Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
InPhase wordt er bedoeld, zit in Engeland ;)
Hangt er vanaf hoever je verlaagt, en welke bandenmaat je hebt
Zef had ik 195/45/15 ET 33 met 4 a 5 cm verlaging, hiervoor moest ik de wielkastrandjes wel licht laten uitrollenVolgens mij is hierover al een topic in het verleden geweest.
Het is puur styling maar qua geluid moet je er niet te veel van verwachten.
Remco shop verkocht dit spul ook ;)Zou ik niet doen, dan moet je namelijk ook ontluchten.
Kan er er anders niet van onderaf bij?Er is zat te koop, en hangt er vanaf wat je wilt.
Wil je sportiver gaan, bijv koni/kw/weitec
Eventueel zijn er ook varianten waarbij je de demping zelf kunt instellen.als je de oude inlevert krijg je hier ook wat voor terug ;), scheelt toch weer een beetje.
Teller wordt ook opgelost, deze krijgt gewoon te weinig stroom/spanning om te functioneren. Heb hetzelfde meegemaakt ;)
in de deur waar je problemen hebt ;)
Durft het niet te zeggen of het makkelijk te demonteren is, zelf heb ik nog nooit de module hoeven te vervangen. (mogelijk is dit zelfs niet te vervangen als het deel uit maakt van de motor)
Elke smalblok versnellingsbak die gemaakt is voor een voorwiel aandrijving
F10, F13, F15 (origineel GSI)
Vraagje, waarom kijk je niet naar een 2.0 ltr ombouw?
Kost iets meer, maar je heb er meer fun mee :PPakking is inderdaad erg makkelijk te vervangen, maar je moet wel even opletten met het vast draaien. Dit dien je in een correcte volgorde te doen, anders kan die weer gaan lekken.
Bouten los draaien van het kleppendeksel
Oude pakking verwijderen.
Randen weer netjes schoonmaken, die kan je doen met remmenreiniger
Pakking netjes op z’n plek leggen en het kleppendeksel weer terug op z’n plek
Bouten vast draaien in de correcte volgordeIs uit m’n hoofd, heb hier geen vraagbaak bij de hand liggen
6 1 2 7
5 4 3 8Roest verwijderen:
Met de dremel of met een staalborstel
Schuurpapier kan je alleen bruiken voor oppervlakkige roest, dit ziet er al wat dieper uit.
Doorgaan totdat de roest weg is en dat je op schoon metaal zit (is de beste manier) :thumbup
Direct ook behandelen met zinkspray anders gaat het weer roesten omdat het niet beschermt is.
Indien je het niet ziet zitten om de roest totaal te verwijderen kan je gebruik maken van Novarox, maar dit garandeerd niet dat het roesten totaal stoptVoor de deuk zou ik het binnenpaneel verwijderen en dan rustig in het midden van de deuk naar buiten duwen. Als je veel geluk hebt plopt deze net zoals je bumper naar buiten ;)
Moeten is een groot woord, het is gewenst dat je het even doet
idd. met de hand is beter. Hiervoor kan je remmenreiniger en een doek gebruiken.
Zoals Wim al aangeeft zou ik wel dan eerst het kleppendeksel pakking vervangen, anders is het weer zo vuilEen schade expert zal of het via de buitenkant doen of via de binnenkant, dit hangt van de expertise van de schadehersteller af.
Het paneel kan je nu al voor behandelen, als je het later doet roest het alleen maar verder wat meer schade kan veroorzaken ;)Helaas werkt de link niet meer :P
Maar op pagina 6 bijna onderaan staan de draadkleuren en waar je ze kunt vinden.
Dan moet deze het zijn:
http://www.vectrateam.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=5495
Het is niet zomaar een paar draadjes aan elkaar zetten maar een klein printje (moet ik ook nog ergens hebben liggen) aansluiten.
Graag even voorstellen, zou erg gewaardeerd worden :thumbup
Ik kan je niet helpen, heb het niet digitaal. Heb alleen de vraagbaak in boekvorm ;)
Ja, anders hadden ze wel dezelfde afmetingen ;)
idd. een dikkere stabilisatie stang en zwaardere trommelremmen (als je de as compleet koopt) , verder zijn ze indentiek
Ik durf niet te zeggen hoe het met de ruit zit voor de APK aangezien de scheur aan de bestuurderskant zit.
Maar voor 160 euro is het een redelijke prijs, nieuw is het flink duurder.De deuk niet met een hamer terug proberen te kloppen, dit veroorzaakt nog meer schade.
Je zou voorzichtig deze terug moeten kunnen duwen, mogelijk floept ie dan bijna terug naar de originele vorm.
Wel het roest even behandelen met bijv. Novarox. Als je hier niets aan doet gaat het gegarandeert verder.Nee, het dim/groot licht kan je niet los krijgen d.m.v. draaien, dit geld alleen voor het stadslicht.
Het dim licht lampje zit in het midden, eerst de stekker los halen door deze er vanaf te trekken (richting de motor ;) )
daarna kan je het rubber eraf halen en zie je een metalen klemmetje welke het H4 lampje vast houd.
Bij het inbouwen opletten het lampje past er maar op 1 manier in.Tip: vervang beide lampen tegelijkertijd om kleurverschil tegen te gaan (apk afkeur)
BTW, even graag voorstellen zal erg gewaardeerd worden. :thumbup
Tevens graag kleinere foto’s plaatsen op het forum, deze zijn wel heel groot ;)Denk dat deze wordt bedoeld:
Putten ligt in Gelderland.
De comfort module zit in de raammotor, welke je dus vind in de deur ;)
origineel gepost door parma-it
Als ik het niet mis heb zit de sigarenaansteker zelfs op de geschakelde plusWe hebben het hier over de geschakelde (remote) van de radio. Niet van de auto ;)
Die van de auto (via het contactslot) is inderdaad sterk genoeg, maar die op de radio zit kan maar een hele beperkte stroom leveren/aan.
Hier komt pas spanning op te staan als de radio aan gaat.Persoonlijk zou ik voor een sub alleen een versterker gebruiken welke hiervoor gemaakt is (mono).
Ik zou zo weinig mogelijk versterkers achterin willen hebben (mits ze natuurlijk alle kanalen in gebruik hebben.
Geef eens meer specificaties van de versterkers/sub.
Misschien kan je wel af met alleen de 4 kanaler :thumbupIk zou de remote rechtstreeks op het relais zetten en dan op het geschakelde contact van het relais de versterker(s).
Hiermee voorkom je dat je problemen krijgt met de remote aansluiting van de radio (te hoge stroomafname).
Ook een heel klein/licht relais gebruiken wat niet te veel stroom verbruikt ;)origineel gepost door HardcoreHell
Gelaccu’s zijn vooral van goede toepassing bij een audio install.
Hoe, wat en waarom durf ik ook niet te zeggen.Aanbevolen merk: Optima
De interne weerstand is bij een Gel accu voor audio toepassing (bijv. Yellowtop) laag, waardoor er grote piekstromen geleverd kunnen worden
Voor gebruik als start accu zou ik dan kijken naar een Optima redtop
origineel gepost door opelgteetje
een gewoon accu heeft een hoge stroom afgave als ie helemaal vol is
en een gelaccu kan langere tijd dezelfde aantal amperes afgevenKan een loodaccu ook, maar de spanning blijft langer op peil als de accu leger raakt. Ook diepontlading kunnen ze beter hebben, maar het blijft slecht voor een accu. ;)
Rood is constante plus <– Deze moet je hebben ligt een 2.5mm2 achterbij het zekeringkastje
Zwart is geschakelde plus
Bruin is massaHet mooiste is om de mantel iets te strippen en dan de draad hierop vast te maken door middel van een soldering. Wel naderhand even isoleren d.m.v. isolatietape.
Ook voor de veiligheid een zekering tussen de voeding en het CV kastje gebruiken.
Ik denk dat er dan wat mis is met de comfort module van de raammotor
Als je in de buurt van Putten woont zou je eens kunnen kijken bij Pieper, daar stond vorige week nog een Astra G :thumbupJe moet die kant waarschijnlijk even opnieuw inleren.
Dit doe je als volgt:
-Doe het raam open en houd het knopje ingedrukt totdat je een klikje in de deur hoort. Laat dan het knopje pas los
-Doe nu het raam dicht en houd weer het knopje ingedrukt totdat je weer het klikje hoort.Nu zou het raam weer ingeleerd zijn en zou zonder problemen weer moeten werken
-
AuteurBerichten