Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mmm;)dan heb ik me verkeken ja als het blok de klap heeft opgevangen dan kan de schade van de aandrijflijn wel groot zijn.zonde:cry
maarja dan was de koets misschien nog wel te redden:thumbup of nie.of is het schutboard ook naar binnen gedrukt:(nou een flinke klap ist nie geweest want de bumper zit nog op zijn plek alleen ist jammer dat hij net boven de bumper is geraakt anders had hij nie zo ver in alkaar gezeten.
maar toch jammer.was wel goed te maken ziet er erger uit dan het is:hmmz
Origineel gepost door j-m
heb al 175/50R13 maar wel op 5.5j13 ats-jes !!weten jullie nix van die mercedes veren ??
jawel toni-manta heeft dat ook op zijn c
het zijn voorveren van een mercedes e klasse maar volgens mij kan het ook met een oude 124 of 123:hmmz
de diameter van de mercedes voorveren zijn identhiek aan c kadett.dacht dat toni-manta hem tot 4,5 ring had ingekort.
maar ik zou het begin verwarmen en vlak maken dus dan zal dat wel op 5 ringen komen.alleen zul je de aanslaghulzen of rubbers in moeten korten.ik kan de 60 mm veren van v-maxx laten drukken tot
-80 mm.dat vind ik al ver genoeg:angelOrigineel gepost door dennisthemenace
volgensmij was hij nog nie zo slecht kwa bodem of wel??
phoe dan heeft het hem wel wat gekost dan hij heeft er 450 euro voor betaalt en een paar maanden later stond hij weer op het net.toen mailde hij al dat ik hem voor 100 euro terug kon kopen.maar rob.R woonde in amersfoort dacht ik en dat vond ik te ver.
was hij toen ook nog zo laag?? want er zaten toen ingekorte veren van een b ascona onder:hmmz [/quote]Klopt hij was voor heeel laag.
De veren lagen er los tussen. Inmiddels zitten er weer standaard
veren onder. Qua rottigheid; A-stijl links vernieuwd, R-gedeeltelijk
Wielranden L+R en een stuk in de bodem.
Ook was 1 veerschotel van de achteras verrot. Hier zit nu een
andere onder. Voor de rest de remmerij gereviseerd en de choke gemaakt.Die jongen moest er ook snel vanaf en vroeg inderdaad 100 euro.
Alleen als hij hem naar de sloop zou brengen beurde hij helemaal niets.
Aangezien wij hem voor de onderdelen wilde kopen vonden we
50 euro genoeg. Achteraf hadden we hem ook beter voor de onderdelen
kunnen gebruiken maar op een gegeven moment begin je eraan
en kan je niet meer terug :thumbdown [/quote]volgensmij was het diff ook gaar want hij gromde nogal of het wiellager kapot.
ja en veren los da krijg je met standaart schokkers.maar waarom deed hij hem nu dan weg geen tijd of geen zin meer:hmmz
Origineel gepost door dennisthemenace
Origineel gepost door pipo
HAHAAH DAS MOOI:thumbup
DACHT AL DAT HIJ GESLOOPT WAS
MIJN CITYWERKPAARD?? WAS VAN EEN OUDE MAN GEWEEST:cry
De auto hebben we in eerste instantie ook voor onderdelen gekocht.
Degene van wie de auto was moest er snel vanaf.
Dus voor 50 euro konden we er geen buil aan vallen :PAlleen vonden we het zonde om hem meteen te slopen.
Vandaar dat hij nu eerst als werkpaard gaat dienen.
Kunnen we altijd nog de onderdelen er af halen als hij te slecht word………;)volgensmij was hij nog nie zo slecht kwa bodem of wel??
phoe dan heeft het hem wel wat gekost dan hij heeft er 450 euro voor betaalt en een paar maanden later stond hij weer op het net.toen mailde hij al dat ik hem voor 100 euro terug kon kopen.maar rob.R woonde in amersfoort dacht ik en dat vond ik te ver.
was hij toen ook nog zo laag?? want er zaten toen ingekorte veren van een b ascona onder:hmmzdie orangje:o
kwam uit zuid limburg.
nog onder kamp vinkenslag:hmmz
maarja voor de prijs kon ik het toen niet laten:P
en rijdend naar huis:thumbupHAHAAH DAS MOOI:thumbup
DACHT AL DAT HIJ GESLOOPT WAS
MIJN CITYWERKPAARD?? WAS VAN EEN OUDE MAN GEWEEST:cry
zo wat heb jij een kleine daar pas je toch nooit in
hahahahaha[geintje]nee tis zo’n beneton:P
die had bij vw toch altijd dat elk deel een andere kleur was
:angelhahahahhmooi:thumbup weer en c tje er bij.dus beter dan de vorige waar je ging kijken met mark[in de kroeg]:P
had mark al een mail gestuurt of het gelukt was vandaag
ook een mooi interieurtje.
veel plezier en leuke veilige kilometers er mee
en zal wel orangje blijven zoals mark zei.
echt een hollandse city;)
ole ole ole ole we are the champion s:Pmaar wel andere velgjes er onder de manta velgen is niks en ook een beetje laten zakken die hapminimaal 40 mm:vertag
leuk kenteken ET:P of is het BT
Origineel gepost door Vincentariens
Mijn Kadett Coupé C2 1.2n uit 1979!
Ik zoek nog wat dingen:
Klikheeft deze nie lang op marktplaats te koop gestaan??komt me bekent voor:hmmz
ziet er mooi uit maar mag naar mijn mening nog wel een beetje zakken:P
de mijne is groter hahaha

welke de groene of de coupe van jp28:hmmz
en ook met de vlag op het dak en 01 op de deur
wel vet verlaagt zo jp;)
heb je zo geen grotere foto
welke de groene of de coupe van jp28:hmmz
en ook met de vlag op het dak en 01 op de deur
wel vet verlaagt zo jp;)
heb je zo geen grotere foto
welke de groene of de coupe van jp28:hmmz
en ook met de vlag op het dak en 01 op de deur
wel vet verlaagt zo jp;)
heb je zo geen grotere foto
Origineel gepost door JP28
uit betrouwbare bron vernomen dat de general bijna deze kant op komt :thumbupmag nu fijn zelf afmelden :vertag
hee blok bak interieur kabelgeneuk zijn er uit dadelijk achteras nog tank enz en dan kan hijrichting duiven
jjjiiihhaaaawelke dan:hmmz met dikke berta er achterin:o:P
Origineel gepost door mark vds car hifi
Is achter lager liggen lelijk?Opel heeft kadettjes gebouwd welke van orangine achter lager liggen.
Groeten,
Mark:thumbup
PS: de capri heeft dat trouwens ookJA MAAR DAS GEEN AUTO:P
zal maar nie vragen waar ze vandaan komme :P
nou nog een paar brede rims er onder en klaar is klara:vertag:thumbup23 januari 2006 om 11:33 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17309927effe een vraagje henk.de 2,0 s of E koppelingsplaat is die niet te klein voor de 2400?heb het zelf ooit mee gemaakt dat hij hem dan door de koppeling trekt.beter kun je die van een 2200 of 3,0 E pakken deze zijn groter en dat zal natuurlijk ok bij een 2500 zo zijn.en of het van een diesel [record]ook groot genoeg is weet ik niet.
maar een 2,0 vliegwiel met koppeling lijkt me bij een 2400 wat te licht:hmmz23 januari 2006 om 11:33 In reactie op: [COPY] Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / A #17327486effe een vraagje henk.de 2,0 s of E koppelingsplaat is die niet te klein voor de 2400?heb het zelf ooit mee gemaakt dat hij hem dan door de koppeling trekt.beter kun je die van een 2200 of 3,0 E pakken deze zijn groter en dat zal natuurlijk ok bij een 2500 zo zijn.en of het van een diesel [record]ook groot genoeg is weet ik niet.
maar een 2,0 vliegwiel met koppeling lijkt me bij een 2400 wat te licht:hmmzdaar geld het zelfde voor als wat henk zei als je een driedelige bak hebt[monza senator]dan kun je de automaatas van de b kadett gebruiken.pak je een manta 5 bak dan moet je d8 ik ook de automaatas van een b ascona hebben.
volgensmij zijn de maten
hart op hart koppeling
getrag 240 getrag 265b manta 5 bak 76 cm automaat 67 cm
a manta 5 bak 67 cm automaat 60 cm
c kadett 5bak 67 cm – 2cm van de flens automaat 54 cmvoor een b kadett geld d8 ik het zelfde als voor een c kadett
de getrag 240 bak is 10 cm korter dan de getrag 265 en de 265 is weer precies even lang als een automaat bak.
alleen weet ik niet hoe het zit met een zf bak welke as heb je daar voor nodig??
Origineel gepost door JP28
:thumbup goed bezig pipo !kzal je nog wel spreken op msn …terzijnertijd hehehe..
ben trouwens de 27ste de hele dag vrij das op een vrijdag, kan ik zaterdag mooi alles opbouwen..tenminste…….als JIJ ook kan..
spreek je…laterssssssnee jammergenoeg nie:cry
er zijn ook nog werkende mensen :Phahahah hoop het wel ja:P ben de ziektewet al lang moe en de nierstenen ook:fy1.hopenlijk aankomende zaterdag weer beginnen met schroeven
en de zaterdag er op kan hij op transport:P
richting duiven jjjjjjiihhhaaaaa -
AuteurBerichten