Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nog even verlagen en klaar is kees:D
Haha zie foto.
OPCTURBO.
haha.
Moet hem eerst weer schoonmaken familie mug is uitgeroeid.
Daarna ga ik wel met mijn spiegelreflex camera aan de gang.
oke!
Want ik ben nieuw op het gebied van turbo benzine motoren.
Ik vroeg het mij gewoon af.
Ben al druk bezig met een verkort lucht intake.
En daarna zal ik toch kijken naar een LEH turbo om de betrouwbaarheid op te krikken.oke bedankt,
het is echt super weinig.
het is niet zo dat het van de vingers afdrupt.Waar zit zo’n slangetje dan??
Heb de ecotec kap er al afliggen.
Ik ben nog niet bij de garage geweest maar na de storm van gisteren is het nu bijna 7 graden kouder buiten en heb minder vaak dat hij in noodloop gaat.
Heeft dit te maken met de warme lucht waarin minder zuurstof zit om goed te kunnen verbranden???
oke ik zal van de week even naar de garage gaan en kijken of dat mogelijk is!
Ik word hier echt helemaal gek van niet normaal!
Auto loopt echt om de 3 min in de noodloop!
de melding die ze elke keer uitlezen bij dealer is dat de druk verschil te hoog is!
Van de roetfilter!
Maar dat snap ik niet want hij is toen met tech 2 geregeneerd.
Waar zit de vaccuum slang van de turbo misschien dat ik daar vanavond even naar kan kijken.
Maar na opnieuw starten van de auto, is de storing ook tijdelijk weg, maar komt gauw weer.
Nee bij lagere snelheden niet opgevallen laat ik het zo zeggen.
Als ik de auto reset, dan doet deze het ook klein poosje weer, maar +/-10 kilometer 130km/h doet hij het weer.
Ik heb zelf ook een 120 pk cdti.
Mijn auto had een storing door het regeneren van de roetfilter!
Toen is hij bij mij uitgelezen en hebben ze een software update gedaan, waar in vermeld stond van het oplossen van stotteren.
Ik heb er zelf niks van gemerkt dat stotteren.De monteur wist ook niet precies waar het goed voor was.
Misschien dat je even moet vragen of jij die update ook al hebt of niet want misschien is dat de oplossing wel.Ik dacht dat limo station was!
Ik kan heel slecht duits.
origineel gepost door c-dett16v
origineel gepost door predator
oke gelukkig:DDat er geen dikke zware brom in zit!
Ik doe het ook alleen voor de looks!ik zag trouwens op ebay nog irmscher dempers staan voor zo wel rechts als links voor iets van 400 euro zijn wel gebruikt en komen onder een Vectra station vandaan verdere gegevens heb ik er niet over.
mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar die op ebay staat?
greetz
Tuurlijk ahhaha
oke gelukkig:D
Dat er geen dikke zware brom in zit!
Ik doe het ook alleen voor de looks!ik zag trouwens op ebay nog irmscher dempers staan voor zo wel rechts als links voor iets van 400 euro zijn wel gebruikt en komen onder een Vectra station vandaan verdere gegevens heb ik er niet over.
auto is opnieuw geregenereerd bij de dealer en tevens een nieuwe wiellager gemonteerd.
Hij loopt nu veel mooier sinds dat hij geregenereerd is.
nou ik was bij de garage bleek het om een regeneratie te wezen van de roetfilter.
Waarna ik de motor te vroeg tijdig heb uit gedaan (regeneratie duurt 10 a 15 minuten).
Foutmelding Druk verschil te hoog??En nu blijkt er ook nog een wiellager kapot te zijn:(
Zal me benieuwen wat dat weer gaat kosten.Dit was maar eenmalig.
Net naar het werk gereden niks aan de hand alles is weer normaal!
Vanmiddag wel even naar de garage.
dank u dank u
Voor de info,
ik laat morgen wel even weten wat er echt mis was.
maar schiet daardoor het verbruik ook zo ineens omhoog?
Of was het een regeneratie van de roetfilter, er kwam wel een dikke zwarte wolk uit de uitlaat.
Ik rij altijd rustig heb een 6 bak en als ik bijvoorbeeld 80 rij heb ik hem in de 6de versnelling.
En de motor word ook haast nooit warmer dan 80 graden alleen vandaag wel.
maar als ik nu weer rij, dan is er niks meer aan de hand het lampje brand niet meer en het verbruik is normaal!
De turbo valt niet meer weg.
Ik ga morgen zowiezo even naar de dealer.
Want het zit me niet helemaal lekker zeker niet dat de turbo weg viel.powerbox is er al een tijdje tussen uit!
En ik heb DPF ja!
Ik heb vandaag ook mijn diesel getuned met een powerbox!
Plug and race:D
Heb een 120PK diesel met een 6 bak, geen idee hoeveel vermoegen hij nu ongeveer heeft maar je kan het echt vernemen!!
Wat een POWER:D
Ik heb een vectra van 2006.
Dan word het ook nog een probleem voor mij dan denk ik.
hmmm moet ik maar eens informeren hoe dat precies zit.
heb geen idee heb ze nog niet kunnen vinden!
als ik wat vind hoor je het wel.
Ik wist niet eens dat er van zulke interfaces waren dat zei een monteur op de opeldealer.
Krijg je zelf de tuning software thuis?
Begrijp ik het goed,
dat je de software upload naar dat aparaatje en dan de software via het aparaatje download naar je auto?Lijkt me wel vet!
waar staat die post van speaker kan ik daar misschien even kijken:D
-
AuteurBerichten