 20,- ze staan erom bekend dat ze gaan lekken.

    In reactie op: Velg probleempje #17493191

    kijk eens naar het balanceerlood of deze niet tegen de remklauw aan loopt
    moet namelijk platlood (zink) gebruikt worden, je bent immers van 17 naar 16 inch gegaan. en de et (einbauw tiefe) waarde ligt lager waardoor het lood over de klauw kan schuren.

    In reactie op: fluitend geluid koppeling #17492705

    druklager kapot

    In reactie op: koelcapaciteit radiateur #17481998

    volgens mij heb je koel probleem? als dit zo is kun je beter een koelethermostaat kopen die eerder open gaat bij bv 82 graden.

    In reactie op: (rij)technische vraag #17468437

    nastroom van het gas is te lang. bij gas dicht stroomt er dus nog een hoeveelheid gas door. dit komt doordat er een tegrote verdamper/ verdeler is gemonteerd naar alle waarschijnlijkheid.

    dit geld ook voor het overschakelen, tijdens het schakelen moet de verdamper even stoppen met de flow maar doordat deze groter of verkeerd afgesteld staat stroomt het gewoon door en komt het punt van de brandstof stop te laat.

    ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.

    In reactie op: (rij)technische vraag #17468434

    dat de temperatuur hoger licht als normaal, wijst enigzins op een andere verbranding. hebben ze de brandstoftoevoer misschien anders afgesteld?

    mede doordat je een bepaalde schok krijgt als je het gas indrukt ook het langer blijven hangen op vollast.

    kan het mis hebben maar alles wijst erop als de motor verder in conditie is.

    In reactie op: Wat heb je vandaag gedaan aan je Omega??? #17365446

    zie topic tunen en flowen

23 berichten aan het bekijken - 251 tot 273 (van in totaal 273)