Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door larsjeG40
hoe zit dat nou eiegnlijk met die kleur?
is hij eerst met gewone (hoogglans) autolak gespoten
en daarna met matte blanke lak nog een over gespoten?
wist die dat je dat zo kon kopen.metalic lak is altijd mat daarom moet er normaal ook blanke lak over voor de glans gr.
zal morgen weer eens foto’s gaan schieten.
de auto kan ik morgenavond bij de spuiter ophalen wordt s’ochtends gespoten :wub
als de kadett terug is eerst eens opbouwen zondag
daarna interieur reinigen en zorgen dat hij voor zundert er netjes bij staat :thumbup
origineel gepost door jblfreak
hahadat denk k niet :P
die gaat echt in de dett
maar je bedoeld de steun?
nee zat gewoon te kloten :P
origineel gepost door jblfreak
origineel gepost door rabbitopc
origineel gepost door rallyastra
Klauwen ff zonder blokken monteren en keer goed op de rem trappen.alleen zat van de week te denken als ik dadelijk cali turbo remmen erop heb hangen passen mun pas aangescafte smith revolution velgen niet meer 14 ” :cry :thumbdown :cry
dan kan je die aan mij verkopen :P
mooi voor de corsa:P
ruilen tegen de v6 met ombouwset :D :wub
waarvoor dient een benzine catchtank eigenlijk ?
voor een soort buffer als hij in 1 keer veel brandstof nodig heeft ofzo ?
origineel gepost door corsaboy
c20let past wel. Z20let past niet.
ik reed ook met c20let.Zit namelijk die brug tussen de cilinders en dat heb de standaard 8v en 16v niet
dus jij hebt de pakkingen niet aangepast ?
ff foto update van het laswerk en strak maken
de binnenste wielkasten zijn iets ingekort en de buitenschermen zijn omgeklopt en iets naar buiten gezet zodat de wielen iets meer ruimte hebben.
van het weekend heb ik hem terug om optebouwen als alles goed verloopt :thumbup




origineel gepost door max
Originally posted by corsaboy
c20let pakkingen passen zonder probleem.Nog even wakker worden!
Koppakking past NIET!!! Er is een waterkanaal en een olie kanaal wat voor problemen gaat zorgen. Boris had daar ook last van.
Bij een 20XE past alles van een LET.hij past idd niet helemaal je moet wat extra weg stansen.
de let pakking heeft 2 kleine koelvl.gaatjes en de ne 1 grote
en dan nog een paar sleufgaten die iets groter moeten dus veel aanpas werk is het niet .
zie foto’s




origineel gepost door corsaboy
c20let pakkingen passen zonder probleem.
ALleen versterkte kopbouten bestaan niet voor een 8v..
iig niet van ARP.. Met 1 bar zijn versterkte drijfstangbouten voldoende.
Orginele lagers konden het gewoon houden allemaal…oke mooi :thumbup
koppaking zie ik wel als de kop eraf ligt.
en anders ruil ik ze om :thumbup
gr.
nog 2 foto’s van het laswerk


origineel gepost door .B4R7.
gefixt:)idd nog beter :thumbup
de band is nu aan de binnenzijde veel groter van diameter als de buitenzijde
omdat het wegdek ook schuin wegloopt moet de band dat ook doen.
dus rechts onder moet verder omhoog.
hey bart :thumbup toppie man ziet er vet uit
ik zou de achterband nog ff bijwerken
en van het raam dat open staat de contrast veranderen dan lijkt het nog echter
plannen zijn vrij simpel
de auto staat nu bij de spuiter is van de week klaar :wub
dan ga ik hem weer opbouwen met nieuwe voorbumper en booskijker en het interieur reinigen.
de c20ne reviseren (alles ligt al klaar)
inbouwen motor met stuurbekrachteging .
en dan rustig inrijden.
elektrische ramen inbouwen voor
dan nog een keer de side skirts helemaal mooi passend maken en laten spuiten.
en dan zien we wel verder
de voorkant is idd over the top en de achterkant van een coupe was mooier geweest.
maar het gaat denk ik toch om het plezier wat de maker ervan heeft om het te maken ,dat vindt ik het belangrijkste :thumbup
ik heb pas ook een fiat panda verbouwd en op het panda-forum konden ze dat ook niet echt waarderen maarja ik vondt het leuk om te doen daar gaat het om :thumbup
gr.
nice sjoerd :D
ik heb ook nog zo’n ihi turbo liggen mocht deze overlijden. :thumbup
ben idd benieuwd hoe je het zo volhoudt en hoeveel druk je hebt.
gr.
post eens een foto kunnen we miss. zien wat je fout doet
gr.arno :thumbup
is idd wel grappig zo ja :D
zo breed mogelijk :wub
vandaag de motorrevisie delen opgehaald :thumbup
nieuwe zuigerveren en koprevisie set en onderblok pakkingen. :thumbup
de z20let injectoren zijn onderweg.
morgen ga ik
-cali. turbo remklauwen ophalen met blokken en schijvenvandaag opgehaald
-oliekoeler met alles erbij
-org. c20ne spruistuk.
-f20 baken de daewoo nexia elektrische raam mech. liggen ook klaar
de mijne is klaar :thumbup
tenminste voorlopig denk niet dat ik er nog iets aan doeshops:
-3 deurs
-porsche cayenne neus
-van conversion
-ramen getint
-wielen vergroot
-side skirt verlaagt
-kleur verandert
-beetje gecleaned
-motorkap aangepast
origineel gepost door corsaboy
nou dat is niet zo moeilijk hoor waar de olie weg gehaald wordt. Op dezelfde plaats als die van een c20let.Hoeveel druk wil je gaan rijden sjoerd. Of zie je wel waar het uitkomt. injectoren moet je daar namelijk ff op afstemmen
en waar zitten die bij een c20let ?
bvd. arno
heb je al een compressie verlagingsplaat ?
die kun je op hg-motorsport.de bestellen voor 60 euro :thumbup
gr. en succes laat maar weten waar je de olie enz. vandaan haalt dan weet ik dat ook vast :D
ik vindt de gun metal velgen juist mooier :thumbup
lmm zit meteen na je luchtfilter daarna komt de turbo daarna ic en daarna pas de gasklep en daarna de inlaat in.
dumpvalve zit tussen de turbo en gasklep in zodat de gassen die de gasklep tegenhoud weg kunnen zodat de turbo geen tegendruk krijgt en dus harderr door blijft draaien waardoor je turbo hoger in toeren blijft en dus beter oppakt :thumbup

-
AuteurBerichten