Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Denk dat er idd. wat mis is met het touchscreen of de controller.
Je ziet geen schade op/in het touchscreen dus het heeft er geen last van gehad, anders had je het wel gezien (werk voor een tablet leverancier)Beste om schoon te maken:
Gewoon een zachte microvezel doek (wel opletten dat er geen zand of iets dergelijks op zit dan standaard glassex voorzichtig gebruiken) , als je de vlekken niet weg krijgt klein beetje glassex op de doek en dan schoonpoetsen.10A is inderdaad genoeg om 50W RMS aan te kunnen sturen (150 Piek)
Het probleem klinkt idd als oversturing, de gain zal dus iets dicht moeten.Tip:
Zet de gain helemaal dicht, alle instellingen op je radio op neutraal
Zet de radio aan op +/- 80 % van je volume en neem een lekker bas nummer (zijn wel te vinden in dit forum gedeelte)
Draai nu de gain open totdat je de vervorming hoort, daarna een klein tikje terug.Nu kan je lekker muziek luisteren, je kan nu gaan tot ongeveer 80% van je volume afhankelijk per nummer ;)
13 juli 2010 om 13:44 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372764Respect voor al het werk wat daarin zit :wors
Oude systeem is dat (OBD) en dan wordt het al een stuk lastiger.
De waardes zijn dan waarschijnlijk alleen te lezen met een Tech 2Inlegfilter is beter, aangezien je geen warme lucht uit je motorruim je motor in krijgt ;)
Over de OP-COM is hier al een gedeelte geopend:
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=117943
Het makkelijkste is als je ODBII in je auto hebt aangezien je hierop alle sensoren makkelijk kunt uitlezen.
Dit kan je doen d.m.v. de OP-COM kabel.
Als desktop zou je eens kunnen kijken naar Centrafuse, schijnt een heel goed programma te zijn met meerdere mogelijkheden waaronder uitlezen van gegevens van de ECU (alleen OBDII ondersteund)Aangezien de auto zonder km teller aangesloten is geweest heeft gereden is het asje verdraaid waardoor het erg moeilijk gaat worden om deze aan te sluiten zonder de binnenkabel te draaien ;)
Ja kan heel goed, aangezien de computer geen snelheidssignaal meer krijgt.
Net onder de rembekrachtiger zou je een zwarte/donkergrijze kabel moeten zien die naar de versnellingsbak loopt. Op de bak zit deze met een bus erop geschroeft, als je deze los draaid kan je de binnenkabel verdraaien.
Even iemand rustig te binnenkabel laten draaien en dan de kabel erin proberen te drukken bij de tellerunit. Is even een leuk klusje :swearBij de zekeringen ;)
Dan even laten uitlezen, het lampje geeft al aan dat er wat mis is.
Eventueel zou je de reserve sleutel kunnen proberen, het mm lampje gaat namelijk knipperen als de sleutel niet herkent wordt. Dan wil die ook niet starten ;)
Dat zouden de echte sleutelaars op het forum je even moeten vertellen.
idd, remmenreiniger en waarschijnlijk even een kwastje (een doekje lijkt me daar niet zo makkelijk)
Om de fan te testen even een draadbrugje in de 2 contacten (bij de aansluiting van de sensor in de radiateur) ;)
Thermostaat is te testen in heet/kokend water dan zou deze open moeten gaan ;)
Is de versnellingsbakolie al gecontroleerd/vervangen?
Knippert het motorstoringslampje??
Gebruik je originele of gebrande cd’s? indien gebrande probeer eens een originele :thumbup
Tevens wordt het erg gewaardeerd als je je even voorsteld in het daarvoor bedoelde gedeelte ;)
http://www.opel-forum.nl/forumdisplay.php?fid=304 cm is een flinke diepte hoor, bij mijn Astra F station heb ik maar 1 cm ;)
(Speaker bedoeld dat de ruimte tussen de binnenplaat en het raam 4cm is, dan komt de diepte van de inbouwring er nog bij ;) )Stuur anders even een reminder naar Saiko, ik heb ze gewoon van hem gekregen ;)
origineel gepost door Christian-tsx
eem niks van mij laten horen, maar zeker niet stil gezeten;)tussendoor nog een volvo 740 limosine klaar gemaakt voor de APK,

Volgens mij heb ik deze een paar dagen bij Eurotyre Hardenberg zien staan :hmmz
origineel gepost door tijgetje57
Ja, hoor maak jij maar een mooie audio loop in je auto.:P
En dan afvragen waar die storing vandaan komt als je die krijgt.
Hangt er helemaal van af hoe je het aansluit ;)
Als je zorgt dat je geen massa achter via de carroserie maakt geeft het minder problemen.
Het blijft natuurlijk storingsgevoeliger maar het is wel te doen als je alles netjes aansluit ;)Grappig om dit te lezen ;)
In het verleden heb ik wel eens hele lijsten doorgestuurd met verkochte advertenties. Heb het toen ook wel aangeboden om een handje te helpen op het verkoopgedeelte. Het gaat mij echt niet om de moderator status, alleen alle irritante verkochte advertenties verwijderen. :P
Misschien een ander idee om in het verkoop gedeelte een optie te maken dat de topic owner (verkoper) het topic kan weggooien :thumbup
origineel gepost door TonSR
allemaal mooi maar hoe ga je met zoon bonk klei om,,,ik ken het niet,,,
is het de bedoeling dat je je auto met die klei gaat poetsen ,kan me der niks
bij voorstellen.
vgr tonsr.Je was als eerste je auto.
daarna maak je een klein stukje van de lak nat met de detailer en wrijft met de klei over de lak, let wel op de de lak goed vochtig blijft voor een beter resultaat. Zo behandel je je hele auto, daarna je lak weer beschermen met een wax om het effect langer te behouden.Is inderdaad geweldig dat kleien, maar wel een minder leuke klus.
Zelf gebruik ik het van SmartWax.Klei haalt meer het oppervlakkige vuil weg, als je de lak zelf echt wilt behandelen zou je eens naar de paint cleaner kunnen kijken ;)
Ben alleen de smalle hendel gewent, maar zit er geen klein kapje verstopt welke voorzichtig kunt los klikken?
Ik denk van Mequairs, maar dit is niet het enige merk dat klei voor dit doeleind verkoopt.
Als je het koopt, niet alleen de klei maar ook de detailer om als smering te gebruiken.
Mooi eindresultaat :thumbup
-
AuteurBerichten