Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
de fan moet al veel eerder aanslaan ik denk dat je thermo switch het begeven waardoor je motor te warm geworden is en er een leiding of koppaking gescheurd is .
ik ga een nieuwe regelen :P
wat niet past wordt gelast toch :P gewoon der onder maken :) gaat wel lukken
dit is volkomen normaal . geen kwaal :P
dit is een systeem van opel wat op een hogere druk en temperatuur werkt waardoor hij minder uitstoot heeft .
daarom de naam ecotecgasklep schoonmaken is simpel .
bovenste spruitstuk eraf gasklep los halen schoon maken en alles weer terug bouwen met nieuwe pakkingen .voor dat probleem is maar 1 oplossing .
uit laten lezen want der kunnen zoveel oorzaken zijn voor dit probleem .
je kunt dat eventueel zelf doen door de paperclip methode .
die staat in het how to gedeelte van vectragisteren versnellings bak ververst .
gasklep schoon gemaakt en stappen motor .
egr afgedopt injectors gereinigd alles na gelopen .
nog een paar kleine dingetjes doen velgen er onder en weer rijden :)jouw tigra werkt waarschijnlijk nog met een kabel .
die is dan waarschijnlijk gebroken . van dit bouwjaar hebbe nog geen elektronische teller als ik het goed heb .
als jou teller bij de 20 begint weet je het zeker.
even je kabel vervangen en dan kan je weer[rquote=1918389&tid=146299&author=nexus6]10 ledjes plus weer standjes solderen,wat een gepriegel is me dat ook wel eens gedaan ,maar dat is toch niet iets om happy van te
worden die led lampjes zijn tegenwoordig ook niet meer zo duur,voor 8 euro of zo heb je al je tellerplaat uitgerust met leds,en voor
18 euro kan je de helle dashbord ,Tellerplaat,TID/MID en kachel paneeluit rusten met Leds.[/rquote]lees dan ook T10 dat is een formaat led dat is er maar 1 .
concave betekend 3 hoek voor een verbreed licht beeld :P ff lezenvolgende week heb ik alle tijd . behalve op woensdag .
we regelen wel watja zeker dat wil ik wel doen :P , heeft het haast ? want ik moet even wachten op mijn velgen :P .
dan ben ik weer mobiel .
anders heb je msn , u2u me dat even voeg ik je toe :)ik ga dit morgen ook doen .
wat ik tot nu toe gezien heb is het heel simpel .bovenste gedeelte inlaat spruitstuk er afhalen .
dan zit die aan de rechter kant .
even met een torx doppie los draaien eraf halen
alles goed door spoelen met remmereiniger en perslucht .
en terug monteren met nieuwe pakkingen .gisteren rond 3 uur
Nautilus Blue tigra gespot in beek op het industrie terein bij de praxis.
met chrome kenteken plaat houder .
en een blauwe met heldere achterlichten en eens soort van honing graat velgen bij de stoplichten in beek richting geleen .ik was met un caddy :P
hahah , naja ik heb mijn velg al gevonden . ik ga zo eens naar heuts even kijken of ze die voor mij kunnen bestellen .
even bandje er op laten wippen en klaar :)dan zou ik inderdaad 1 10 tje meer lappen . of zelf t 10 concave leds in de oude hulsjes solderen .
ben je voor 1 euro klaar .oke , naja ik heb gezocht maar ik kan geen 2 de hans de zelfde velg vinden . laat deze maken . en het is blank allu dus laat het gewoon lassen en richten bij de velgen doktor .
hij lekt ook :P .
ja naja van dat verhalen dat werkt toch niet ik ga eerst maar eens regelen dat mijn velg gemaakt wordt .hij trilt morgen gaat de reserve band erop.
is al opgelost . midden demper zat dicht .
mijn midden demper zat dicht . even een pijp tussen gemaakt en hij rijdt weer als nieuw.
als die warm is stotterd die niet meer maar heb ik soms wel vermogens verlies . vooral als die warm wordt rond de 98 graden bijv als je weg rijdt na een file .
hum ik kom er niet uit . het vermogens probleem blijft .
zodra hij stationeer loopt en ik geef heel langzaam gas zakt die terug in toeren en stottert die .
wie weet hier een op lossing voor ?waar zitten die stekkertjes ? onder dat kapje ? dan zal ik zo eens kijken .
het brandstof pomp probleem is opgelost .
heb de bougie kabels door gemeten .en dat was bagger dus ze waren niet vervangen .
gelijk nieuwe gehaald en hij loopt stukken rustiger.
en de contacten van de branstof pomp zat vocht in even droog gemaakt en draaide weer als een zonnetjevanmorgen weer het zelfde probleem . snel uitgelezen .
en hij gaf fout code 85 aan (dit betekend een fout in het immobilisator signaal…..dwz de startblokering…..) aldus google .kan iemand mij helpen ?
vanmorgen uitgelezen en fout code 12 is normaal .
en 85 niet normaal .nu had ik eerst zon lijst met alle foutcodes maar die ben ik kwijt .
heeft iemand een idee wat dit is .
op google vond ik dat het iets met de start blokering is .dit betekend een fout in het immobilisator signaal…..dwz de startblokering…..
kan iemand mij dit uitleggen
het gebeurt trouwens voor namelijk als ik de accu los heb gehad .
hem start hij springt gelijk aan , als ik dan gas geef en hem los laat dan valt die weg.ik heb geen verdeel kap ik heb dis bobine .
ik denk dat de brandstof terug loopt ,dat er geen druk op het systeem blijft .
systeem is verder nergens lek heb het vandaag helemaal nagelopen .kabels bougies zijn allemaal net vervangen .
verder is alles goed in orden .oja mijn brandstof pomp begint pas te lopen als de start motor draait is dit normaal bij opel ?
aangezien menig ander merk al begint te draaien zodra de sleutel op contact wordt gezetik heb hier vooral last van met warmer weer .
zou dit een falende brandstof pomp kunnen zijn ?ik zal hem morgen eens bekijken van boven uit
eens kijken of ik hem schoon kan makenoja is uitgelezen geen storingen
-
AuteurBerichten