Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
klinkt als brandstofreleais die (stuk is) hapert
27 oktober 2010 om 09:45 In reactie op: wie heeft deze storing weleens gehad bij zijn c20let NIEUW #17749177die sensor meet de temp
je wastegate staat te strak.
de klepzitting wastegateklep is flink gescheurd (klein scheurtje heeft geen invloed bij een originele motronic).
laaddrukregelventiel stuk.TRANSMISSIE SCHAKELAARGEBRUIKT MET HANDBAK MET ZES VERSNELLINGEN
15 SCHAKELAAR, DRUK, EERSTE VERSNELLING DRUKREGELING 90423284 12 39 412bij de dealer 42,15
het is een update voor de software van opel zelf
die kan gewoon geplaats worden door de dealer met een tech2mvg:hennie
als je auto van 1994 is en je motor een c20ne heb je een GN code op je motronic staan
bedrading van alarm is voorbereid,op de dak sensoren na
en je hebt dan nog een paar kleine dingetjes nodigdie gele stekker is van het fabrieksalarm,je zocht te hoog
recht onderin,beenruimte (achter de kap waar het onderhoudsboekje in zit (kan) daarachter zit die
origineel gepost door wim-v6
indien Traction Control aanwezig is pin 19 op de ABS unit en pin 8 op de TC unit voor de snelheids meter.deze kun je pakken voor de Cruise Control deze garandeerd dan ook een goede werking
Willem
en heb je die al vaak gezien die uitvoering met TC ????
STEUN, DRAGER NAAR VOORSTE EINDPANEEL, RECHTS 90347298 14 06 132
STEUN, DRAGER NAAR VOORSTE EINDPANEEL, LINKS 90347297 14 06 131origineel gepost door Maurice89
Ik kan ze hier in Helmond niet bestellen:argueprobeer het eens met dit nummer: 90392589 // 12 17 635
slang kost bijna 200 bij de dealer
origineel gepost door Bart Hoedemaker
Heb een foto gevonden ! Wie weet welk model dit is?
is dat niet de sc 804 met uitneembaar lcd schermpje
de duervanger is bij de latere modellen gewijzigd
17 STANGVERBINDING, CONTROLE, VOORDEUR L1000001-
P1299999
-P9299999 90355688 1 60 222 2
17 STANGVERBINDING, CONTROLE, VOORDEUR R1000001-
R9000001-
90462824 1 60 233 2
18 -BAND, DEURVANGER, VOORDEUR (NLS.- GEBRUIK 90355688 1 60 222) L1000001-
P1299999
-P9299999 (90355689) (1 60 369) 2
18 -BAND, DEURVANGER, VOORDEUR L1000001-
P1299999
-P9299999 90355688 1 60 222 2
18 -BAND, DEURVANGER, VOORDEUR R1000001-
R9000001-
90462825 1 60 234 2
DEURVANGER EN BAND BEVESTIGINGEN
21 VULRING, 6.4 L1000001-
P1299999
-P9299999 11011616 20 80 129 2
22 MOER, M6 L1000001-
P1299999
-P9299999 11065575 20 66 109 2
23 BUSJE 90462823 1 60 587 2
kun je zo in je teller en je boordcomputer draaien
mvg:hennie
12,5 is perfekt
goede olie erin,lekker een stuk rijden en dan nog eens meten en dan komt dat wel goeden niet met allerlei toevoegingen
mvg:hennie ps is het een belgische auto??
turbo steekt een nieuwe op.
4×4 steekt een andere op.heb ook maar compressie gemeten (teleurstellend):
cil1 :12.5
cil2 :12.5
cil3 :10
cil4 :11motor heeft nu wel 2 jaar stilgestaan.
overal nieuwe olie indoen(wat je nog olie kunt noemen,motorolie is juist als water).
een tijdje mee rondrijden,compressie niet gebetert dan zal het een revisie wordengrtz. [/quote]
hoi
waar ben je bang voor ?? die 12,5 of het verschil met 3 en 4
heb je met warme of koude motor gemetenen als je er goede olie opgaat doen vergeet de oliekoeler niet door te spoelen en die van de zelfde goede olie te voorzien (olie neemt gelijk de slechtste eigenschap aan)
29 november 2009 om 11:38 In reactie op: voorbumper v6 en turbo t zelfde? + bandenmaat vraag #17555757,92 is origineel een 280 teller, deze is ook met een kabel aangedreven in de bak
de 260 tellers halen het signaal via de abs
ik lever ze ook
origineel gepost door peet1
Passen deze schijven er standaard ondernee
ja 15 duim gaat
bijvoorbeeld van de v6 calibrakosten nieuw ongeveer 125 euro per stoel (2 matjes)
ik heb een calibra staan op lpg (voor sloop)
zonder motor en bak
voor de rest geheeel compleetWel natuurlijk de chip zelf weer op maat geschreven anders kwam het niet goed.
[/quote]
niet meer weggeven hé
anders gaat er weer iemand anders mee pronken:vertag
-
AuteurBerichten