Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hmm alle werkplaatsen waren natuurlijk dicht … (heb 3 opelgarages geprobeerd :P) maandag er dan maar heen!
Ik nu vanochtend maar weer naar opel toe nu dat ik zeker weet dat mijn auto in aanmerking komt en nog niet geweest is!
**wish me luck**
opnieuw codes aanvragen heeft mij 15€ gekost bij de opeldealer … en dan ongeveer 65€ voor een normale sleutel en 100€ voor een ab-sleutel
als je sleutel stuk is denk ik niet dat je veel meer keuze hebt dan een neiuwe sleutel te kopen …
opnieuw codes aanvragen heeft mij 15€ gekost bij de opeldealer … en dan ongeveer 65€ voor een normale sleutel en 100€ voor een ab-sleutel
als je sleutel stuk is denk ik niet dat je veel meer keuze hebt dan een neiuwe sleutel te kopen …
sinds wanner is dit probleem al bekend dan? heb er inderdaad al eerder over horen praten maar heb de auto al sinds augustus 2007
vandaag hebben ze er een nieuwe multitimer in gezet en meteen ook nieuwe thermostaat … probleem is opgelost.
Vandaag bij opel voor wat anders en meteen gevraagd of mijn auto hier ook op nagekeken moest worden … maar volgens hun was mijn auto niet terug geroepen … (kunnen ze blijkbaar zien in hun informatica systeem)…
gaat hier dus om de 2.0DTL station uit ’98Auto staat sinds vanochtend bij opel en het zou dus de “multi-timer” zijn die stuk is.
17 januari 2011 om 11:45 In reactie op: Astra H Cruise control niet meer aan na tankstationbezoek #17792338Tjah maar als je weet dat die net door chinesen zijn overgekocht … en dat hun 1.6d motoren, peugeot motoren zijn… begin ik mij wel een paas vragen te stellen …
Heb jij die zelf vervangen? is het makkelijk zelf te doen? of moet dan het hele koel circuit leeg???
ik denk dat TheLarger het hier over de 2.0DTL motor heeft, van wat ik begrepen had zit ie bij benzine motoren op een lastige plek waardoor de distririem eraf moet…
9 januari 2011 om 12:42 In reactie op: Astra H Cruise control niet meer aan na tankstationbezoek #17792329is juist wel een prettig gevoel moet ik zeggen… mijn vader zijn zafira automaat rijdt niet eens weg zonder de rem aangetikt te hebben … en je krijgt de sleutel niet terug zonder hem weer in zijn P te zetten…
tjah ik neem aan dat dat bij elke sloop anders is… ben hier naar de eerste de beste sloop gegaan… woon hier ook nog maar net
net bij de sloop vandaan .. mocht niet zelf uit de auto halen, maar kreeg hem wel gratis mee… heb een euro in het potje gedaan!
alles doet het weer!
bedankt voor jullie hulp!Thanks, nu werkt t weer… morgen even een nieuwe scoren zodat ik ook weer een claxon heb… ik neem aan dat je die dingen overal kunt krijgen? of alleen bij opel?
en kun je grootlicht eraf halen door een zekering eruit te halen zodat de rest het nog wel gewoon doet? zoja.. weet iemand welke het is?
zijn die dingen makkelijk te vervangen? wat moet er precies los… is er ergens een tutorial?
[rquote=1831751&tid=139705&author=DeMeistah]nog nooit van gehoord :D
heb je misschien het oude hendeltje nog liggen of die meteen weg gedaan?
even een andere erop zetten kijken wat tie doet.[/rquote]nooit terug gekregen van de opel garage …
ik heb de hendel naar voren gedrukt en naar achteren(tikje) en licht blijft altijd aan…
richtingaanwijzer doet het nog wel…oh en trouwens het hendeltje is ongeveer 2jaar oud (ivm cruisecontrol) ..
+1
alleen de datum valt weg… niet de rest… als je alsnog de datum terug wilt moet je hem door de dealer laten programeren om dat te doen
Er bestaan inderdaad stalkers voor alpine radios in een astra alleen een paar problemen:
bij mij heeft die het alleen voor de stuurbediening gedaan… bovendien heb je voor het stalken van het beeldscherm een hi-speed connector nodig, welke ik voor mijn i-pod gebruik…
de stuurbediening is nooit zo reactief als met de oude radio…kwa weergeven van de datum heb je 2 opties:
– een van de draadjes doorknippen (blauwitte meende ik) : daarna heb word je antenneversterker niet meer gevoed … (niet optimaal)
– uit laten programeren door een opelgarage…in mijn 2.0Di met 135000km doe ik altijd 10W40 …
ik heb mijn 2.0DTL bij 107 000 gekocht, nu 135 000 erop,
in die tijd 3x olie ververst, maar nooit olie hoeven bijvullen, eigenlijk altijd vlak onder max niveau.
met mijn 2.0Dtl break uit ’98 verbruik ik zo’n 6,5 à 7 l/100km
1 op 15 à 14
1op 11 lijkt mij dus WEL erg weinig voor deze auto!
-
AuteurBerichten