Project

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 176)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: distributie oudtype c20xe #17780639

    [rquote=1859909&tid=139153&author=MaartenT]Ik heb deze “rare” distributieriem er momenteel ook op zitten. (crossauto)

    Ik had de volgende distributieriem besteld en gekregen (Hersteller: FEBI BILSTEIN Hersteller-ArtikelNr: 11033 Details Breite [mm]: 24 Zähnezahl: 141

    Het vergelijkingsnummer is 0636 567 (opel nummer). Deze komt overeen met een contitech CT724 HTDH 9,525M).

    De nieuwe ziet er ongeveer uit als CHDN 9,525M.
    (zie bijlage, krijg hem niet anders in beeld)

    Voor het nieuwe seizoen toch alles maar even vervangen door een setje van contitech na het lezen van alle eventuele nare gevolgen.

    [/rquote]

    ik weet niet wat daar nou zo RAAR aan is
    is een gewone riem van de kadett 16v tot motornummer
    http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=124358

    In reactie op: welk type motronic c20xe #17797697

    nee hoor
    is de eerste serie,de latere heeft die 4 schroefjes niet

    In reactie op: welk type motronic c20xe #17797694

    is GL niet van astra met tc

    In reactie op: Zafira A Remschijven + Blokken Hulp #17794140

    verschil is of je abs hebt of niet

    In reactie op: stationair toerental c20xe #17778932

    enkele steekstekkertje is voor het dashbord
    en niet voor de motronic,die ernaast bedoelen ze

    In reactie op: C20LET Calibra Foutcode 18 #17796009

    klopsensor gaat niet stuk,of je motor pingeld als de ziekte of
    je klopsensor heeft geen goede verbinding
    de grote platte stekker,naast de kop
    loshalen,flink inspuiten,beide kanten met remmenreiniger,
    droogblazen en in elkaar klikken

    stekkers omgewisseld is 1250 toeren

    toerental uitslag tijdens starten
    komt meestal doordat het inlaatspruitstuk er een keer is af geweest
    op de injektor galerie beide moertjes loshalen
    massakabel van de linkse naar de rechtse en van de rechtse naar de min van de accu,moertje er weer op
    en dan zal je 4×4 lampje ook uitblijven na starten (gevolg van onjuisttoerental

    In reactie op: knakken of kraken van deuren calibra #17795335

    94 gebouwd is nieuw
    is het een slapertje van 93 ligt het eraan begin of eind

    pastra sowieso nieuw type toch,jij hebt toch een jonge calibra

    en je kunt het snel genoeg zien in de vanger zelf
    en iets vaster draaien wil ook wel helpen

    In reactie op: knakken of kraken van deuren calibra #17795332

    [rquote=1840346&tid=140315&author=2slow]Stop!!!!!!

    Voor dat je dit allemaal doen gaat….

    Eerst even naar de Opel garage gaan.

    Daar bestel je onderdeel nr: GM 90462823 (dan 2 stuks)

    Dit zijn plastic ringetjes die in je deur vanger gaan. deze kosten je iets van 50 cent per stuk of laat het een euro zijn. Die komen in je deur vanger. Je hoeft enkel de schroef/bout los te draaien de vanger uit de bevestiging halen en de ring omwisselen voor een nieuwe. En dan weer vast draaien.

    Zeer hoge slagingskans!!!![/rquote]

    moet je wel het latere type calibra hebben

    14cm naar rechts in de carrosserie

    heb je een vsnaar of multyriem

    van accu naar motor
    van motor naar carrosserie
    van carrosserie naar accu

    heb je een c20xe met v snaren of een multyriem

    met v snaar
    extra massa dynamo naar motor

    In reactie op: waterkoeling hks disco potato #17794912

    [rquote=1839651&tid=140274&author=asconac20let]oke, maar even back on topic, is mijn waterkoeling echt nodig voor deze turbo. is alleen straat gebruik en af en toe circuit.. daarbij over de dampen van het carter. kan ik niet een pijpje op mijn turbo maken en het weer terug plaatsen? wat is het evt.nadeel hiervan, buiten olie in je turbo en luchtfilter etc..

    of is een catch tank met filtertje op het tankje toch de beste oplossing? [/rquote]

    als de motor goed is,is de olie te verwaarlozen of zelfs geen.
    waterkoeling zou ik er op doen

    maak eens een extra massa

    of controleer die en maak die even goed schoon

    In reactie op: waterkoeling hks disco potato #17794895

    [rquote=1839149&tid=140274&author=asconac20let] alleen terug slag klepje gaat redelijk vaak kapot? oorzaak??:S
    [/rquote]

    is dat in jou geval, of bedoel je dat in het algemeen

    het nylon word broos door de dampen en dan breken de pijpjes af
    nieuwe erop en dan kun je een aantal jaar voorruit:thumbup

    In reactie op: helppppp #17792602

    heb je een schuifdak in je auto??

    zit je originele voorruit nog in de auto??

    geloof niet dat het door die doppen komt
    als het water er niet uitloopt,komt het er ook niet in

    dat roestgaatje effe dicht kitten voor nood en even een rondje rijden als het regent

    In reactie op: distributie oudtype c20xe #17780623

    pak ook gelijk de waterpomp mee

    In reactie op: verschil C20XE/C20LET nokkenassen #17775869

    de nok van een xe is 1 mm hoger als een let

    In reactie op: boordcomputer #17777583

    ja twee voor de ramen en één voor de bc
    maar vanaf kabelboom met geel vilt,niet meer standaard voorbereid de bc

    In reactie op: oliekoeler C20XE i.c.m. airco #17767648

    en ook een ander koelertje,anders kom je niet uit met de aansluitingen

    In reactie op: Verwarming word niet warm… #17765213

    in je bumper in het bovenste rooster, aan de achterkant, kun je een plaatje in schuiven (origineel opel) ,en in het voorjaar weer verwijderen

    In reactie op: vectra turbo 4×4 opbouw #17579845

    hier is het nummer van die 2 dikke blokken in de vloer
    -BLOK, DEMPER, ACHTERSTE OPHANGING 90344207
    4 02 937 deze zijn 50 euro per stuk

    en deze zijn de bussen iets meer als 15 euro per stuk
    -BUSJE, ARM 90223456 4 23 313

    In reactie op: tussenbak verhouding veranderen #17729966

    hullyman of eens kijken bij een bepaalde volkswagenbus synchro, die heet ook een viscokoppeling

    In reactie op: tussenbak verhouding veranderen #17729964

    origineel gepost door kadett4x4
    bedoel je dat er dikkere olie ingaat, of heb ik het fout.
    ben er nog niet zo in thuis, en als ik er op ga google, kom ik vanalles van een automaat tegen.
    nou hoorde ik dat een 50/50 verhouding, geen rijden is, klopt dit.
    want als dat zo is, ga ik liever voor 25/75.
    glijd hij niet zo over de voorwielen.

    groeten.

    er zit pasta in de viscokoppeling en die is gesloten
    hoe hoger het percentage naar achteren hoe beroerder parkeren en achteruit rijden

    In reactie op: tussenbak verhouding veranderen #17729961

    origineel gepost door kadett4x4

    ik wil juist weten wat er veranderd of vervangen word.
    word het platenpakket aangepakt, of worden de tandwielen aangepakt.

    groeten.

    geen van beide
    voor de daadwerkelijke kracht naar achteren,alleen de viscositeit van de viscokoppeling

    In reactie op: ecu reparatie?! #17752633

    welke zoek je QJ of QK

    mvg:hennie

    4 mm voorspanning is basis

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 176)