Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@voederbiet wrote:
Nu heb je toch maar meer stuuruitslag per 1 kant?
? rechts is alles aangepast nu links nog
onderste draagarm is 4 cm verlengd
bovenste draagarm is 4 cm verlengd en verstelbaar voor een negatief camber
Stuur /spoor stang is 4 cm verlengd en verstevigd
fusee is aangepast ( hefboom van de stuurkogel in gekort, hierdoor krijg je meer hoek met dezelfde stuur uitslag van je stuurhuis)en weer verder met de stuur uitslag vergroten.
het bestelde staal is binnen gekomen.
heb de stuurstangen verlengd en verstevigd.
en met succes het gewenste resultaat is er :wub heb nu veel meer stuur uitslag .
heb alles weer gedemonteerd nu verstevigen en afwerken en dan de andere kant nog :thumbup




goed bezig !
zo’n kachel kraantje moet ik ook nog een keer op mijn drift auto zetten !
heb je die nieuw gekocht ?
goed bezig ! :thumbup
Skylimit Driftcup ronde 2 tijdens Race Wars te Zolder

nieuw speelgoed gekocht


en begonnen met het vergroten van de stuur uitslag

hier ging het mis ! :argue :cry
https://www.facebook.com/photo.php?v=651136644957649
natuurlijk ging het daarna weer allemaal vlekkeloos :fy1
https://www.facebook.com/photo.php?v=651136811624299
https://www.facebook.com/photo.php?v=651136751624305
https://www.facebook.com/photo.php?v=651136221624358
ff gummen met de pro’s :jerry op afstand uiteraard
https://www.facebook.com/photo.php?v=651135958291051
a-stijl weer terug erin en de deur kan weer open en dicht !





hey lennO ,
waar heb jij de map sensor op aangesloten ? op 1 gasklephuis of op alle 4 ?
ik neem aan dat hij ze alle 4 moet meten ?
weer wat bakken en braden zonder boter.



het Adaptronic motor management komt goed terecht in ieder geval !
:thumb
goed bezig overhaulin nederland !
netjes hoor !
als er nog mensen zijn die willen sponsoren laat het aub weten. :jerry
– Plaatwerk, bumpers enz.
– 195-50R15 t/m 195-60R15 bandenik zal het hier maar eens updaten,
helaas was de dis kop niet meer te maken, dus heb ik mijn ks700 kop laten modificeren en die ligt er nu op met de dis nokkenassen en doet het goed !
verder had ik het koelsysteem geupgrade naar een bmw 325tds radiateurmet siliconen koelslangen, helaas tijdens de 1e wedstrijd knalde er een bmw op mijn manta neus waardoor de nieuwe radiateur van €180 weer kapot was dus weer een nieuwe gekocht.
tevens nieuw plaatwerk gehaald bij Romijn :thumbup die staat nu in de 1e laag hammerite
ook spacers gemonteerd op de vooras om dadelijk meer stuur uitslag mogelijk te maken!
volgende wedstrijd is Zondag 4 mei tijdens Race Wars op circuit Zolder :agent
en wat een heerlijk geluid maakt die :wub !
http://s18.photobucket.com/user/rabbitgsi/media/Mantaproefrit_zps41b26f0a.mp4.html















om te kijken of ik er een leuke prijs voor kon krijgen zodat ik mijn andere drift bolide kon opknappen.
ondertussen staat de auto thuis in de garage en is het eerste las herstelwerk begonnen :thumb
wat ik uiteindelijk met de auto ga doen en wat voor motor erin komt ik heb nog geen idee eerst maar eens het laswerk doen en erover nadenken :hmmz



bedankt voor de info ! ze hadden misschien nog een zelfde kop liggen ff afwachten wat die kost.
ik heb de kop zelf nog niet gezien maar hij lekte tussen een kopbout en een klepgeleider ?
hallo ik heb mijn c20xe drift manta van m 2.5 omgebouwd naar m 2.8 met een ks859 kop.
helaas is hij olie gaan persen naar de koel kanalen toe.
dus een buisje erin laten persen , weer afpersen maar helaas nog steeds lekkage nu via de klepgeleider ?
dit kan volgens het revisie bedrijf niet gemaakt worden , en de kop kan naar het oud ijzer zegt hij ? ik ga morgen ff langs voor meer informatie.
maar kan ik de nokkenassen en nokkenas sensorhuis van deze ks 859 kop overzetten op de oude ks700 kop zodat ik kan blijven rijden met de aangepaste m.2.8 kabelboom ?
de bobine bevestig ik wel anders dat is het probleem niet.
helaas kleinere inlaat kanalen , doen de gasklep huizen wat minder :(
en de oude ks859 kop had ik zelf al licht geflowd jammer van al die moeite maar ja dan kan ik wel weer snel driften.
niet van sik of koekie maar wel in het zelfde genre


en de cilinderkop eraf voor het laten persen van een nieuw olie kanaal :???:



ik ga zaterdag kijken naar een rb25det 250 pk 6cil. Skyline motor met bak en cardanas voor de prijs van een c20let :jerry
maar ik zoek eigenlijk een sr20det 4 cilinder turbo die kunnen ook tot 400 pk aan met org. internals.
de 6 cilinder wordt weer krap aan in de manta met ascona front :hmmz
er komt in ieder geval een r33 skyline achteras onder :thumbup
@theunm wrote:
denk dat je beter een andere kant op kunt gaan.
er is iemand hier op het forum met een rode ascona.
meer power en minder kwetsbaar
ja maar ook meer aanpassen, als ik dat ga doen schaf ik een nissan turbo motor aan.
dampfrad ?
kun je daarmee de turbo druk regelen ?
precies DRIFTEN zonder schade te rijden bestaat niet, en als het je lukt doe je niet goed genoeg je best en zoek je het limiet niet op ! :jerry
@gunni wrote:
@ckadett16v wrote:
Of voor de keuring even wisselen :jerry :jerry
Moet nu al zoveel wisselen voor de keuring.
Turbo blok heb ik ook liggen. Ben nog aan het twijfelen wat te doen.Wagen inschrijven in Nederland of Duitsland, ma da gaat zo simpel niet meer.
die turbo wil ik best ruilen voor een dbillas inlaat set :P
ik heb het op mijn drift manta zitten .
de motor is lekker fel maar het vliegwiel is ook afgedraaid.
en een vermogens test heb ik nog niet gedaan.
-
AuteurBerichten