Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[rquote=1859909&tid=139153&author=MaartenT]Ik heb deze “rare” distributieriem er momenteel ook op zitten. (crossauto)
Ik had de volgende distributieriem besteld en gekregen (Hersteller: FEBI BILSTEIN Hersteller-ArtikelNr: 11033 Details Breite [mm]: 24 Zähnezahl: 141
Het vergelijkingsnummer is 0636 567 (opel nummer). Deze komt overeen met een contitech CT724 HTDH 9,525M).
De nieuwe ziet er ongeveer uit als CHDN 9,525M.
(zie bijlage, krijg hem niet anders in beeld)Voor het nieuwe seizoen toch alles maar even vervangen door een setje van contitech na het lezen van alle eventuele nare gevolgen.
[/rquote]
ik weet niet wat daar nou zo RAAR aan is
is een gewone riem van de kadett 16v tot motornummer
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=124358nee hoor
is de eerste serie,de latere heeft die 4 schroefjes nietis GL niet van astra met tc
verschil is of je abs hebt of niet
enkele steekstekkertje is voor het dashbord
en niet voor de motronic,die ernaast bedoelen zeklopsensor gaat niet stuk,of je motor pingeld als de ziekte of
je klopsensor heeft geen goede verbinding
de grote platte stekker,naast de kop
loshalen,flink inspuiten,beide kanten met remmenreiniger,
droogblazen en in elkaar klikkenstekkers omgewisseld is 1250 toeren
toerental uitslag tijdens starten
komt meestal doordat het inlaatspruitstuk er een keer is af geweest
op de injektor galerie beide moertjes loshalen
massakabel van de linkse naar de rechtse en van de rechtse naar de min van de accu,moertje er weer op
en dan zal je 4×4 lampje ook uitblijven na starten (gevolg van onjuisttoerental94 gebouwd is nieuw
is het een slapertje van 93 ligt het eraan begin of eindpastra sowieso nieuw type toch,jij hebt toch een jonge calibra
en je kunt het snel genoeg zien in de vanger zelf
en iets vaster draaien wil ook wel helpen[rquote=1840346&tid=140315&author=2slow]Stop!!!!!!
Voor dat je dit allemaal doen gaat….
Eerst even naar de Opel garage gaan.
Daar bestel je onderdeel nr: GM 90462823 (dan 2 stuks)
Dit zijn plastic ringetjes die in je deur vanger gaan. deze kosten je iets van 50 cent per stuk of laat het een euro zijn. Die komen in je deur vanger. Je hoeft enkel de schroef/bout los te draaien de vanger uit de bevestiging halen en de ring omwisselen voor een nieuwe. En dan weer vast draaien.
Zeer hoge slagingskans!!!![/rquote]
moet je wel het latere type calibra hebben
12 januari 2011 om 13:56 In reactie op: Motor viel gisteren plots uit (geen dashboardlampjes meer en #1779564414cm naar rechts in de carrosserie
heb je een vsnaar of multyriem
12 januari 2011 om 11:02 In reactie op: Motor viel gisteren plots uit (geen dashboardlampjes meer en #17795641van accu naar motor
van motor naar carrosserie
van carrosserie naar accuheb je een c20xe met v snaren of een multyriem
met v snaar
extra massa dynamo naar motor[rquote=1839651&tid=140274&author=asconac20let]oke, maar even back on topic, is mijn waterkoeling echt nodig voor deze turbo. is alleen straat gebruik en af en toe circuit.. daarbij over de dampen van het carter. kan ik niet een pijpje op mijn turbo maken en het weer terug plaatsen? wat is het evt.nadeel hiervan, buiten olie in je turbo en luchtfilter etc..
of is een catch tank met filtertje op het tankje toch de beste oplossing? [/rquote]
als de motor goed is,is de olie te verwaarlozen of zelfs geen.
waterkoeling zou ik er op doen12 januari 2011 om 09:43 In reactie op: Motor viel gisteren plots uit (geen dashboardlampjes meer en #17795638maak eens een extra massa
of controleer die en maak die even goed schoon
[rquote=1839149&tid=140274&author=asconac20let] alleen terug slag klepje gaat redelijk vaak kapot? oorzaak??:S
[/rquote]is dat in jou geval, of bedoel je dat in het algemeen
het nylon word broos door de dampen en dan breken de pijpjes af
nieuwe erop en dan kun je een aantal jaar voorruit:thumbupheb je een schuifdak in je auto??
zit je originele voorruit nog in de auto??
geloof niet dat het door die doppen komt
als het water er niet uitloopt,komt het er ook niet indat roestgaatje effe dicht kitten voor nood en even een rondje rijden als het regent
pak ook gelijk de waterpomp mee
de nok van een xe is 1 mm hoger als een let
ja twee voor de ramen en één voor de bc
maar vanaf kabelboom met geel vilt,niet meer standaard voorbereid de bcen ook een ander koelertje,anders kom je niet uit met de aansluitingen
in je bumper in het bovenste rooster, aan de achterkant, kun je een plaatje in schuiven (origineel opel) ,en in het voorjaar weer verwijderen
hier is het nummer van die 2 dikke blokken in de vloer
-BLOK, DEMPER, ACHTERSTE OPHANGING 90344207
4 02 937 deze zijn 50 euro per stuken deze zijn de bussen iets meer als 15 euro per stuk
-BUSJE, ARM 90223456 4 23 313hullyman of eens kijken bij een bepaalde volkswagenbus synchro, die heet ook een viscokoppeling
origineel gepost door kadett4x4
bedoel je dat er dikkere olie ingaat, of heb ik het fout.
ben er nog niet zo in thuis, en als ik er op ga google, kom ik vanalles van een automaat tegen.
nou hoorde ik dat een 50/50 verhouding, geen rijden is, klopt dit.
want als dat zo is, ga ik liever voor 25/75.
glijd hij niet zo over de voorwielen.groeten.
er zit pasta in de viscokoppeling en die is gesloten
hoe hoger het percentage naar achteren hoe beroerder parkeren en achteruit rijdenorigineel gepost door kadett4x4
ik wil juist weten wat er veranderd of vervangen word.
word het platenpakket aangepakt, of worden de tandwielen aangepakt.groeten.
geen van beide
voor de daadwerkelijke kracht naar achteren,alleen de viscositeit van de viscokoppelingwelke zoek je QJ of QK
mvg:hennie
28 oktober 2010 om 12:21 In reactie op: wie heeft deze storing weleens gehad bij zijn c20let NIEUW #177491794 mm voorspanning is basis
-
AuteurBerichten