Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
er is idd vocht in gekomen :thumbup
heb de accu ook opgeladen en de cv los laten liggen en nu is de accu nog steeds goed , dus de cv zal hem wel leeg getrokken hebben.
wel raar want ik meete maar 0,4 ampere lek stroom dat is eigenlijk wel normaal. :hmmz
miss. in de toekomst een cv setje met afstandbediening erop zetten :thumbup
is het echt lekken dat er druppels uitkomen ?
of zweet hij een beetje ?nog nooit gezien dat ze daar lekken helemaal boven in de bak ?
er zal waarschijnlijk een keering in zitten maar die kun je zelf niet vervangen ,
om de schakelstang eruit te krijgen zal waarschijnlijk de bak uit elkaar moeten.dan is er nog meer mis als alleen je koppakking ik zou kijken naar een 2e hands blok als ik jou was die kosten bijna niks en zat te krijgen :thumbup 1.6 past ook :thumbup
[rquote=1907161&tid=145805&author=Oenatje]bij een f zit ie ook rechts,
achter de plastic kap net onder je motormanagement. achter de foam. kiekert staat erop[/rquote]
dank u ff checken van de week dan zit hij verstopt denk ik haha :thumbup zag alleen 2 kleine relaistjes
ik zou idd eerst eens naar de relais van de gas instalatie kijken of die niet kapot zijn zodat hij het benzine relais blijft uitschakellen.
of je trekt zelf een geschakelde plus naar je brandstofpomp en zet die handmatig aan en uit dan moet hij het altijd doen , is goedkoop en simpel :thumbup
heb je je kop wel af laten persen miss is die gescheurd en komt er als nog kvl bij de olie en andersom en dus ook benzine mengsel bij je kvl of olie :thumbup
als je 5 liter water erin gooit en het is meteen weer weg is het echt niet alleen je koppaking.
draai de bougies er is uit en ruik er is aan of die stinken naar kvl of olie ?
je bedoelt de schakelstang op je versnellings bak ? verder komt er geen asje uit. (ruikt die olie heel sterk dan is het vaak v.bak olie)
of je bedoelt het druk lager of de vork ervan maar die kun je niet zien als de bak gemonteerd zit ?
zwarte velgen was ook wel de bedoeling ja :thumbup
die moet ik nog ff nakijken ja wat er mis mee is
wisserarm enz. liggen los achterin maar de motor draait niet .
gelukkig heb ik hem nu niet veel nodig met mooi weer dus meet binnenkort wel een keer alles door :thumbup
eerst een keer de schade netjes fixxen en dan een keer goed laten polijsten
miss. een keer een gsi f1 voorbumper , f1 motorkap en f1 side skirts erop.
[rquote=1903562&tid=145532&author=opelpower89]bumper past gewoon motor kap van gsi heeft alleen andere scharnieren nodig omdat de schroefgaten dichter opeen zitten maar past verder
het verschil f1 en f2 zit in de koplampen en grille[/rquote]
oke dank u ff scharnieren aanpassen dus 2 nieuwe gaatjes boren :thumbup
hey hans ik geloof dat een 1.8 een hogere compressie verhouding heeft als een c20ne dus een c20ne is er iets meer voor geschikt. (correct me if im wrong)
in duitsland kun je decompressie platen kopen en flensen en noem maar op heb ik toen ook voor mijn c20ne gekocht voor mijn turbo kit die ik toen had.
en uitlaat spruitstuk enz. hebben ze daar ook voor 1.8 en 2.0 voor 300 euro
gr.arno
siliconen spray over die slang spuiten wordt ie mooi zwart.
ik zou die L ook mooi zwart maken net als je sfi kast :thumbup
die spoiler is toch wel oke :thumbup
dikke 400 hoor nu nog een paar dikke wielen eronder :wub
nou bobine was het niet.
terwijl het toch echt de ontsteking was die steeds uitviel.
daarna merkte ik dat de 15+ draad op de bobine heet was (dus kortsluiting ergens)
daarna het dashboard er kompleet uitgehaald enz.
kabelboom ge controleerd. maar ik had geen multimeter bij de hand dus kon weinig
ik denk ik zal ff de motor kabelboom controleren.
zie ik een stekkertje van de startmotor los liggen dat bleek dus ook een 15+ draad te zijn. maar omdat die niet ge isoleerd was maakte die dus af en toe kortsluiting en sloeg de motor af. :thumbupdus stekkertje terug erop en klaar was ik en blij :D
nu nog dat dashboard terug schroeven van de week
:wub mooie kleur combo ook zo met zwart wit :thumbup
het meeste had ik al vervangen of gecheckt
ga morgen ff de bobine wisselen.
de stationair klep krijgt spanning op de carbarateur heb er voor de zekerheid ook een nieuw stekkertje opgezet.
maar had al gevonden dat het aan de ontsteking lag omdat hij niet vonkt als hij afslaat of niet wil starten. :thumbup
maar er stond me iets van bij dat de ontsteking zelf wel eens kapot gaan of zijn dat juist de elektronische ontstekingen ?
[rquote=1892529&tid=144437&author=GS2.6]Dat weet ik, de 2 bovenste, moet ik beugels voor maken en met de veerschotels, kan ik nog rustig over nadenken.[/rquote]
daar zat ik ook aan te denken ja , kadett c veerschotels erop en die orgineel monteren.
maar dan moet je de verlengstangen die aan de veerschotels van de kadett c komen niet vastschroeven maar ook vastlassen dat mag dan niet scharnieren, lijkt me.en dan voor de bovenste volvo armen idd nieuwe bevestigingspunten maken
[rquote=1892158&tid=144437&author=giuliettaevo][rquote=1890943&tid=144437&author=rabbitopc]
en ja dan nog ff 2 veerschotels van een c-kadett erop lassen
[/rquote]
En zo werkt het dus niet… De volvo as heeft geen staartstuk naar voren toe en zal kantelen onder de auto tenzij je een 4 link maakt.;)[/rquote]
idd ja net ff gaan kijken bij mijn volvo as en voor jullie ff wat foto’s gemaakt. :thumbup
moet idd 4 link worden :(


:( jammer was idd altijd gezellig ,druk en lekker weer :thumbup
[rquote=1891893&tid=141510&author=hobbie bop]van daar. het is geen rare vraag deze 3.2 zullen we moeten chippen dat kost geld en in de toekomst zitten we te denken aan een compres$or er op te bouwen en moeten we dan weer en als je dta hebt hoef je dan maar 1 keer [/rquote]
heb je wel een goede levensverzekering :jerry
ik zou gewoon de volvo handremkabels gebruiken en ze idd passend maken op het handrem mech.
de aandrijfas aanpassen kun je bij bedrijven laten doen
en ja dan nog ff 2 veerschotels van een c-kadett erop lassen
en evt. de naven aanpassen naar 4×100
:thumbup
die blauwe is echt dik :thumbup beetje bmw 6 serie achtig :wub
@ buffel actie.
lijkt chop shop wel die bouwen zo ook een astra f coupe :D :jerry
1 reactie is ook wel goed hoor gerwin , digitale stoterraar :jerry
nee nog niet ,ga voortaan wel elke vrijdag avond hobbyen in de loods.
maar we zijn eerst ons pap zijn motor weer in elkaar aan het zetten.
en ik moet nog steeds de nieuwe a-stijl gaan halen :thumbup dan kan ik verder.
-
AuteurBerichten