Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
maar in kvs zit toch ook een bepaalde hoeveel heden aditieven voor het smeren van de water pomp soeple houden van het rubber.
het behouden van het alluminum .
want clycol vreet het rubber eigenlijk op zover ik weet.ow oke ,
naja er zit nu blauwe in en volgens mij werkt het prima :P
zolang er maar geen water in zit is mij verteld .ik was even benieuwd of het egt veel uit maakte
bedankt ,
dat helpt al een stuk meer .
alleen dan heb ik nog een vraag :om de bpm’s aan te geven moet die dan voor de weg goed gekeurd worden .
of mag ik hem in aangekochte staat dus met schade aangeven ?of moet ik hem eerst oplappen ?
je kunt ook zon mannetje in je sigaretten aansteker steken met een 12 v accu vergeet die niks.
best handigheb even gegoogle op jou versterker .
volgens mij heb ji 2 kanalen aan de achter kant die moet je even bruggen .als er een interne brug op zit zoals mijn xplod moet je ff schakelaarte omdraaien .
anders moet je ze even met kabels bruggen .
dat betekend 2 plussen en 2 minnen samen voegen tot 1 min en 1 plus .
dan zou je wel je gewenste vermogen moeten hebben .
ding is overigens sterk zat.indd ik ben op de hoogte van de crash box .
is indd wel makkelijk als die niet stuk is want met dat soort dingen ga ik niet prutsten .
moet wel allemaal veilig blijven :Phet oplappen van een speester heb ik al onderzocht .
dus dat moet wel lukken :)hahah inderdaad :P
[rquote=1904671&tid=145170&author=pascalo]Ja of gewoon geen stoelverwarming dan ben je helemaal klaar natuurlijk[/rquote]
dan kun je net zo goed op houden met hobbye :P :jerry
:hmmz
[rquote=1894125&tid=140189&author=astra GT]hey pascal, da ziet er erg netjes uit.
en goed werk heeft tijd nodig, hehehehehe
maar lijkt of ie net iets te breed is en tegen je deur paneel aan zit??
ben benieuwd als het int. klaar is…gr. johan[/rquote]
ow je bedoeld door dat scheurtje zeker .
nee dat kwam door een pipo die niet kon blijven zitten in de bocht .
en mijn paneel even een schouder duwtje gaf :Pdat is wel nice heb je alles weer mooi
hoeveel rms is je eigen versterker dan ?
ik heb een 250 rms versterker van xplod .
daar zit wel zon schakelaartje achter op voor mono en gewoon 2 kanaals .
ik weet niet of jij dat bij je eigen ook hebt ?
anders moet je die ff op mono zetten en van 2 kanalen 1 maken .
staat wel in je hand leiding.en heb een xplod 300 rms woofer .
met de gain voor de helft open en het knald aardig goed .
[rquote=1904231&tid=115773&author=Seth]@ pluuske Ja dit heb ik geprobeerd en er komt een minieme bas uit. Dit is echt verschrikkelijk zielig. Ook heeft men mij aangeraden om dit niet te doen omdat ik zo mijn woofer kapot zou kunnen doen.
Dit is de mail die ik daarvoor van Medion heb gekregen:
De rood/witte aansluiting op de autoradio geven het gehele audio spectrum door, van lage tonen tot hoge tonen.
Een subwoofer kan alleen maar de lage tonen tot +/- 250 Hz goed weergeven, hoge tonen wordt slecht, vervorm weergegeven en kunnen de woofer zelfs stuk maken.De oplossing is dan ook dat niet het gehele audio signaal versterkt en weergegeven dient te worden, maar alleen de lage tonen.
@ bjorn1988 Kapellen ligt in België naast Antwerpen. Postcode is 2950. Het is ongeveer een uur en 3 kwartier rijden naar mij toe. Dit vindt ik een beetje ver voor je.
Ik ben naar een audio-speciaalzaak gegaan. Die hebben alle aansluitingen nagezien en mij meegedeeld dat de enige optie die ik nog heb een RCA-adapter is. Ik heb nu een RCA-adapter gekocht, die gaat van 2 vrouwtjes naar 1 mannetje. Ik ga dan de rood-witte tulpkabels in de adapter steken en de adapter in de gele stekker voor de subwooferuitgang. Mocht ik dan nog geen optie ‘Subwoofer’ krijgen in mijn Medion-autoradio dan moest ik van de speciaalzaak naar Medion e-mailen dat ze valse autoradio’s verkopen omdat dit dan NIET ondersteunt wordt. m.a.w. dat wordt dan een andere autoradio kopen.:cry
Bedankt voor alle moeite, ga wss vant weekend radio nogmaals uitbreken en dan nog eens zien :)
mvg,
Seth[/rquote]
maar als je een mono blok versterker heb die werkt alleen met lage tonen .
dus filter alles
dus dan is het onzin dat je woofer kapot gaat.
ik heb het al een hele tijd zo en werkt prachtig.
en een hele mooie diepe bas.swel even iemand gas laten geven , en niet gelijk de hele fles er in kieperen want dan kan je nog wel eens voor rare verassingen komen te staan .
ja je moet er natuurlijk niet te veel van verwachten .
als je egt harder geluid wil moet je de midden demper vervangen .
maar dan krijg je zon snerpend geluid niet egt mooien overigens illegaal als ze je pakken met een db test
jep het demping wol wat erin zit dempt nog te goed .
als dit straks vervuilder is dan klinkt die ook luiderkappel aan de ijsel denk ik dat licht in gelderland meen ik .tenminste daar ligt de ijsel :P
als het goed is moet je de tulp stekkers staat een l en een r op achter in de radio duwen bij l en r .
en dan in je versterker .
en de bas moet je bij je radio op 0 zetten anders gaan je speakers ook bas porberen te maken .
en dat is niet goed voor de levens duur.als alles goed aan gesloten is .
dan hoef je de gain niet al te ver open te draaien en dan zou je het al goed moeten voelen .
ook nog 1 tip ut beste kun je de woofer afstellen met de klep dicht en deuren dicht .
anders voel je de bas niet .opel tigra 1.4 16 v net over de 180 000 .
geen olie en kvs verbruik draaid als een zonnetje .[rquote=1903551&tid=145170&author=pascalo]Maar adereindhulsjes staan vele male netter dan het solderen van draden.
En die extra weerstand waar jij het over hebt is minimaal en vooral waar wij het over hebben hier in dit topic dat merk je geen eens.[/rquote]
ik weet niet hoe jij dan soldeert :jerry
maar ik weet zeker als je netjes de uiteindes vertint en dan krimpkousje erom doet en dan goet doet samen smelten tegen mekaar niet op elkaar en dan krimkousje erom doet.
dan weet ik zeker dat dat veel netter uitziet .en indd met de amperages die door de stoelen heen gaan moet je egt niet gaan prutsen .
het zal maar gaan smelten en branden .
dan zit je wel heel heet :Pde rubbers plus klemme zijn nog heel .
maar heb het al gevonden , het is mijn linker schockbreker die kraakt want hij begint links te kraken als de auto flink naar rechts over held . en als ik klijne onteffenheden in de weg heb .van de zomer even ws een koni sport kit eronder zetten .
dan zal het wel weg zijnagja mischien als donderdag de nieuwe bandjes en de uitlijningweer idiaal is
dat het dan mischien ineens verdwenen ishum oke dat is wel raar dan .
ik heb de hoezen en alles nagecheckt en niks te vinden kwa speling of wat dan ook .
het blijft voor mij een raadsel .ja de klemme zien er op zich nog goed uit .
wat voor geluid maakte hij bij jouw dan ?ow hahaha naja dat is een beetje laat . maar heb het even geprobeerd en tikde niks en niks kapot.
heb ook niet egt vol op het gas getrapt
gewoon met een beetje vaart rondjes gereden :P
ik denk dat mijn homokineet en wiel lager nog goed is .
ik zit nu zelf te denken aan stabilisator stang links .
of heeft een tigra dit niet ?agja ik zolang hij nog rijdt vind ik het prima :P ,en de ashoes is nog helemaal heel .
als het te erg wordt ga ik het wel vervangen vandaag tikde die helemaal niet .
en hij staat nu bij de garage en de chamber en caster helemaal verkeerd stond dus hopelijk is dat het probleem en doet die het straks weer goed :)ik heb ook wat gelezen over een stabilisator pen die stuk kan zijn .
kan iemand mij hier meer info over geven ? -
AuteurBerichten