Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het was een optie voor de Ascona C.
Was wel degelijk te koop.
Heb nu een ABS-pomp van een Kadett GSI (gelijk aan die van een Ascona C) alleen de steun is anders.Zonder de site te vermelden schiet het niet op !
Hierbij alsnog de site:Na enig speurwerk kwam ik op een Duitse site terecht.
Hier staat heel erg veel info op tav. motoren, versnellingsbakken, enz.
Misschien hebben jullie hier wat aan.
Kon de C20SEH op deze site niet vindeneen 20seh heeft toch 129 pk en een c20ne 115 ?
als ik voor een 20seh ga lever ik ca. 27 pk in tov. mijn c20xe (zonder cat.)
en ca. 41 pk minder bij een c20ne.
dan is voor mij zo’n seh motor het aantrekkelijkst.
heeft iemand een 20seh te koop staan ?
kan wellicht geruild worden met mijn C20XE (ca. 150.000 gedraaid)Nu wij toch aan de gang zijn, zit op die ascona ook elektrische ramen (4 deuren) ?
Originele onderdelen klinkt goed.
Maakt dit blok ook gebruik van dezelfde motorsteunen als die van een C20XE en past hier ook een F16-bak achter ?
Zo ja, wat vraag je voor het complete motorblok met computer en motorkabelboom ?Dan heb je het over een C20NE met 35.000 KM.
Houd dat in dat ie helemaal gereviseerd is ?
Zie ook dat je de nodige dingen veranderd hebt aan het blok.
Zoek eigenlijk een origineel blok
Die van jouw heeft zo doende wel wat extra PK-tjes ?
Kan mijn F16-bakje niet aanBedankt voor je snelle reactie!
Een complete Ascona kopen gaat me iets te ver.
Ben alleen een 20SEH nodig.Badankt voor jullie snelle reactie !
Een universeel dakje kan idd. maar dan zie je zon mooie afdichtingsrubber.
Wil dat het dakje echt vlak met het bestaande dak is.
Alsof het lijkt dat het dakje er altijd al ingezeten heeft. -
AuteurBerichten