Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
sorry is me gisteren helemaal verschoten… ik loop nu ff naar beneden …
Ik wil vanavond wel even voor je meten …
1ste andwoord: laadvloer blijft gelijk als je achetrbank plat doet. Je kunt zelfs het zitvlak er helemaal uithalen dan heb je nog meer diepte in je koffer…
@EddyReuneker wrote:
En grappig dat ze bij de advertentie “heeft startproblemen” vermelden, maar is een beetje overbodig want heeft niet iedere Renault dat? :angel
nope …
deze start altijd als een tierelier! (als er maar een accu in zit ;))ok, dat van die spiegels en elektrische ramen was zo maar een gok omdat die van mij dat heeft
maar idd wat je zecht kwa motor … ik heb een 2.0DTL met 82pk … ok je jomt wel vooruit maar om het nou een snelheidsmonster te noemen …. NEE
moet inderdaad zeggen dat mijn astra in de bochten goed op het wegdek blijft kleven … en de semi-sportstoelen zijn daarbij wel erg prettig…
bij de astra F was er ook iets dat ’t s knopje knipperde als het buiten erg koud was … (herinner ik me niet meer helemaal) maar anders is het inderdaad een storing … :(
volgens mij is de gewone “sport” uitvoering (ik heb er eentje ui 98) een gewone astra maar heeft enkele andere dingen van binnen zoals:
– witte tellers,
– lederen stuur
– semi-sport stoelen
– elektrische spiegels
– eletrische ramen voor
en mischien nog een paar dingen …?vaak is het verschil ook exponentieel … oftewel bij 120km/h is het verschil groter dans bij 50km/h
ik moet ongeveer 135km/h hebben om 130km/h te rijden (astra G) ==> 15″
met de zafira A2 zit je bij 131km/h al op 130km/h ==> 16″het zou me niet verbazen dat opel de teller ongeveer afstemd op de grootste wielmaat die geleverd word…
geef inderdaad wat meer info …
als we er van uitgaan dat het een benzine motor is zou ik eerst eens olie checken … heb dit met mijn ouders astra f 1.6 16v eens gehad die viels steeds uit tijdens het rijden … er miste gewoon veel olie …
heb je de nieuwe baard ontvangen?
12 september 2011 om 18:39 In reactie op: verlichting achter de draaiknoppen werkt niet meer #17917790In dat geval moet de knop er gewoon uit kunnen, ik heb inderdaad een astra MET airco maar wel uit ’98.
als jij een astra MET airco hebt moet die knop er ook gewoon uit kunnen.(mijn excuses voor mijn snelle conclusie…)
12 september 2011 om 11:43 In reactie op: verlichting achter de draaiknoppen werkt niet meer #17917787in een astra g is dit best makkelijk te vervangen, de middelste knop (1/2/3/4 knop) kun je er rustig uit trekken, en daar achter zit een klein lampje die kun je vervangen, dan is het probleem weer opgelost!
veel succes!
is deze niet verplicht (ivm APK?)
aaau en dan ook nog eens met een diesel …
ik begreep altijd det je gewoon die klapsleutels op ebay kon bestellen (met een correcte nieuwe baard voor astra G) de baard in laten slijpen door je lokale sleutelboer. en dan alleen de transponder van je oude sleutel erin zetten.
op ebay moeten die dingen voor een paar tientjes wel rond liggen… kijk daar maar eens …
hebben sommige astra F’s ook “binnenlicht dimmers”? bij de G zit dit onder de lichtschakelaar.
Als deze op z’n laagste positie staat lijkt het inderdaad net of klokje etc uitgaan zodra je licht aandoet!@speaker wrote:
en moet vervangen worden om de 150.000 km !
TS noemt 240dk dus ik neem aan 2x 120dk ?
alsnog zou opel dit moeten kunnen? maar verder denk ik dat je naar bijna elke “onafhankelijke” garage kan …
@waltwalt500 wrote:
hey domiGSI..waarom meteen zo vijandig???? quatsch geeft je toch gewoon een goeie tip!
Beetje rare reactie van jou hoor :puke
het was niet eens ironisch bedoelt … ik ben 3 jaar terug gewoon naar opel gestapt en gevraagd of ze dat even wouden inbouwen.
Ok, bij mij (2.0 DTL) was het gewoon een kwestie van hendeltje veranderen en inprogrammeren.
Maar ik neem aan dat ze dit ook voor jou gewoon kunnen doen.bij opel?
16 juli 2011 om 20:16 In reactie op: distributie ketting moeten worden vervangen KLOPT DIT?????? #17906222heb je al meer info van opelnederland? dit verhaal is inderdaad echt te gek voor woorden…
ach… beetje lijm en die is zo de weg weer op :jerry
11 juli 2011 om 06:28 In reactie op: Storing motorelektronica Zafira-A 2.2dtr rond 3000 toeren #17717882kleine vraag vanwege het prijsverschil!
hier in frankrijk doen ze niks zolang ik geen handtekening onder de prijsopgave gezet heb (bij de officiele opel garage dan) laatst probeerden ze mij toen ook weer meer te laten betalen omdat “ze iets vergeten waren” … ik heb netjes de prijsopgave betaald niks meer, niks minder… 350€ extra is niet mis namelijk …
@johanhummer9 wrote:
ja maar als je tankdop geen geen slot heeft is niet echt handig
ik zie niet zogauw iemand in de straat je tank leeg zuigen …
-
AuteurBerichten