Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door plexpiloot
bij risse auto sport hebben ze versterkte lagerschalen heeft iemand ervaring mee ?weet iemand de verschillen van de standaard versie en van de versterkte versie ik heb het over de 2.4
of is dit gewoon verspilling van geld
origineel gepost door McLambo
origineel gepost door Samanta
Ik heb dus te weinig druk in mijn 2.0s:(
ben nu op zoek naar een deksel van de oliepomp van een diesel.
wie oh wie kan mij hieraan helpen. Op de sloop in Nijmegen kon ik niks vinden.thanx
Hoe ben je er achter gekomen dat je te weinig olie-druk hebt?
Mijn ervaring geen oliedruk in meeste gevallen dat er geen voldoende druk opgebouwd kan worden tussen de glijlagers en binnen een korte tijd de lagers eruit
voor minder dan 50 euro opgelost … alleen een k*t werkorigineel gepost door Keesjr
Gewoon een groep-a nemen, en het gietyzeren spruitstuk houden voor de ultieme en onmiskenbare Opel-sound king:Helemaal mee eens .. ik rij al ruim 2 jaar met groep A (rvs) en het geluid is helemaal niet overdreven en ik rij regelmatig meer dan 300 km per dag
weliswaar op gas dus dit scheelt wel een beetje in geluidorigineel gepost door cuupi
origineel gepost door erwin78
je compensatie gaatje zal niet vrij komen, hierdoor kan de remdruk niet “retour” naar je reservoir.Dat betekent dat je het pedaal moet terug stellen zodat er een klein beetje vrij slag in zit
oke ik begrijp het probleem te weinig vrije slag …ik vond het al een vrij directe rem
dank je hier kan ik wat mee
groetjes
origineel gepost door erwin78
je compensatie gaatje zal niet vrij komen, hierdoor kan de remdruk niet “retour” naar je reservoir.oke en waar zou dit gaatje moeten zitten dan ? :hmmz
alles is van een toen goed remmende wagen gekomen
-
AuteurBerichten