Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gevonden! het was de diode bij de compressorpomp.
deze mag dicht.keerring is €20 arbeid ongeveer als je het zelf doet 5 uur. vod loopt in de :cry
als ik gena&^%$ word wil ik ook zoenen! veel te duur!!!!
minder dan de helft is ok!tja de v6 is het :wors
retourslang verstopt
kijk eens naar de sensor van de uitgaande as deze meet het aantal omwentelingen van de as t.o. de ingaande as.
oorzaak kan zijn door de lekkage dat de lambda een verkeerde waarde meet!
5* 110 et 35
continental sport.:wors
ja, deze is lek zoals jij het omschrijft en het systeem hoeft geendruk op te bouwen in het exspansievat. had er laatst een met het zelfde probleem.
automaat = dextron IIE + filter of autrax + filter 4,4 liter.
handgeschakeld = SAE 80W 1,2 liter.veel suc6 met de auto.
sorry dacht dat je in de buurt woonde:wtf
Dit is te ver voor mij woon in het hoge noorden.:swear:thumbdown
wil best even helpen met het probleempje:angel
laat even weten welke plaats dat je woont dan kan ik kijken of het te overbruggen is voor mij.popcorn biertje en:jerry
weinig reactie zoals je merkt, het is ook er lastig werk, airbags l + R, stuur, bedradingen enz. enz.
heb het wel al een paar keer uitgevoerd en iedere auto is lijkt het wel weer anders. daarbij komt dat je dik een dag onderweg bent met de auto, is zeker te doen. zeker met dit weer zonder garage.btw condensor of verdamper, welke is defect? zijn twee verschillende dingen.
jippie kajeee ik gebruik volgens iedereen de kl*tenz**i van turtle wax ice. werkt overigens prima bij mijn auto!:D
brandstoffilter?
uitleesapparaat eraan zetten en uitlezen maar! heb zo’n ding liggen en werk perfect.
kan ook bij de VOD
vergeet de keering niet aan de motor zijde € 20,- ze staan erom bekend dat ze gaan lekken.
kijk eens naar het balanceerlood of deze niet tegen de remklauw aan loopt
moet namelijk platlood (zink) gebruikt worden, je bent immers van 17 naar 16 inch gegaan. en de et (einbauw tiefe) waarde ligt lager waardoor het lood over de klauw kan schuren.druklager kapot
volgens mij heb je koel probleem? als dit zo is kun je beter een koelethermostaat kopen die eerder open gaat bij bv 82 graden.
nastroom van het gas is te lang. bij gas dicht stroomt er dus nog een hoeveelheid gas door. dit komt doordat er een tegrote verdamper/ verdeler is gemonteerd naar alle waarschijnlijkheid.
dit geld ook voor het overschakelen, tijdens het schakelen moet de verdamper even stoppen met de flow maar doordat deze groter of verkeerd afgesteld staat stroomt het gewoon door en komt het punt van de brandstof stop te laat.
ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.
dat de temperatuur hoger licht als normaal, wijst enigzins op een andere verbranding. hebben ze de brandstoftoevoer misschien anders afgesteld?
mede doordat je een bepaalde schok krijgt als je het gas indrukt ook het langer blijven hangen op vollast.
kan het mis hebben maar alles wijst erop als de motor verder in conditie is.
zie topic tunen en flowen
-
AuteurBerichten