Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Blue Angel1983 wrote:
@predator wrote:
@Blue Angel1983 wrote:
@predator wrote:
Dat komt goed Frank.
hij is ook nog niet weg, misschien gaat hij wel nooit weg.
Maar als ik er voor kan krijgen wat ik in mijn hoofd heb en het is ook een liefhebber dan hoef ik er niet lang over na te denken.Wat heb jij in je hoofd voor prijs.
8500 a 8000 euro en jij?
Heeft die 3 ton gelopen dan ofzo ik zal hem zeker als je hem weg wil doen rond de 9000 verkopen ligt aan de KM stand en hoe hij er verder uit ziet..of is het een Import auto!dan is 8000 a 8500 een goede prijs.
Als je hem bij de Opel Dealer inruilt krijg je dat er mogelijk nog voor die 8000 € en ze zijn zeldzaam aan het worden zijn er niet meer zo veel Orginele Nederlandse meeste is Import!!
Auto is orgineel NL.
En heeft 143XXX gelopen. De staat is gewoon super. In alle opzichten.@Blue Angel1983 wrote:
@predator wrote:
Dat komt goed Frank.
hij is ook nog niet weg, misschien gaat hij wel nooit weg.
Maar als ik er voor kan krijgen wat ik in mijn hoofd heb en het is ook een liefhebber dan hoef ik er niet lang over na te denken.Wat heb jij in je hoofd voor prijs.
8500 a 8000 euro en jij?
Dat komt goed Frank.
hij is ook nog niet weg, misschien gaat hij wel nooit weg.
Maar als ik er voor kan krijgen wat ik in mijn hoofd heb en het is ook een liefhebber dan hoef ik er niet lang over na te denken.Netjes!!! Blijft mooi zon auto.
ik zit te twijfelen om die van mij weg te doen.
Of schorsen en in de garage zetten, maar waar moet ik op letten als ik hem goed weg wil zetten als ik er niemand er blij mee kan maken.
Ik had bij mijn eerste run ongeveer 230 pk.
Maar dat was omdat de auto voordat ik hem kocht ook al bij hem was geweest.Zeker een mooie station
word geen half werk van gemaakt :wors
Ga zo door.
Hey dat is lang geleden.
Ik zorg goed voor de opc.
Hij lekt niet richting de bougies, ik ga vóór de zekerheid toch de pakking vervangen, zekere vóór het onzekere.
Staat nu 142000 op de teller. Haha.
En iedereen is dol enthousiast over hoe hij nu rijd.Ik heb hem los gehad en gekeken.
ik heb een soort metalen terugslagklepje er opzitten niet van plastic zoals op courtneymotorsport.
Ik kan er door blazen, wel met wat moeite, zuigen lukt niet dus lijkt het klepje wel te werken.
Misschien is de pakking wel op leeftijd… ik heb geen idee wanneer deze voor het laatst is vervangen.
Oké dank u.
Ik zal kijken.
Maar als deze te vast is gedraaid had hij eerder moeten lekken lijkt me en niet na ander half jaar.
Ik doe er zo wie zo een nieuwe op met verchroomde boutjes.
Ben gewoon benieuwd wat de mogelijke oorzaken kunnen zijn.
Ik heb 3 slangen op de kleppendeksel zitten.
Dan moet dé druk enorm worden lijkt me, mocht hij gaan lekken door druk.Ik heb er geen terugslagklepje tussen gezet maar kompleet afgedicht met een forge blank plate.
Of bedoel je een andere terugslagklepje?
Zo ja, dan welke dan ga ik direct kijken.Verder heb ik er gewoon een Baileys DV erop zitten.
Of zal het te maken hebben met het afdichten de originele DV op de turbo.
Want dat is de enige wijziging die ik gaan heb.Nee pakking is niet zo duur dat klopt.
Maar ik vind het vreemd dat het nu pas optreed en dat ook nog na het afdichten van de originele DV op de turbo.14 januari 2012 om 18:37 In reactie op: Nog een Astra H GTC turbo present! Minimeet met Predator #17753155ja dat ging zeker mooi.
Ook mooi om in de gtc turbo te rijden, geeft echt een duidelijk verschil van wanneer het vermogen los komt als je het vergelijkt met elkaar.
De gtc turbo pakt sneller (1500 dacht ik) de vermogen dan mijn eigen auto, maar daar heb ik speciaal voor gekozen om mijn vermogen later te krijgen (2500rpm) om ook normaal als een beschaafde te kunnen rijden en niet als een malle haha….
Volgende keer moeten we even wat filmpjes maken Frank, lijkt me wel leuk even over de autobahn knallen.
Is voor ons naast de deur haha.9 januari 2012 om 11:05 In reactie op: Nog een Astra H GTC turbo present! Minimeet met Predator #17753151jij durft over de rond weg haha.
ik zou mijn opc 2 turbo zo ruilen voor een g cabriolet met z20let. :wors :wors
Nu ik goed kijk zie ik hem ook ja.
Ik heb er ook een breatherbox voor op met carbon look folie vond ik wel leuk lijken.
Dat terugslag klepje weet ik zo niet of ik die er ook op heb zitten ik zal binnen kort even kijken.
klik link voor foto (staat boven aan)
http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=84&t=76163&start=425offtopic:
@frank de jonge wrote:
Dat ding die je in je Recirculation valve monteerd zodat hij puur over de dumpvalve afblaast.
Vlgs mij een rotklus om er bij te kunnen ofniet?Frank ik ben er 2 uurtjes meebezig geweest met een aangepaste inbussleuteljes.
Heb ze hier liggen op maat.
Astra g opc arben blue.
In nieuw amsterdam aan de zijtak west zijde.
stond op winter velgen.Iemand van hier?
Ik heb de mijne afgedicht met een Forge blank plate.
Wat mij op valt is dat de auto stationair rustiger loopt, en uiteraard het afblaas geluid is harder.
Ik heb er nog niet mee gereden omdat het vies weer is.Ik heb verder geen storingen.
Oke doe ik dat.
Ik zal van het weekend of vrijdagavond alles weer inelkaar zetten en kijken hoe het loopt en of ik geen storingen krijg.
Moet er niet aandenken om die blank plate van forge weer los te halen haha.Zo ik heb mijn orginele dumpvalve afgedopt met zo’n ding van Forge.
Pff wat een rot klusje is dat ook, je kan er moeilijk bijmaar goed het is gelukt en binnenkort zal ik de rest weer in elkaar zetten.
Is het nu mogelijk om mijn bailley’s DV aan te sluiten op de vacuumleiding van de orginele DV, of moet deze aangesloten blijven op de leiding bij de benzinedruk regelaar, want ik wil namelijk ook een boost gauge aansluiten en die wou ik dan aansluiten bij de benzinedruk regelaar ipv de bailley’s DV.
21 oktober 2011 om 16:42 In reactie op: Winterbandjes er weer op en zomerbanden nu al slecht… #17927943Dat doe ik wel met de vectra!!
Ja het verschil is echt enorm.Morgen is de chevy van de vriendin voorzien van winterbanden
-
AuteurBerichten