Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dan ga je het nier voor elkaar krijgen.
Je kan hem hooguit schoon krijgen door wat apc 1/10 te verdunnen.Wassen, kleien, pre-polish, grof polijsten, licht polijsten, glaze, sealant, 1 dag wachten en ten slotte nog wat laagjes wax er over :)
Gaan goed die mantzeltjes :)
Maar om het volste vermogen eruit te trekken moet je ook je luchtfilter (bijvoorbeeld dbilas flowmaster), nokkenassen en uitlaat aan pakken.
Vervolgens een chipje erover en dan ga je richting de 30 PK winst.
Laat je ook de kop nog flowen, grotere kleppen en andere zuigers ga je richting de 35 tot 40 PK.
En geloof me; Dat is een fantastich gevoel!! :DOf een keer snel langs een flitspaal rijden, krijg je de geikte meeting binnen 6 weken op de mat!
Zijn wel wat kosten aan verbonden…Colourlock werkt inderdaad perfect!
Als je het voor bekleding gaat gebruiken stuur dan even een sample op dan wordt er een setje op kleur gemengd voor je ;-)@JJ- wrote:
@jeroenk wrote:
@JJ- wrote:
&poging 100.0001 om de sub aan de gang te krijgen; zucht…
Wat is het probleem?
De sub doet het niet meer. In het begin deed die het ff en toen werd het steeds minder en sinds kort doet die niks meer. Er branden wel 2 lampjes maar daar blijft het bij..
Meten is weten;
– komt er 12v op de voeding van de versterker?
– komt er 12v op de remote
– komt er een signaal van de headunit (1 meetpen op center van de rca en 1 tegen de buitenkant)
– komt er een signaal uit de uitgang van de versterker?Foto’s moet ik nog steeds maken en uploaden!
Hopelijk dit weekend…Dit is anders maar is wel pas te maken.
Zelfde geld voor een astra dash ;)Onze opleggers ontwerpen en produceren wij vanaf de basis compleet zelf, inclusief het chassisraam.
Bakwagens op bestaande basis.
Belangrijke punten;
– Remberkening
– Aslast berekening
– Verlichting
– Chassis berkeningDie vier punten zijn 80% van de goedkeuring.
Maar de overige 20% is het meeste werk.
(Dan komen de fratsen als; Regeltje A toevoeging C paragraaf 6 lid 13 wijziging 4 etc.)Moet volgens mij wel meevallen ;)
Wij zijn zelf producent van zware bedrijfsvoertuigen.
Een uniek voertuig wordt gewoon gekeurd zonder type goedkeuring, dit is de normaalste zaak van de wereld.
Kosten ongeveer 450 euro, maar dit kan ik wel eens na kijken voor je ;)@Digi-Mich wrote:
@PyroNiels wrote:
Of gewoon voor 2 tientjes nieuwe randen halen … ?
Dat is een beste klus even nieuwe randen plaatsen…
3 of 4 moertjes per rand en je hebt ze los…
Totaal een half uurtje werk…Ik ben erbij!
Tot nog toe staat de teller al op 6 bij ons ;)Is mogelijk.
Is in een corsa B al eens gedaan naar een corsa C dashboard.
(En gezien dit hetzelfde is moet het voor een Tigra ook kunnen)Zoek op facebook/google maar even op Dietrich Concept.
Dietrich kan je vast vertellen hoe hij het gedaan heeft ;)@combo c tour wrote:
die randen zwart maken bij een corsa-b met een verfstripper is wel voorzichtigheid aan te raden!!!
maak je ze te warm op 1 plek gaan de randen van het plaatwerk afstaan en sluiten niet meer goed aan!!!
dit is niet te herstellen!!!
geen klusje wat voor iedereen is weggelegd.Of gewoon voor 2 tientjes nieuwe randen halen … ?
@R.schleich wrote:
yello top legt bij mij op ze kant en is voor mijn instalatie beter dan de agm agm trok hij leeg vandaar
Dan heb je geen goede agm accu’s gehad ;)
Hoezo heb je de massa afgezekerd??
Persoonlijk zou im niet voor yellow tops gaan ;)Zijn zeer veel accu’s voor minder die hun werk vele malen beter doen.
Ga liever voor een goede tweedehands (telecom) agm accu.
Zoals al vaker gezegd; schokbestendig, hoge cca, zeer deep cycle, lage lekstroom, o derhoudsvrij, lange levensduud en nog veel meer voordelenDat verschillende amperage elkaar leegtrekt is onzin.
De verbruiker trekt een accu leeg ;)Voor de rest klopt je gegeven aardig.
Al mag je ook na 50 cm afzekeren.Zit er op en ziet er goed uit! :)
Foto’ lukt hopelijk vanavond nogZal de datum morgen bij ons in het team gooien.
Volgens mij (pin me er niet op vast) hebben we dan nog niks staan. :)@Fearless wrote:
Die accu’s zijn duur, maar wel heel wat beter als een std autoaccu.
Tis dat ik hem nu nog niet nodig heb omdat de auto niet klaar is. Anders had ik hem wel willen hebben voor dat geld.
Zo één kan gewoon als hoofdaccu?
IK wil hem achterin, met 2 versterkers, een compressor en de gewone startmotor/dynamo. Verder niet veel bijzondersAbsoluut geen probleem. :)
http://Www.deramentinter.nl
Hier heb ik vandaag een afspraak, goede verhalen over gehoord.
Hij vraagt 250 euro om mijn C rondom te doen (5 ruiten totaal)
Ik zal vanavond een resultaat foto plaatsen.Voor 150 mag je hem hebben ;)
Accu is 2 jaar oud, gewoon in top conditie@shaktibiharie wrote:
@PyroNiels wrote:
2de accu dicht bij de versterker werkt VEEL beter als een condensator
Zou het kwaad kunnen als het een hogere ampère heeft dan de 1e accu ?
Geen probleem ;)
Ik heb nog wel een northstar nsb100ft te koop.
Is een platte agm accu met hoge cca.Indien je intresse hebt pm ff
Eventueel sluit ik hem ook aan voor je.2de accu dicht bij de versterker werkt VEEL beter als een condensator
-
AuteurBerichten