Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Alle info in de openingspost!
Nu alle info er is, en jullie kunnen zien hoe gigantisch vet dit wordt verwacht ik een kneiterlange lijst vol met namen!! :DBedoel je de esp of de eps?
esp = electronic stability progran
eps = electric power steering.In beide gevallen begint de diagnose met *trom geroffel* uitlezen :)
Ja inderdaad.
Ik weet dat ze zo leverbaar zijn.
Eventjes bellen en bestellen ;)Gezien jou auto volgens mij canbus gestuurd is kan je het beste even contact opnemen met een verkoop punt.
bijvoorbeeld pim tensen, of zoals ik al eerder zei pijl audio ;)@wim-v6 wrote:
makkelijk hoor, die Chip op het startblokje, ze zijn al makkelijk open te maken, dan ook nog het stelen vereenvoudigen door de startblokkeering op te heffen…
je kan ook bij een goede sleutelmaker een sleutel met code bestellen!!!!
bij ons worden deze zo gefixed, kost 5 minuten van je tijd, en een 25 euro.. (slijpen en coderen)
Willem
95% van het dievengilde loopt rond met een opcom of vergelijkbaar…
Auto nemen ze toch wel mee, chip of geen chip.
één grote wassen neus die chips! (Kijk maar naar de hoeveelheid corsa D’tjes en C’tjes er laatste maanden gejat worden).
Zijn er enkele van terug gevonden, allemaal zonder schade en mét een extra sleutel erin geprogrammeerd… RARA hoe kan dat…Interface halen, verloopstekker halen en een inbouwframe.
Meer is er niet nodig. ( http://www.pijlaudio.nl/Webwinkel-Category-1336469/Opel.html” onclick=”window.open(this.href);return false; )@PyroNiels wrote:
Ik zeg originele facelift/sport koplampen, prachtige lampjes en via duitsland voor een redelijke prijs te krijgen.
‘Iedere koplamp is geschikt’ > Inderdaad ALS je er lenzen in stopt wel!
Gewone projector koplampen met xenon, ZWAAR irritant…Ik bedoelde natuurlijk gewone REFLECTOR koplampen. king:
Corsa B inderdaad even je raamstijl (voorzichtig) omtrekken.
Dan een kwestie van open hengelen.
Vaker gedaan, corsatjes B staan erom bekend dat ze ‘nogal buigbare’ raamstijlen hebben.Wel meteen een sleutel laten bijmaken.
(Inderdaad als je geen afstandsbediening hebt even de chip uit de sleutel aan de binnenkant van je stuurkap plakken.)Ik zeg originele facelift/sport koplampen, prachtige lampjes en via duitsland voor een redelijke prijs te krijgen.
‘Iedere koplamp is geschikt’ > Inderdaad ALS je er lenzen in stopt wel!
Gewone projector koplampen met xenon, ZWAAR irritant…Kijk even goed of cruise control voorbereid is ;)
Staat me bij, uit eerdere discussies op een ander forum, dat er één draad van de bcm mist.
Dus niet een kwestie van hendel e.d. monteren aanmelden en klaar.@BlackDevil wrote:
Heb jaren geleden eens een Duitse B in de Flash zien staan, die had de kap tot aan de voorbumper doorgelast, dus geen grille. Die zal dan wel lekker gefriemeld hebben om zijn motorkap te openen. Maar je zou er eventueel wel een stelmotor in kunnen zetten, zodat ie een stukje openspringt.
Zie mijn foto hierboven ;)
Ik had hem ook tot aan de bumper.
Dit is geen probleem, gewoon ontgrendelen, stukje omhoogtrekkeb en je arm eronder steken.
Kind kan de was doen.
Maar nogmaals; Is apk afkeur ;)Klopt.
Wij zijn daar nog heen gelopen en rond het kampvuur gestaan van die mannen :)
(Daad waren 15 auto’s tegenover 30 tot 35 bij ons)
Maar daar kwam iedereen tegelijk en niet over de hele dag verspreid…
(Puntje van verbetering voor volgend jaar)Was een leuke meet!
Inderdaad een grote spreiding gehad over de dag heen waardoor het rustiger leek als het daadwerkelijk was.S’avonds nog met een man of 7 naar de wok geweest.
Uiteindelijk was het dus half 11 alvorens wij thuis waren. :)Foto’s volgen nog!
@wim-v6 wrote:
Blauwpunkt Car2003 is inderdaad geleverd in de eerste generatie Corsa-C, modellen van 2004 hebben dan de CD30 als standaard exemplaar..
Deze zijn niet uitwisselbaar in verband met dat de aansturing anders is.
Willem
Mijn 2002 C’tje zat toch echt de CD30 in… ?
Op mijn oude B verschillende kappen doorgelast.
Allen een beetje anders.



Let op;
Eerste 2 foto’s is apk afkeur dus moet je de kap elk jaar overbouwen.
Heb ook nog dezelfde variant als foto 3 en 4 er een tijdje opgehad zonder het doorgelaste stuk in het midden.
Persoonlijk vind ik mindrr extreem het mooist (foto 3 en 4 dus)@computerbug wrote:
……
Dus even kijken of de verhoudingen kloppen en + en – juist zijn, je kunt beter te zware speakers hebben dan te licht.
Ik heb hier een zeer donkerbruin vermoeden van, OF!!!, de draad aan voer van de voeding is te licht.
…..Precies anders om!.
Je speakers kunnen beter te licht als te zwaar zijn ;)
Me lichtere speakers heb je meer controle over ze waardoor het veel beter zal klinken :)We hebben er zin in!! :D
@nebula1976 wrote:
Hallo allemaal,
Weet iemand ’n geweldige autodetailer/polijster in eindhoven,die mooi werk afleverd voor ‘n
betaalbare prijs?ik hoor het graag…Echt goed werk, stuur Danny (groenetijger) eens een bericht.
Mocht die geeb tijd hebben heb ik nog een adres in jou regio ;)Nog nooit in een C gezien! ;)
Spijt me maar volgens mij klopt de advertentie niet.Nope, in mijn avatar was de opvolger, heb ik inmiddels in onderdelen verkocht.
En nu heb ik een Corsa C gsi.Lag zelf bewusteloos onder water, gelukkig zat er een maatje bij.
Was inderdaad een aardige klapper, alleen ‘wat’ rugklachten aan over gehouden.
Verder geen blijvend letsel.On topic;
Kom maar eens op met mooie gespotte C’tjes.
Ben nog opzoek naar Irmscher pedalen.@Blue-Dragon wrote:
Neem een stukje draad en houd 1 kant tegen de radio aan en het andere einde kan je tegen de deursluiter aanhouden.
Of ergens waar een schroefje zit die met het chassis verbonden is.Gaat je je printsporen kosten als je zo voor langere tijd massa aanlegt ;)
Heb er zelf jaren mee rond gereden ;)
Tijdens de keuring een stukje contourmarkering op de kofferklep, werd altijd goedgekeurd.
éénkeer steekproef wilde de keurmeester hem afkeuren, maar nadat hij gewezen werd op de CE keuring van de contourmarkering moest hij hem wel goed keuren :jerry )@-BlendjuH- wrote:
Niels , ik kan je vertellen dat ie er niet meer staat ;)
Gister namelijk geweest en deze niet gezien …Hè, jammer!
(Persoonlijk vind ik het een ballenzaak heb me corsa er laten dumpen omdat het ongeluk op de A6 gebeurde.
Maar zal er zelf nooit komen voor onderdelen!)Sorry, excuses :D
Dan nog kan je elke standaard 2 din erin zetten.
Wel even een verloopstekker en frame halen. (+ interface voor de stuurwielbediening indien van toepassing)@frederik1980 wrote:
ik woon zelf in ijsselmuiden maar ik ging ook altijd naar gaos in emmeloord
en als ik bij gaos niet kon slagen ging ik naar van der veer in lelystad ook netjes trouwens
nico van gaos het is daar een gaos maar als je nico wat vraagt hij weet precies waar het licht!
Van der Veer staat nog een zwarte Corsa B gsi, bijna alle ruiten eruit.
Geen enkel paneel meer recht (paar keer over de kop gegaan).
De bloedvlekken aan de bestuurderskant moet je met eer behandelen, die zijn van mij :jerryDit is hem, als hij er nog staat maak eens een foto’tje:


-
AuteurBerichten