Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hier kun je ook hoezen voor turbo’s bestellen en misschien ook wel voor je turbo spruitstuk
http://www.motexperformance-shop.nl/c-1288548/isolatie-materiaal/
hoeveel meter heb je ongeveer nodig voor een 4 cilinder spagethi spruitstuk ?
ik wil het aanschaffen voor mijn manta b c20xe spruitstuk. met driften kan ik een minder warme motor ruimte wel gebruiken !
dat is de nokkenas sensor voor de dis ontsteking !
voor een goedkope c20let betaald je nog steeds 1600 euro in nederland zonder bak :thumbdown
@kadett4x4 wrote:
dan ook even de kleppendeksel en distibutie kap in een mooi kleurtje spuiten ;) ;)
voor de rest weer lekker bezig hoor.groeten.
uiteraard maar eerst de motor inbouwen zodat ze niet beschadigen.
en het blok weer deels in elkaar gezet gister .
ik weet alleen niet of de dis bobine op de orginele plek kan blijven zitten in een manta ?








ja dat zie je wel als je de voorschermen eraf hebt liggen.
je moet wel een stukje van je chassisbalken inkorten .
dat hoop ik wel jah !
heb de gasklephuizen uit elkaar gehaald , lichtjes geflowd en een mooi fluor groen kleurtje gegeven.
de cilinderkop is ook weer terug dus die kan gemonteerd gaan worden.
en dan kan ik eindelijk het blok een eindje op gaan bouwen.




aan de wielkuipen slijp ik niks.
het manta voorfront heeft een verlenging aan de neus zitten die slijp je er tussenuit en dan past de ascona neus er zo op.
ja helemaal strak geschuurd is het ook niet ik heb de giet naden ook niet helemaal weg gevreesd ,
meer licht geflowd door het te schuren tot korrel 320 en er ff snel met wat polijstpasta en wat doeken erdoorheen gejaagd.
vandaag de cilinderkop weg gebracht om de klepgeleiders eruit te laten persen zodat ik de kanalen beter kan flowen.
heb het dbillas inlaatspruitstuk van binnen al goed opgeschuurd is al lekker glad van binnen.
daarna de airbox en inlaatspruitstuk in hoogglans zwart gespoten.
de gasklephuizen heb ik uit elkaar gehaald die ga ik ook nog ff goed opschuren en licht polijsten van binnen.





beetje spuitnevel ,orgen maar een nieuwe foto maken.

wordt weer een dikke drifter hoor !!!
hey john, ik reed met 8j verbreed gt staal op mijn groene gsi en gt sedan dat gaat voor goed maar achter zit je echt met je wielkast randen die moeten eecht uitgerold zijn anders lopen ze zeker aan. met verlaging -40 of -60 ? geloof ik.









onderblok staat klaar in het zwart met nieuwe lagers keeringen en zuigerveren.
nu de kop nog afwerken dan kan het blok compleet in elkaar gezet worden.
dik filmpje jah.
gaat er lomp aan toe op die baan iedereen rijdt kris kras door elkaar rij je niet vaak schades ?
en ik zag een middel vinger bij 3.22 :jerry

heb er ook ff een gehad 2.0 16v, niet op de weg te houden.
heb hier nog een nieuwe reparatie wielrand achter voor liggen.



wat foto’s van de schade en low budget reparatie.
en een foto van mun aangeschaften autotransporter :thumb handig als je jezelf kan sponssoren omdat je een eigen bedrijf hebt :wub








een beetje schade gereden
http://www.youtube.com/watch?v=y1M6xXMAg_U
hier is een filmpje waar div. keren voorbij kom soms goed hard :thumbup3.55 5.55 6.58 7.40 8.20 9.10
op de paddock van cirquit zolder in belgie !
http://www.skylimitevents.com/events/fullevent/1350662352/end-of-season-keep-drifting-fun-event.html
Hoi
Bijlage: doorlaatbewijzen afprinten en zeker meebrengen! Toegang voor personen is gratis, maar om met de wagen binnen te komen heb je deze doorlaten zeker nodig.
Tijdschema:
9-12u20 free practice Pro Class & Amateur Class & drift taxi
12u20-13u break (start BRCC short race)
13u-14u Amateur Class qualifying (5 individual runs/driver)
14u-14u30 break (start BGDC race)
14u30-15u Pro Class battle qualifying
15u15-16u15 free practice & drift taxi
16u15-17u00 break (start BRCC long Race)
17u00-17u15 Amateur class finals
17u15-17u45 Pro class finals
18u-20u free practice & drift Taxi
20u End of drift day
21u45 Finish BRCC lang Raceweer een klein beetje gespeeld met de schuur machine en plamuur


@cuupi wrote:
Ik was die dag bij toeval daar was heel leuk om te kijken ook naar de motors die er die dag reden. Heb jouw ook zien driften ging best goed en ja er reden ook auto’s met veel meer vermogen. Prachtig weer trouwens die dag. Ik stond naast je bus geparkeerd
geen :kewlpics gemaakt ofzo toevallig ??
vandaag was weer vrijdag hobbydag.
ik heb de extra vooras helemaal gesloopt. draagarmen en fusee’s heb ik nu los om aan te passen.
koplampen gemonteerd met xenon verlichting voor 10 november ( driften in het donker )
hello 2000 rally verstralers gehaald en gemonteerd ook voor 10 nov.
de wielkast achter heb ik verder afgelast , afgeslepen en afgekit.
nu nog een bak plamuur er tegenaan !




@pierrekrik wrote:
Het klapperen van de achteras komt hoofdzakelijk door de te grote speling van de voorste rubber in de ophangbehuizing. Deze heeft teveel speling in de behuizing. Dit is echter zeer goedkoop op te lossen. Je neemt een oude V-riem en je schuift deze (via de gaten in de behuizing)tussen het huis en de rubber. Als je de rubber rondom hebt opgespannen is het kloppen van de as veel beter. :thumb
ik zal er is wat rubber tussen duwen :thumbup
nee ik heb er nog 1 :wub die is toevallig ook dezelfde kleur.
sterker nog , de vorige eigenaar heeft toen bij mij de motorkap , bumper en voorschermen gekocht en die heb ik er nu weer bij gekregen.
ik had een 2.2 vliegwiel met koppeling ( 9 inch) op mijn c30ne dat werkte prima !
orginele manta voor veren werken ook prima !
de carterpan past gewoon (senator b c30ne automaat) ? ik heb hem iets verder naar binnen geklopt rond de vooras dat was alles.
kadett gsi16v radiateur past in het voorfront als je nieuwe beugels maakt maar de slang aansluitingen passen niet ideaal.
-
AuteurBerichten