Prikkie

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 134)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Mijn champion update , + cabrio #17751845

    origineel gepost door Blackbull
    Bedankt voor de info iederen

    @paul
    , geen wilde plannen, wel het interieur en de m3 spiegels eraf…. Zenderlip, originele spiegels en sfj achterlip erop… Ook standaard gsi interieur erin en mijn oude gsi stuurtje.

    en die side skirts en velgen laat je zitten? :puke

    Vanavond ophalen he? Spannend! :afro

    In reactie op: Mijn champion update , + cabrio #17751837

    Erik, wanneer ga je hem ophalen?

    owja paul.. de foto’s zou ik 4 dagen geleden naar je mailen.. LOL

    morgen illegaal naar de apk boer scheuren :jerry

    In reactie op: corsa b V6 met motor achterin #17704726

    origineel gepost door voschezang
    Ging niet door, penningmeester met geld ervandoor. Hele evenement afgelast. € 20.000,- euro weg samen met de penningmeester.

    hoop voor je dat er niet teveel inleg van jou zelf bij zat.

    verders mooi en bruut project :afro

    In reactie op: Eerste kadett gsi in nederland? #17734844
    In reactie op: hoe moet ik sr tellers aan sluiten #17720867

    *dubbel*

    In reactie op: hoe moet ik sr tellers aan sluiten #17720866
    In reactie op: hoe moet ik sr tellers aan sluiten #17720865

    schema staat op C kadett forum, stelt niet zo veel voor.. zal ff de link zoeken

    In reactie op: Was dat? #17714061

    is dat niet de sensor voor de buitentemperatuur voor als je een boordcomputer hebt?

    In reactie op: Mijn eerste ombouw naar 2 liter, project schutbord! #17507103

    origineel gepost door Vinci

    De koelvloeistoftemperatuursensor (wat een woord eigenlijk!:o) zit ook keurig op pen 45 van de ecu, en krijgt massa, dus die zou dan toch het stationair toerental omlaag moeten gooien als hij merkt dat de motor warm loopt? Of hangt er nog meer aan wat het toerental beïnvloed?

    als deze sensor niet aangesloten zat zou hij uit eigen ervaring helemaal niet moeten starten.

    gaskabel ff beter afstellen? :cool:

    In reactie op: Kadett Gsi track car project #17529133

    Mooi spit! die van mij rust op precies dezelfde punten.

    Is mooi werk om de onderkant roestvrij te maken en te behandelen!

    In reactie op: koppeling c kadett 1.2 vervangen #17686498

    nieuw druklager? dacht dat je deze gebruikt had overgenomen?

    mooi klote in ieder geval!

    In reactie op: mijn sedan + gordelvraagje #17626259

    origineel gepost door allengreg512
    De beste wensen voor u naar voor deze nieuwe auto en stijl. ik hoop dat dit heel goed idee voor ieder een is, maar wij hebben een beter idee voor u had betrekking op dit

    ik niet snappen… :jerry

    Erik, wat voor vreemde spammers trek jij dan aan? :cool:

    In reactie op: stuurbekrachteging of niet? #17682791

    Ik vind het plezierig rijden! Alleen het plaatsen van de stuurbekrachtiging is een ruk werk als je een 16v onder je kap heb zitten. Veel gekloot om het stuurhuis te vervangen ;)

    In reactie op: NL-TUNING TOPIC: #17377577

    geen druk bij het ontluchten bij de d kadett omdat klauwen verkeerd om zitten misshcien? ff links en rechts omwisselen. ontluchtingsnippel moet onderaan zitten.

    In reactie op: hirschcar koplampen #17538613

    origineel gepost door frenkie
    staan hirschcars te koop op m.p
    http://link.marktplaats.nl/346119540

    toevallig die van jou? :jerry

    succes met de verkoop, aan de omschrijving zal het niet liggen. :cool:

    In reactie op: homokineet probleem #17667159

    bij mij waren het eens de wiellagers die dat geluid produceerden.. :cool:

    In reactie op: C-kadett cockpit? wie weet welk type? #17665891

    is dit niet van een D kadett?

    thnx paul, voor de update :thumbup

    In reactie op: Benzine lekkage, HELP! #17649099

    de auto starten, deronder kijken.. en de druppels volgen? ;)

    Andere zaken die een rol kunnen gaan spelen zijn: – Stel de 2.4 komt uit een automaatversie en je wilt een Getrag schakelbak monteren dan zit er geen naaldlager achter in de krukas om de as van de versnellingsbak te ondersteunen, een vliegwiel van een 2.0 S of E kan gebruikt worden, de krukasbouten van een 2.0, 2.2…enz. passen zonder niet alleen de bouten van een 2.4 passen er in of CIH types (sommige OHC) na 1988, er bestaan bouten van en 2.4 met een P op kopse kant, dit is geen Pasbout, slechts een merkteken aangebracht door boutenfabrikant, een pasbout moet gemaakt worden, bij onderzoek is gebleken dat er geen passende bout is. -krukasbouten van een automaatblok passen niet als je er een schakelbak achter wil zetten, de kop is namelijk te hoog, omgekeerd zou ik het niet aanraden om de krukasbouten voor de schakelbak op een automaat-as te gebruiken. – voor het uitrichten van de koppelingsplaat kun je van een oude 4-bak de as afslijpen en daarmee de platen perfect recht voor het gat te krijgen.

    Ik begrijp het even niet met het naaldlager. Ik heb een 2.2 staan waar een automatenbak achter zat, maar dan hier dan een getrag 240 bak achter door een vliegwiel van een handgeschakeld blok erop te zetten, of zijn er nog meer aanpassingen nodig?

    alvast bedankt!

    In reactie op: is me aardig gelukt !!! #17628538

    Weet iemand dan waar je terecht kan voor velgen verbreden in de prachtige provincie Gelderland? :afro

    In reactie op: alles op een rij: Reviseren #17310394

    zijn er bij iemand enkele sites bekend, in nederland, waar je revisie onderdelen kunt bestellen?

    In reactie op: Versnellingsbak in D kadett 20SEH afstellen #17630070

    was het vroeger geen 4-bak? kan zijn dat je dat omhulsel van je pook nog niet voorbereid hebt op 5 versnellingen?

    In reactie op: mijn sedan + gordelvraagje #17626239

    brute kuipstoel achterin :wors

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 134)